Обща дискусия за Некромантите

Жреците на Ратма или "некроманти" са обучени да пазят крехкото равновесие между силите на живот и смърт
Потребителски аватар
olfilthy
Модератор
Модератор
Мнения: 685
Местоположение: София
Клас: Ловец на демони
Контакти:

Re: Обща дискусия за Некромантите

Мнение от olfilthy » 12 юли 2017, 13:01

Ма защо дори се учудваме на тези неща? :)

Спрете да живеете в ранните 2000 години, където игрите се правеха от 15-20 човека компания, главно приятели/геймъри, и всичко ставаше с кеф и желание. Точно за това и крайните продукти бяха други.

Да вземем Д2 за пример, защото се вписва перфектно.

- Игра, която в днешно време няма какво много да предложи от гледна точка на иновации, режими на игра и т.н. Играе се главно заради носталгия, точно поради тези " ехх едно време как се правеха игрите" изблици, и "чичковци" на по 30+ години, израстнали точно в тези "славни" времена на гейминга. Точно и заради тези хора в момента нашумяха тези ремастъри и римейки - хем да задоволим носталгията, хем да направим още $.

- Погледнато реално, Д3 има много повече режими за игра, има повече какво да се прави и поне за мен е по-интересна. Честно казано ми писна да слушам как Д2 е по-добра. Да в някои аспекти е така, но главно поне за мен не. Изиграл съм си хилядите часове там като малък в ПЦ клубовете, мисля че ми е достатъчно.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Гейминга едно време не беше толкова глобална индустрия както е сега. Игри, конзоли и т.н. главно се разработваха в Япония и след това нашумяха на Запад.
Сега вече индустрията заема челна позиция, заедно с филмовата в развлекателния сектор. ТА... тук е важното! - Едно нещо като стане масово, какво получава крайния потребител? В повечето случаи горе-долу читав продукт, който е пушнат до определена дата от "шефчетата" взимащи решения. И да поясня - тези "шефчета" НЕ СА ГЕЙМЪРИ, НИТО РАЗРАБОТЧИЦИ!!!!
Те са главно бизнес ръководители, маркетолози и каквото още ви дойде на ум.

И, в крайна сметка получаваме вече това. Масови продукти, пренаситен пазар, цените обаче са си същите, продуктите вече излизат с Day One Patch задължително, защото се пушват и са недовършени (тук девс нямат особена вина, очевидно бачкат като разпрани).
Това е индустрията в момента...малко са фирмите, които наистина искат играта им да е изпипана, без проблеми и да е направена за геймърите, а не за приходите (скорошен пример - NieR: Automata).

Същото е и при Близард - ТЕ ВЕЧЕ НЕ ВЗИМАТ РЕШЕНИЯТА! Activision е тъпата компания, която казва, кой продукт да е с приоритет, кога да излезе, колко пари ще дадат за разработка и т.н.
За това колкото и да се сърдим на Близард, в голяма част нямат вина, но това пък и не оправдава елементарен QA и усвояване на feedback от комюнитито както каза Митко.

И така, геймига е супер в момента, има разнообразие, но трябва да подбираме продуктите, които купуваме, защото голяма част или ще ни разочароват, или ще са пълни с бъгове и недовършени. За това и спрях да правя пре-ордъри на игри. Чакам 1-2 седмици да видя положението и тогава давам пари ако си заслужава ( за тази години съм взел 3-4 игри, които изиграх и бих казал, че съм повече от доволен).

Сори за дългия пост, ма трябваше да си излея душата. :) :)

Потребителски аватар
thepeanut
MVP
MVP
Мнения: 452
Клас: Ловец на демони
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Обща дискусия за Некромантите

Мнение от thepeanut » 13 юли 2017, 08:27



Така се играе с блуд сета....

Намирисва ми на парти Монк, Барб и 2 Некрота...

И спиране само на елитките. Дори е възможно да са Барб с 3 Некрота, като единия да е съпорт с аурата да екзекутира всичко под 15% живот.

Потребителски аватар
olfilthy
Модератор
Модератор
Мнения: 685
Местоположение: София
Клас: Ловец на демони
Контакти:

Re: Актуални конфигурации за Некромант

Мнение от olfilthy » 13 юли 2017, 10:03

Да добавя и аз един вариант, който не е особено "ефективен" като другите за бързи рифтове, но пък изглежда много забавен за игра, и най-вече Пестиленс сета е вкаран в употреба Определено ще го пробвам :)

Линк към diablofans ---> One Shot Spear Necro

Потребителски аватар
haralambiew
MVP
MVP
Мнения: 41
Клас: Монах
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Обща дискусия за Некромантите

Мнение от haralambiew » 14 юли 2017, 11:10

Интересен съпорт билд за некрото? Някой да е намерил?

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Обща дискусия за Некромантите

Мнение от Dimcho » 14 юли 2017, 13:20

Некрото полека става dps, по-точно RG-killer. Сега тенденцията в класацията е Inarius + Land of Dead + Simulacrum + Archer Mages. Направо стопяват боса.

Потребителски аватар
thepeanut
MVP
MVP
Мнения: 452
Клас: Ловец на демони
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Обща дискусия за Некромантите

Мнение от thepeanut » 14 юли 2017, 13:37

Освен това. Рифт бос убиеца препуска по нивото с всички парагон точки на виталити. След поява на боса и стакване на стрикена (според трудността - може веднага, може и след минута) се прехвърлят точките на интелект.

Потребителски аватар
haralambiew
MVP
MVP
Мнения: 41
Клас: Монах
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Обща дискусия за Некромантите

Мнение от haralambiew » 14 юли 2017, 15:18

Значи остава zMonk+Barb?

Потребителски аватар
thepeanut
MVP
MVP
Мнения: 452
Клас: Ловец на демони
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Обща дискусия за Некромантите

Мнение от thepeanut » 14 юли 2017, 18:50

За сега да.

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Обща дискусия за Некромантите

Мнение от Dimcho » 17 юли 2017, 00:11



Стотачки с Ратма (и 2.4k парагона)

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Inarius LazyMancer

Мнение от Dimcho » 05 апр 2018, 15:32

Ръководство за малко разнообразие в speed T13 с Inarius LazyMancer от Bluddshed


Отговори