Бе то хубаво, че спекулациите валят, ама за повечето хора това е чисто и просто hype.Dimcho написа: ↑24 юли 2018, 16:22Любопитно: Blizzard в партньорство с Titan Comics ще пускат комикс в 4 части - adventuresinpoortaste.com / reddit
Спекулациите за 4-ката валят с пълна сила![]()
Истината е, че за да става нещо от четворката, ще е нужно много повече от сътрудничество с драскачи на комиски.
Това, което е нужно е:
1. Да се наемат хора, които отявлено са наясно защо D2:LoD беше обичана от мнозинството от играчите, и защо D3 отчужди мнозинството от базата играчи.
За да се направи смислено аction RPG със смислени предмети, статистики и прогресия в наше време, трябват хора, дето са играли или правили такива... D2:LoD, Grim Dawn, Warframe са примери за смислено направени игри, които принадлежат към един и същи жанр (дори и ситуацията с Warframe да не е ясна на първи поглед).
Не трябва да се наемат хора, които таят ненавист към предишните игри от поредицата или такъва от същия жанр. Хората, които работеха над D3 демонстрираха такава ненавист. Вместо да се осъзнаят, че има хора, дето са играли игрите цяло десетилетие, и да се придържат към това, което хората харесват,
разработчиците на D3 подходиха така, че едва ли не те (дето отявлено не знаеха за какво става дума) ще ти обяснят на теб като Diablo играч, какво видиш ли е Diablo...
2. Да не се наемат невежи или лъжци.
Хората знаеха, че разработчиците, които работеха над Diablo 3 не бяха работили над D2, или поне мнозинството от тях. В опит да си дадат вид, че отбират от Diablo, разработчиците са демонстрирали многократно невежеството си, или са се опитвали да заблудят феновете на играта, като лъжат нарочно. Два примера, за да не бъда голословен.
Shout at the Devil: The Making of Diablo III
https://youtu.be/FG10e0-JyjY?t=754
2013-та беше годината в която Джей Уилсън (директора на D3) се изяви на GDC (Game Developer's Conference), най-голямото събитие за професионалисти в геймърската индустрия. Изява силно казано, за мене по-скоро се изложи, като се изцепи, че видите ли предметите в Diablo 2 били направени скапано. Имали прекалено много статистики по тях, което всъщност било показател за липса на истинска "дълбочина" в играта.
В опит да докаже твърдението си, Джей показа предмет, който дефакто не може да се падне в Diablo 2. Става дума за модифициран предмет от така наречените едитори от едно време, а именно The Corruption Jewel. С такива едно време играеха noob-овете по кварталните компютърни клубчета.
Та така, предмет, дето не е правен от разработчиците на D2 и не пада в играта, това е неговото "доказателство", че разработчиците на D2 едва ли не са пошли хора, дето не могат да разработят itemization като хората, а прикриват липсата на дълбочина, като мятат много статове по предметите, едва ли не колкото да замаят и да заблудят играчите. Убийствено тъпа концепция.
Друг пример от 2016-та.
https://www.diabloii.net/blog/comments/ ... 2-mod-shot
Хората, които уж много ги е грижа за Diablo и уважават предишните игри от поредицата, същите тези хора дори не знаят как играта изглежда. На панела за 20 годишнината на Diablo, вместо да покажат нещо от предишните игри, те показаха screenshot-и от модифицирани версии на Diablo.
Това е индикация, че си нямат и представа от предишните игри, а са потърсили картинки в google търсачката (колкото да имат да покажат нещо на панела, за бог да прости) и по ирония на съдбата са попаднали на тези.
Ето и коментари на хора от редит:
https://www.reddit.com/r/Diablo/comment ... from_a_d2/
Та тези две неща за сега стигат. Ако тези изисквания бъдат изпълнени, всичко останало необходимо за адекватно Diablo 4 ще произлязат от тях по естествен път...