Като човек, който никога не е играл WoW (защото до колкото разбирам много са взимали от WoW при правенето) и голям фен на Диабло 2 съм съгласен с тезата за итемизацията, НО смея да твърдя, че Диабло 3 имаше потенциал да е добра игра и добро продължение на поредицата. Според мен проблемите дойдоха впоследствие – с това накъде започнаха да водят играта, а не каква беше в началото. С голям кеф съм играл в началото на RoS, спомням си как събирах бели предмети, защото ти трябваха за крафтене и голяма част от легендарните имаха смисъл. Играта си беше приятна (да, не колкото Д2) и имаше разнообразие. На прима виста мога да се сетя поне за 5-6 билда, които бяха добри, интересни и с малки вариации в самите тях. Всичко се окендза като почнаха с познатата за Близард цифромания...9732545% бууст на еди си кой предмет, 0-984735037% на еди си кое умение и т.н. Така както СтарКрафт 1 е много различна от СтарКрафт 2 и въпреки това и двете са невероятни игри според мен можеше да се случи и тук, но я прецакаха с тъпите си решения, а не в основата.
По идея на феновете Крип разцъква D1 HD (по-скоро D1.5) с цел да събори Diablo, припомняйки си добрите стари времена:
Here's what I think Blizzard needs to do to make a new Diablo game successful, based on strengths/weaknesses of D3 and D
Публикувано: 21 ное 2016, 10:20
от Dimcho
Rhykker написа:Хей, приятели. Ето какво мисля, че Blizzard трябва да направи, за да бъде успешна бъдеща Diablo-игра, базирано на силните и слаби страни на D3 и D2
Мрачна и трудна като D2
Битките на D3
По-голяма дълбочина при екипировка/предмети като D2 (рунически думи, талисмани и т.н.)
Извличане на легендарни сили с куба на Канай
Парагон-система, която е просто статистика, не сила
D3 приключенски режим (Adventure mode)
Обещаните PvP арени
Система трудности като D2/D3 vanilla (или поне без 12+ трудности)
По-малко да разчитаме на бонуси от 6 части (~2 приложими предмета за слот екипировка)
Повече разнообразие при желани статистики на екипировката (т.е. не винаги крит)
Не искам да кажа лоша дума за пича ама нз какъв фен е точно този със завидните си 700 парагона за близо 5 години гаме плай.Само дава акъл , разсъждава и показва вече измислени билдове ,дори нз дали е затворил гр 80 соло ама иначе е доста силен на думи голям фактор в света на Диабло.
А за идеята тази идея може да я даде всеки прекарал поне 100 часа в играта