Diablo III преди старта - Руни

Раздел за дискусии, общи въпроси и други теми, свързани с играта
Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2374
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Diablo III преди старта - Руни

Мнение от Dimcho » 11 окт 2016, 10:37

Една отпаднала идея (diabloii.net), при която в D3 са били запланувани така обичаните от D2 руни :)



На 4:08 може да се видят ефектите от руните за дадено умение, които в последствие стават "вградени".
красиви са, нали
красиви са, нали
IconRunestones.png (277.82 KиБ) Видяна 1972 пъти

Потребителски аватар
Noxifer
Форумен маниак
Форумен маниак
Мнения: 218
Клас: Ловец на демони
Помощник: Разбойник
Контакти:

Re: Diablo III преди старта - Руни

Мнение от Noxifer » 11 окт 2016, 17:18

красиви са, нали
Не е въпроса красиви ли са, или грозни. Само това пък липсваше по време на Vanilla-ta... да се мъчиш да си намериш и най-високия ранг руни за магиите, които искаш да ползваш.

А пък като решиш да смениш build, да се трепеш не само да ги събираш на ново, ами и да се чудиш къде да ги сложиш. Героите имат по 20-30 умения (някой даже над 30, ако не се лъжа). Ха сега си представете за всяко умение по 5 руни от вид... като приемам, че говорим само за последните рангове на тези руни. Ха сега си представете, че даден играч играе повече от един герой. Също така вземете под внимание, че играта по това време имаше много по-малко stash space, отколкото сега.
Направо ми се доревава при мисълта.

Отговори