От WoW като поредица War of the Ancient като самостоятелна книга мисля че Jaina Proudmoore - Tides of War е най-напрегната и динамична.
От SC определено The Dark Templar Saga (и трите части) трябва да се почете (точно я завърших) особено сега с излизането на LotV като самостоятелна не съм сигурен защото не съм ги завършил всичките но засега може би Shadow of the Xel`Naga.
От Diablo съм чел само излезлите на Български от тях The Black Road.
The Story So Far
Re: The Story So Far
Много се забавлявах с една тема във форума и реших да я пусна тук:
„10 съвета как да пишем истории като Крис Метзен“
1) Вмъкни пророчество без никаква причина: Всякакво развитие или предистория на героите сега е иррелевантно, тъй като следват пророчество. (За справка виж SC2, D3, преди това никоя игра ги нямаше)
2) Любовни истории: Дори и героите да са се клели преди да убият един друг. Сега се обичат без конкретна причина. Ако нямаш идеи за любовни истории, тъй като си използвал последно прочетената в комикс такава вече, просто копирай нещо от телевизията.
3) „Яки мацки“ са главните герои сега, нищо че преди не са съществували дори и като второстепенни. Всички „яки мацки“ трябва да имат следното: високи токчета (дори и да са зерг, зергските високи токчета трябва да са вплетени (morphed*), както при демоните; големи гърди (или exoskeleton гърди); яко оскъдни дрешки...също ги направи наивни (погледни: тъпа* за референция); да не могат да свършат простичка задачка, с която да помогнат на играча, а играча е задължително от мъжки пол и иска да спи с „яката мацка“ и по този начин се създава емоционална връзка, нищо, че „яката мацка“ нищо не е свършила.
4) Злодеи като от анимациите в събота сутрин. Злодеите трябва да разказват идеите и схемите си на героя през цялото време, вплети *зловещ смях и *пан флейта, за да са по-заплашителни.
5) *Хепи ендинг: голи „яки мацки“ (или демони wtf?). Все пак си е щастлив край.
6) Да си тъп е яко, браат: Големите думи са за галфони, малките сложни думи са за мухльовци. Ти си пичага, нали? Тогава – диалог тип „улица Сезам“ с по 1 лоша дума на история (Така ще се научат на цензура!!!)
7) *Реткон на всичко! Дори на твоя реткон (* трябва да е нещо като алтернативна история на вече разказана) Нищо, което си написал преди 10 години не е ок, така че дай да го сменяме. Ако някой пита защо? – просто кажи, че е за голямо събитие по-нататък. (Няма голямо събитие, хехе)
8) „100 злато за поправка? Но аз току що ти спасих живота!“ Всяко NPC в историята трябва да е неблагодарно, че си му спасил задника от смърт/вечна мъка в ада/края на света или вселената.
9) Промени любимците на читателя: Любимите персонажи на читателите са супер, това е, което ги привързва към историята. – Майната им! Промени скапаняка СЕГА! 180 градуса завой на персонажа е страхотно развитие. Така хората, които са мразили персонажа ще го заобичат, а идиотите ще си помислят, че си вплел голямо развитие на персонажа.
10) Руини: Всяка история трябва да съдържа руини, в които главния герой да отиде, препоръчително е за да намери там артефакт или няколко артефакта. Нали знаеш? Такива дето са били там от повече от 9000 години, но до сега на никой не му е пукало, за които.
П.С. Крис Метзен е (до колкото знам) един от Story-teller-ите на Близард
„10 съвета как да пишем истории като Крис Метзен“
1) Вмъкни пророчество без никаква причина: Всякакво развитие или предистория на героите сега е иррелевантно, тъй като следват пророчество. (За справка виж SC2, D3, преди това никоя игра ги нямаше)
2) Любовни истории: Дори и героите да са се клели преди да убият един друг. Сега се обичат без конкретна причина. Ако нямаш идеи за любовни истории, тъй като си използвал последно прочетената в комикс такава вече, просто копирай нещо от телевизията.
3) „Яки мацки“ са главните герои сега, нищо че преди не са съществували дори и като второстепенни. Всички „яки мацки“ трябва да имат следното: високи токчета (дори и да са зерг, зергските високи токчета трябва да са вплетени (morphed*), както при демоните; големи гърди (или exoskeleton гърди); яко оскъдни дрешки...също ги направи наивни (погледни: тъпа* за референция); да не могат да свършат простичка задачка, с която да помогнат на играча, а играча е задължително от мъжки пол и иска да спи с „яката мацка“ и по този начин се създава емоционална връзка, нищо, че „яката мацка“ нищо не е свършила.
4) Злодеи като от анимациите в събота сутрин. Злодеите трябва да разказват идеите и схемите си на героя през цялото време, вплети *зловещ смях и *пан флейта, за да са по-заплашителни.
5) *Хепи ендинг: голи „яки мацки“ (или демони wtf?). Все пак си е щастлив край.
6) Да си тъп е яко, браат: Големите думи са за галфони, малките сложни думи са за мухльовци. Ти си пичага, нали? Тогава – диалог тип „улица Сезам“ с по 1 лоша дума на история (Така ще се научат на цензура!!!)
7) *Реткон на всичко! Дори на твоя реткон (* трябва да е нещо като алтернативна история на вече разказана) Нищо, което си написал преди 10 години не е ок, така че дай да го сменяме. Ако някой пита защо? – просто кажи, че е за голямо събитие по-нататък. (Няма голямо събитие, хехе)
8) „100 злато за поправка? Но аз току що ти спасих живота!“ Всяко NPC в историята трябва да е неблагодарно, че си му спасил задника от смърт/вечна мъка в ада/края на света или вселената.
9) Промени любимците на читателя: Любимите персонажи на читателите са супер, това е, което ги привързва към историята. – Майната им! Промени скапаняка СЕГА! 180 градуса завой на персонажа е страхотно развитие. Така хората, които са мразили персонажа ще го заобичат, а идиотите ще си помислят, че си вплел голямо развитие на персонажа.
10) Руини: Всяка история трябва да съдържа руини, в които главния герой да отиде, препоръчително е за да намери там артефакт или няколко артефакта. Нали знаеш? Такива дето са били там от повече от 9000 години, но до сега на никой не му е пукало, за които.
П.С. Крис Метзен е (до колкото знам) един от Story-teller-ите на Близард
Re: The Story So Far
Крис Метзен е ЧОВЕКЪТ относно историите на Близард. То като с всяко друго нещо, така и тук може да търсим косури и под вола теле. Истината обаче е, че няма човек, който да е играл играл на Близард или да е чел книгите и да е казал, че имат слаба история.
Re: The Story So Far
Добавена е и 5-та част - RoS