Наръчник по snapshot*

Официални новини от Blizzard
Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2374
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Наръчник по snapshot*

Мнение от Dimcho » 19 ное 2015, 15:10

*snapshot - моментна снимка
Публикувано от Blizzard:Искам да се изяснят някои неща за неотдавнашните дискусии по snapshotting и да ви уверя, че всички сме наясно за какво става въпрос.

Snapshotting е много основна механик в Diablo III, която позволява на играта работи правилно и в съответствие с очакванията на играчите в повечето време. Това е като да имате електричество в дома си: никога не мислите за него, когато работа правилно, но сигурни сте забелязали, когато не работи! Като цяло повечето умения трябва да направят моментна снимка на състоянието на вашия герой в момента на използване на уменията си, освен ако няма основателна причина за обратното. Това ви позволява да ударите с Rend точно преди Wrath of the Berserker да изтече, задържайки бонуса за щети. Ударихте това чудовище наистина силно, нали? Rendне само snapshot-ва щетите към момента на употреба на дадено умение, позволявайки на опитни играчи да синхронизират момента на употреба, постигащ максимален ефект, а също е това, което очаквате да направи като механика - кървят много, защото сте ударили много силно! Ето и друг пример: вие не бихте искали да имате герой, оборудван с кама с много висока скорост на така, който да хвърли куп снаряди, а след това да премине към оръжие с по-висока щета за две ръце и изкуствено да повиши щетите им в момента на удар. Снарядите трябва да нанасят щетата, която героят е имал по времето на изстрелване. Те трябва да направят snapshot (моментна снимка).

Всичко това е направено с цел и необходимо за дизайна на Diablo III.

Това подвежда хората да мислят, че има глобален глобален проблем. Има огромна и важна разлика. Докато повечето умения трябва да snapshot-ват, някои умения и предмети, с дълги или постоянни ефекти, трябва да се актуализират непрекъснато. За да използваме аналогията от по-горе - понякога ключът за осветлението не работи и тогава наистина го забележите.

Дали умение е предмет на snapshotting, не е като да кажем дали е черно или бяло. Ако пусна 5 секунди Rend, очаквам да направи щети въз основа на силата на героя ми в момента на използване. Какво ще кажете за 12 секунди Haunt? Трябва ли се определя по време на пускане? Какво се случва, когато Haunt трае 5 минути? Rain of Vengeance snapshot-ва в момента, но какво ще стане, ако решим да направите легендарно, което прави Rain of Vengeance вечно? Не, ние няма да направим това, но ако сме, тогава вероятно ще искате да е работи така, че всеки Rain of Vengeance с екипирания предмет е актуализиран непрекъснато. Има някои умения, при които snapshot-ването е спорно и там е повратната точка, когато вече не искате snapshot заради негативното резултат, до който води. Огромни благодарности на тези, които забелязват подробни случаи (като Bane of the Stricken), където е необходима промяна.

Както можете да се убедите, дискусии за snapshotting не помагат, понеже съществуването му е важен елемент от дизайна на играта. Продължавайки да играете на PTR, ако попаднете на нов предмет или умение със странно поведение, моля да ни уведомите, когато за случаите, в които трябва да се актуализира, вместо да прави snapshot. Благодарим ви, че ни помагате да направим Пач 2.4 страхотен! :)

Примери:

Bane of the Stricken - актуализира се със скоростта на атаката, но не и със скоростта на атака на специфични умения (Bracers of the First Men). Това е нещо, което разследваме, но не обещаваме нищо, защото може да се основава на цялостната ви скорост на атака.

Iron Maiden - оправено в PTR Patch 1.

Uliana's с Power Pylon - предмет на разследване

Chantodo скорост на стек - предмет на разследване
Източник: Battle.net

Потребителски аватар
thepeanut
MVP
MVP
Мнения: 452
Клас: Ловец на демони
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Наръчник по snapshot*

Мнение от thepeanut » 19 ное 2015, 18:34

Публикувано от Blizzard:Дрън, дрън, дрън. Има някакъв снапшот, ама що се получава не знаем.. Ще пратя на дивелоперите да разследват, ама си мисля че така трябва да работи в играта О.о

Ама някой предмети не трябва да работят така, МАЙ.... ама ще питам дивелоперите....

Потребителски аватар
Монаха
Ветеран
Ветеран
Мнения: 657
Местоположение: София
Клас: Монах
Контакти:

Re: Наръчник по snapshot*

Мнение от Монаха » 19 ное 2015, 20:50

thepeanut +1
Публикувано от Blizzard:Snapshotting е много основна механика...............в повечето време?????????

Като цяло повечето умения трябва да ............освен ако няма основателна причина за обратното????????

Всичко това е направено с цел............???????????

Дали умение е предмет на snapshotting, не е като да кажем дали е черно или бяло............???????????

Както можете да се убедите, дискусии за snapshotting не помагат - ТОВА МУ Е ЕДИНСТВЕНОТО СМИСЛЕНО ИЗРЕЧЕНИЕ.

Примери:
Iron Maiden - оправено
Uliana's - предмет на разследване???????????
Chantodo - предмет на разследване??????????
Този човек трябва да бъде уволнен на секундата, или да му се даде награда за най-добро разтягане на локуми и празни приказки!

Потребителски аватар
Orendist
MVP
MVP
Мнения: 228
Местоположение: София
Клас: Монах
Контакти:

Re: Наръчник по snapshot*

Мнение от Orendist » 19 ное 2015, 22:08

Пичове, те не просто не разбират къде е проблема, но не разбират и КАКЪВ е той. Те просто не играят играта :lol:
Когато огън завали от небесата, човечеството ще пожъне това, което е посяло.

Потребителски аватар
Монаха
Ветеран
Ветеран
Мнения: 657
Местоположение: София
Клас: Монах
Контакти:

Re: Наръчник по snapshot*

Мнение от Монаха » 20 ное 2015, 09:56

Orendist написа:Пичове, те не просто не разбират къде е проблема, но не разбират и КАКЪВ е той. Те просто не играят играта :lol:
Адаш, обаче ми харесва в официалния пост как почват да хранят лека полека цялата идея за снапшот. Добре че тоя бот писа нещо "официално" по темата, да го понахранят малко колко са зле.

Ще цитирам един отговор, който много ми хареса:

"LostSoul:
Snapshot just needs to go away. It's a broken idea that simply cannot work right. Damage multipliers are damage multipliers when I have them and not when I don't. I don't expect effects I don't have running to be active. That's irrational at best. When a buff wears off, that's it. Whatever it was doing is done and over. No lingering. No loitering. To put it bluntly, this 'mechanic' has created a thousand more problems than any positive effect it has ever contributed. Get rid of it entirely already. "

Отговори