Пач 2.4.2 дискусия

Промените в бъдещи и настоящи пачове
Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Пач 2.4.2 дискусия

Мнение от Dimcho » 14 юни 2016, 08:18

Колегите от DiabloFans са изровили информация за бъдещия пач, за който скоро се очаква и PTR: Diablo Patch 2.4.2a PTR.

Ето и нещо очаквано:
Difficulty14 - Torment XI
Difficulty15 - Torment XII
Difficulty16 - Torment XIII

Потребителски аватар
bamzelot
MVP
MVP
Мнения: 383
Клас: Кръстоносец
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.4.2a (PTR)

Мнение от bamzelot » 14 юни 2016, 09:21

Ако това са основните промени, които са вписани в DiabloFans...няма нещо генерално, явно няма да се играе и следващия Сезон. А за трудностите...на T13 трябва да падат целите сетове сигурно...

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.4.2a (PTR)

Мнение от Dimcho » 14 юни 2016, 09:30

Преди бъхтехме до MP10, стана лесно, обърнаха го на Torment-и. От T6 качиха до T10, но пак е лесно, така че пак ще качват трудността. За пачове 2.4.3/4/5 сигурно ще ги качат до T20, след което може да измислят какво да се събере за пач 2.5 и да ни "ощастливят" с нови трудности - Torture 1-6 (изтезание) :D

Казано накратко - мъка ...

Потребителски аватар
bamzelot
MVP
MVP
Мнения: 383
Клас: Кръстоносец
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.4.2a (PTR)

Мнение от bamzelot » 14 юни 2016, 09:49

И най-забавното е, че половината трудности нямаше почти никой в тях, а в най-играните не можеш да намериш хора на твоите парагони, така че да е интересно...Наистина много буквално взимат имената на Torment/Torture :D
(Няма да споменавам на ХК каква трагедия е в това отношение...)

Впрочем някой да се сеща за друга игра със 17 трудности? :? :? :?

Потребителски аватар
Noxifer
Форумен маниак
Форумен маниак
Мнения: 218
Клас: Ловец на демони
Помощник: Разбойник
Контакти:

Re: Пач 2.4.2a (PTR)

Мнение от Noxifer » 14 юни 2016, 10:16

Ще го кажа така:

1. Нямам абсолютно нищо против да се вдигне трудността. Дразнят ме "speed build-овете" и ме дразни някой да ми лети из нивата. Още от Vanilla D3 съм на мнението, че предпочитам да направя един run на максималната трудност, отколкото да направя 3 на по-малка и да си счупя мозъка.

2. Също така нямам нищо против да се спре с content patch-овете. Даже съм много "За!" това да стане! Просто ми е писнало да бъда наказван от разработчиците на играта по начин, който мога само да оприлича на шегите, за това как майката на слепеца Стиви Уондър го е наказвала -- като му размествала мебелите.

Същото се случва с всеки по-голям content patch. Разместват "мебелите", buff-ват и nerf-ват там разни предмети, като съответно убиват доста стари build-ове, за да освободят място за нови.
Цялата тази работа по никакъв начин не оправя проблемите в играта, конкретно в този случай липсата на build diversity. Имаш един, максимум два build-a, които що-годе работят и всичко останало е на ниво "Play your Way" на олигофрения.

RoS е вече на две години+. За това време разработчиците от Blizzard се демонстрираха пределно много, безброй пъти като некомпетентните нефелници, каквито са си.
Просто да спрат и да оставят играта на мира.

"Ама играта ще умре!"

Не. Доста неща в тази игра са си мъртво родени, и колкото и да ги бърникат, няма да ги оправят. Колкото до други неща, самите разработчици са демонстрирали нежеланието си да ги оправят (Paragon).
Хората, които им харесва играта в тази форма ще си играят, на тези които не им харесва -- игри много.

