Идеи и творби на феновете
Re: Идеи от феновете
Diablo: Hell on Earth (Diablo-версия на Pokemon GO)
Re: Идеи от феновете
Идея за нови рецепти в куба:
Първата и особено последната са много интересни
Източник: reddit
- Смяна на основната статистика на легендарен предмет в зависимост от използвания джем
- Съставки: 30 Death Breath, 1 Flawless Gem, 10 Wirt's Bell (или друг по-скъп ресурс)
- Превъртане от легендарен в друг легендарен от същия тип, като резултатът не може да е древен
- Съставки: 10 Forgotten Souls, 50 от всеки материал
- Превъртане на легендарна сила
- Съставки: Flawless Royal Gem от всеки тип
Първата и особено последната са много интересни
Re: Идеи от феновете
Challenge Mode
Предметите в D2 и D3
Re: Идеи от феновете
Като човек, който никога не е играл WoW (защото до колкото разбирам много са взимали от WoW при правенето) и голям фен на Диабло 2 съм съгласен с тезата за итемизацията, НО смея да твърдя, че Диабло 3 имаше потенциал да е добра игра и добро продължение на поредицата. Според мен проблемите дойдоха впоследствие – с това накъде започнаха да водят играта, а не каква беше в началото. С голям кеф съм играл в началото на RoS, спомням си как събирах бели предмети, защото ти трябваха за крафтене и голяма част от легендарните имаха смисъл. Играта си беше приятна (да, не колкото Д2) и имаше разнообразие. На прима виста мога да се сетя поне за 5-6 билда, които бяха добри, интересни и с малки вариации в самите тях. Всичко се окендза като почнаха с познатата за Близард цифромания...9732545% бууст на еди си кой предмет, 0-984735037% на еди си кое умение и т.н. Така както СтарКрафт 1 е много различна от СтарКрафт 2 и въпреки това и двете са невероятни игри според мен можеше да се случи и тук, но я прецакаха с тъпите си решения, а не в основата.
Comprehensive list of issues
Подробен списък с проблемите в играта: Comprehensive list of issues
Много точно и добре описани, като има и тема за дискутиране в reddit
Много точно и добре описани, като има и тема за дискутиране в reddit
Natala's Prayer
Davlok доразвива идеята зад "Молитвата на Натала" (Natala's Prayer) - рецептата за куба, която само споменаха на BlizzCon 2016.
Накратко, идеите са 3:
Източник: Battle.net
Накратко, идеите са 3:
- Natala's Prayer - извлича се легендарна сила, която да се добавя към обикновен предмет от същия тип
- Kehjistani Luck - позволява augment-нат предмет да се enchant-не 2 пъти (подсилен древен предмет, с 2 превъртени свойства)
- Archive of Tal Rasha - преработва се да пази няколко бройки от даден предмет
Източник: Battle.net
Diablo 1 HD: Maximum Nostalgia
По идея на феновете Крип разцъква D1 HD (по-скоро D1.5) с цел да събори Diablo, припомняйки си добрите стари времена:
Here's what I think Blizzard needs to do to make a new Diablo game successful, based on strengths/weaknesses of D3 and D
Източник: redditRhykker написа:Хей, приятели. Ето какво мисля, че Blizzard трябва да направи, за да бъде успешна бъдеща Diablo-игра, базирано на силните и слаби страни на D3 и D2
- Мрачна и трудна като D2
- Битките на D3
- По-голяма дълбочина при екипировка/предмети като D2 (рунически думи, талисмани и т.н.)
- Извличане на легендарни сили с куба на Канай
- Парагон-система, която е просто статистика, не сила
- D3 приключенски режим (Adventure mode)
- Обещаните PvP арени
- Система трудности като D2/D3 vanilla (или поне без 12+ трудности)
- По-малко да разчитаме на бонуси от 6 части (~2 приложими предмета за слот екипировка)
- Повече разнообразие при желани статистики на екипировката (т.е. не винаги крит)
Re: Идеи от феновете
Не искам да кажа лоша дума за пича ама нз какъв фен е точно този със завидните си 700 парагона за близо 5 години гаме плай.Само дава акъл , разсъждава и показва вече измислени билдове ,дори нз дали е затворил гр 80 соло ама иначе е доста силен на думи голям фактор в света на Диабло.
А за идеята тази идея може да я даде всеки прекарал поне 100 часа в играта
А за идеята тази идея може да я даде всеки прекарал поне 100 часа в играта