- Трябваше да индентифицирате всеки легендарен предмет по отделно. Така беше и при жълтите (редки) предмети. Нямаше Book of Cain - пример (въведена с Пач 1.0.8).
- Имаше само 4 трудности - Normal, Nightmare, Hell и Inferno. Inferno беше практически невъзможно за игра с невероятно високи поражения. За първата годишнина на D3 едва 6% от играчите бяха покорили Inferno - инфографика. После се появиха "Monster Powers", които се превърнаха в "Torment Levels".
- Златото можеше да се продава и често бе купувано от т.нар. "china farmers" (китайски фермери). Някои хора го изкарваха с ботове или ръчно, защото беше ценно за купуване на предмети в "Auction House" (аукцион), или заради скъпата изработка (crafting). Пач 2.0.1 прекрати търговията със злато. Средно на герои за първата година се падаха по 9,7 милиона.
- Имаше само 100 нива парагони. Те бяха отделни за героите вместо споделени. Пач 2.0.1 въведе Парагон 2.0 и премахна горната граница.
- Нямаше телепорти по картата, а само малък списък
- Имаше 19 нива на камъните преди Пач 2.3.0. Трябваше да платите на бижутера за махане на камъни. Сега има 10 нива.
- Беше необходимо да правите bounty за 5 броя Rift Keystone Fragment, с които да влезете в Nephalem Rift, от който да вземете Greater Rift Keystone, с който вече да влезете в GR. Това е и причината да има толкова много общности като "Rift It Forward". При завършване на GR имаше подобряване на ключа, за да влезете в по-висок. Пач 2.3.0 нормалните рифтове станаха достъпни безплатно.
- Всеки искаше да има много "Magic Find", които можеше да се събере по предметите и да се добави в шлема, като се увеличаваше и с нивото парагон, увеличавайки шанса за падане на легендарен предмет. "Magic Find" беше премахнат с Пач 2.4.2 и заменен с "Resource Cost Reduction".
- Бонус: Бяха добавени неща като Кубът на Канаи (2.3.0) и Сезонно пътешествие (2.3.0), Легендарни камъни (2.1), Кадала, Древни предмети (2.1.2), клас Кръстоносец и Акт 5 (RoS).
- Още:
- Съществуваше "Nephalem Valor" - получаваше се стек, когато се убие елит, а на 5 стека имаше гарантиран шанс за 1 рядък предмет или ключ от Keywarden.
- Легендарни предмети нямаше със седмици; имаше едно оръжие - Skorn; чудовищата с Reflect бяха толкова силни, че само едно поставено от ловец Sentry те убиваше.
Факти от ранните версии на Diablo III, които вероятно сте забравили
Факти от ранните версии на Diablo III, които вероятно сте забравили
-
- Форумен приятел
- Мнения: 150
- Местоположение: Шумен
- Клас: Ловец на демони
- Помощник: Тамплиер
- Контакти:
Re: Факти от ранните версии на Diablo III, които вероятно сте забравили
Разкажи за хелфайър амулетите каква мъка бяха
Re: Факти от ранните версии на Diablo III, които вероятно сте забравили
ФАКТ:
За да убия Ghom на Inferno с Wizard в Diablo 3 v1.0.3, ползвах този build >
с оръжие, което купих от Aution House-а (за около 10 евро или повече не помня вече). Pike подобен на този от клипчето.
За да убия Ghom на Inferno с Wizard в Diablo 3 v1.0.3, ползвах този build >
с оръжие, което купих от Aution House-а (за около 10 евро или повече не помня вече). Pike подобен на този от клипчето.
Re: Факти от ранните версии на Diablo III, които вероятно сте забравили
ФАКТ:
Спрях да играя Diablo 3, около 2014-та (тогава почнах да играя CSGO), когато играта беше станала супер скучна и дълго време обяснявах на @Монаха и @olfilthy да спрат да играят и те, но те дълбаха още известно време, докато накрая и те не казаха, че била станала тъпа и така.
Спрях да играя Diablo 3, около 2014-та (тогава почнах да играя CSGO), когато играта беше станала супер скучна и дълго време обяснявах на @Монаха и @olfilthy да спрат да играят и те, но те дълбаха още известно време, докато накрая и те не казаха, че била станала тъпа и така.
Re: Факти от ранните версии на Diablo III, които вероятно сте забравили
Мда 2015 някъде я зарязахме. Доста саднес стана играта. Сега цъкам от време на време на конзолата, просто защото е удобно, не съм играл от много време и ми е някакси "новичко", но да ме накараш да седна пред ПЦ-то и да ботя по хиляди часове? - няма как да стане това вече. Прекалено добри игри излизат за да се заробя за Диабло. Раз'ираш ме нали?Dex написа:ФАКТ:
Спрях да играя Diablo 3, около 2014-та (тогава почнах да играя CSGO), когато играта беше станала супер скучна и дълго време обяснявах на @Монаха и @olfilthy да спрат да играят и те, но те дълбаха още известно време, докато накрая и те не казаха, че била станала тъпа и така.
П.П. Аватара ти е як, превъртя ли ДС3?
Re: Факти от ранните версии на Diablo III, които вероятно сте забравили
Бутай си количката Жороolfilthy написа:
Дъра бъра ...
П.П. Аватара ти е як, превъртя ли ДС3?