Безполезно. При липса на свясна модерна игра, комикс няма да ми е интересен.Обявиха нов Diablo … комикс
Ако е като Бранди (къде сигурно до ден днешен не знае как работи RoRG) и ако трябва да се пънеш да го търсиш по всички отвратителни социални медии, но не и на официалните форуми за играта... кел файда.Обявиха и нов нов community manager
Съжалявам, може да ви се сторя като най-големия хейтър, но Diablo 1 е чисто и просто безполезно. Играта е прекалено примитивна. Файда да се играе тази година, камо ли след 2-3 -- никва.На този етап май трябва да обявят:
Ремастър на Диабло 1
Това би било добре, защото играта е солидна дори в наши дни.Ремастър на Диабло 2
Това няма никакъв шанс да се стане. Ще го обясня така.Диабло 3 нов експанжън + балансиране на сетовете + PvP + rework на парагоните
D3 vanilla продаде 14 мил бройки за първата година. RoS продаде 2.7 на излизане. Това е по-малко от 20%. В индрустрията това се смята за провал. Това доведе до спирането на предвидения 2ри expansion pack за D3, и за това получихме Куба за без пари.
Иска ми се да оправят D3, но просто няма да се случи. Просто са пренасочили всякакви ресурси към други проекти, от които могат да изкарат пара. От D3 няма изгледи да могат да изкарат каквото и да е било повече.
Дори не знаем колко бройки е продало DLC-то с некрото, което само по себе си значи, че е продало зле.
Над нова игра се работи 100%! Дали ще става за нещо, това е вече друг въпрос.Diablo 4
Искрено се надявам, че този път хората няма да бъдат залъгани с lvl 13 бета, и няма да pre-order-ват.
Аз на този етап съм убеден, че дори и Бревик няма да оправи нещата.David Brevik
Против съм да му се приписва едва ли не цялата заслуга за Diablo. Някой фенове на поредицата едва ли не си мислят, че той е направил всичко в играта, а не, че крайният продукт е резултат от работата и идеите на всички разработчици.
Някой негови идеи са просто потресаващи. Ето няколко примера:
1. Diablo е нямало да бъде игра в реално време, а походова игра. Това, което той си представял по онова време като интересен gameplay е било да ставаш от компютъра, да се разхождаш из стаята и да се чудиш как героя ти да оцелее на следващия ход...
2. Идеята му за D3 да е MMO. Просто не пасва на жанра. Най-вероятно щеше да е по-зле и от Diablo-то на Джей.
3. Изказвания по повод хипотезите за D2:LoD HD, че много неща можели били да се объркат и да не можело да стане... бла бла, при все, че SC1 Remastered е факт. Да се чудиш добре ли е с главата, или просто гроздето е кисело...
Според мене просто трябват хора, които са запознати добре с D2 и защо играта беше популярна.
Diablo никога не беше игра да се пънеш да правиш малоумни дейности като Greater Rifts, или mentally challenged rifts.
Играта беше да знаеш къде и какво да фармиш, а при игра online -- как да търгуваш... така, че да се gear-неш ефикасно и да имаш няколко герои, способни да извършват различни фунции...
Играта до голяма степен имаше loot таблица... не такава като в WoW, но такава, че определени босове имаха по-голям шанс да пуснат даден предмет от други. Аз сега си тествам таблицата на Single Player и работи безотказно.
Шако си пада от Мефисто, SoJ си пада от Андариел. Това в рамките на 20 ръна с 245% MF на players 7.
Сега искам да видя колко време ще ми отнеме да събера Мара от Пиндел и Арак от Мефисто.
А, да... и играта беше така направена, че 99% от предметите, като ти паднат, знаеш, че са паднали... а не като в D3, къде 99% от предметите падат roll-нати на задник, та да не стават за използване...