При мене как седи ситуацията? Заради честите промени играя само WD и от време на време DH. От доста сезони насам не съм и пипвал друг клас. Ако знам, че няма да променят повече предметите, бих отделил време да си събера предмети за много build-ове, които искам да пробвам. В момента нямам такова желание.
В момента всяка минута или час прекарани в Overwatch, Grim Dawn или в гледане на някой филм или сериал ми се струват по-добре прекарани, отколкото да се пъна да си събирам неща, които в последствие ще ми ги развалят.
Дори едно D2:LoD мога да си цъкам, да си правя малоумни Ball run-ове и пак ще си прекарам по-добре... и екипировката ми не става по-скапана с времето. Enigma-та си е Enigma, SoJ-a си е SoJ, Shako-то си е Shako, Мара-та си е Мара и т.н.

tl;dr:
Да спрат с тъпите patch-ове и да оставят играта на мира. Ако случайно се разработва ново Diablo, нито един човек от D3 team-a да не се допуска да работи над този проект.

Потребителски аватар
thepeanut
MVP
MVP
Мнения: 452
Клас: Ловец на демони
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.4.2a (PTR)

Мнение от thepeanut » 14 юни 2016, 11:10

Щом продължаваме с 2.4.X - значи метата е ясна - 3 съпорта и уизард на туистър в ъгъла.... Не знам защо пускат ПТР.

Хаха е това е нови имена за чудовища:
Публикувано от Blizzard:RareGenericPrefix069 - Araxom
RareGenericPrefix070 - Rubakh
RareGenericPrefix071 - Leviathan
RareGenericPrefix075 - Rhykker
RareGenericPrefix074 - Rashkovsky
RareGenericPrefix073 - Shambo
RareGenericPrefix072 - Quin
RareGenericPrefix076 - Qelric
RareGenericPrefix077 - Narull
RareGenericPrefix078 - Tiraco
RareGenericPrefix079 - Barahona
RareGenericPrefix080 - Abaxxter
RareGenericPrefix081 - Scarredwell
Повечето от Близард, ама има и двама Убавци: Quin, Rhykker....

Сега в ПТР-то ще се тества, дали наистина има гадини с техните имена и ако няма ще трябва да репортваме в ПТР форума, защото е много голям проблем и ще се нуждае от фиксване :)

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.4.2a (PTR)

Мнение от Dimcho » 14 юни 2016, 11:24

Аз се чудя как ще представят Leviathan, понеже е водно чудовище, но всеки си го интерпретира според ситуацията.
Примерно в Yu-Gi-Oh е голяма змия:

Изображение

Докато в Supernaturals е древно и всеядно човекоподобно:
Изображение

Потребителски аватар
bamzelot
MVP
MVP
Мнения: 383
Клас: Кръстоносец
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.4.2a (PTR)

Мнение от bamzelot » 14 юни 2016, 12:45

Искрено се надявам просто повечето им усилия да са концентрирани в нещо по-голямо (Експанжън или Диабло 4), защото все едно са пуснали Диабло тийма във ваканция...

Потребителски аватар
thepeanut
MVP
MVP
Мнения: 452
Клас: Ловец на демони
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.4.2a (PTR)

Мнение от thepeanut » 14 юни 2016, 12:56

Dimcho написа:Аз се чудя как ще представят Leviathan, понеже е водно чудовище, но всеки си го интерпретира според ситуацията.
Примерно в Yu-Gi-Oh е голяма змия:

Изображение

Докато в Supernaturals е древно и всеядно човекоподобно:
Изображение

Ама това са само префикси за имена на гадини?!

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.4.2a (PTR)

Мнение от Dimcho » 15 юни 2016, 00:33

Patch 2.4.2 PTR Patch Notes:
  • по-високи трудности
  • повече GR-ключове от обикновен рифт (да наваксаме на ботърите)
  • повече exp при затваряне на GR, но за сметка на този от убити гадини => [-]"no-boss"[/-]
  • пилоните с нови икони по картата (най-после)
  • ковачът с прибрани рецепти вместо да се виждат всички, губейки ценни секунди при salvage (сетиха се)

Заключена