Факти от ранните версии на Diablo III, които вероятно сте забравили

Раздел за дискусии, общи въпроси и други теми, свързани с играта
Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2374
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Факти от ранните версии на Diablo III, които вероятно сте забравили

Мнение от Dimcho » 29 апр 2017, 21:11

  • Трябваше да индентифицирате всеки легендарен предмет по отделно. Така беше и при жълтите (редки) предмети. Нямаше Book of Cain - пример (въведена с Пач 1.0.8).
  • Имаше само 4 трудности - Normal, Nightmare, Hell и Inferno. Inferno беше практически невъзможно за игра с невероятно високи поражения. За първата годишнина на D3 едва 6% от играчите бяха покорили Inferno - инфографика. После се появиха "Monster Powers", които се превърнаха в "Torment Levels".
  • Златото можеше да се продава и често бе купувано от т.нар. "china farmers" (китайски фермери). Някои хора го изкарваха с ботове или ръчно, защото беше ценно за купуване на предмети в "Auction House" (аукцион), или заради скъпата изработка (crafting). Пач 2.0.1 прекрати търговията със злато. Средно на герои за първата година се падаха по 9,7 милиона.
  • Имаше само 100 нива парагони. Те бяха отделни за героите вместо споделени. Пач 2.0.1 въведе Парагон 2.0 и премахна горната граница.
  • Нямаше телепорти по картата, а само малък списък
  • Имаше 19 нива на камъните преди Пач 2.3.0. Трябваше да платите на бижутера за махане на камъни. Сега има 10 нива.
  • Беше необходимо да правите bounty за 5 броя Rift Keystone Fragment, с които да влезете в Nephalem Rift, от който да вземете Greater Rift Keystone, с който вече да влезете в GR. Това е и причината да има толкова много общности като "Rift It Forward". При завършване на GR имаше подобряване на ключа, за да влезете в по-висок. Пач 2.3.0 нормалните рифтове станаха достъпни безплатно.
  • Всеки искаше да има много "Magic Find", които можеше да се събере по предметите и да се добави в шлема, като се увеличаваше и с нивото парагон, увеличавайки шанса за падане на легендарен предмет. "Magic Find" беше премахнат с Пач 2.4.2 и заменен с "Resource Cost Reduction".
  • Бонус: Бяха добавени неща като Кубът на Канаи (2.3.0) и Сезонно пътешествие (2.3.0), Легендарни камъни (2.1), Кадала, Древни предмети (2.1.2), клас Кръстоносец и Акт 5 (RoS).
  • Още:
    • Съществуваше "Nephalem Valor" - получаваше се стек, когато се убие елит, а на 5 стека имаше гарантиран шанс за 1 рядък предмет или ключ от Keywarden.
    • Легендарни предмети нямаше със седмици; имаше едно оръжие - Skorn; чудовищата с Reflect бяха толкова силни, че само едно поставено от ловец Sentry те убиваше.

dominiko
Форумен приятел
Форумен приятел
Мнения: 150
Местоположение: Шумен
Клас: Ловец на демони
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Факти от ранните версии на Diablo III, които вероятно сте забравили

Мнение от dominiko » 30 апр 2017, 20:54

Разкажи за хелфайър амулетите каква мъка бяха :D

Потребителски аватар
Dex
Ветеран
Ветеран
Мнения: 156
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Факти от ранните версии на Diablo III, които вероятно сте забравили

Мнение от Dex » 03 май 2017, 11:12

ФАКТ:

За да убия Ghom на Inferno с Wizard в Diablo 3 v1.0.3, ползвах този build >



с оръжие, което купих от Aution House-а (за около 10 евро или повече не помня вече). Pike подобен на този от клипчето.

Потребителски аватар
Dex
Ветеран
Ветеран
Мнения: 156
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Факти от ранните версии на Diablo III, които вероятно сте забравили

Мнение от Dex » 03 май 2017, 11:15

ФАКТ:

Спрях да играя Diablo 3, около 2014-та (тогава почнах да играя CSGO), когато играта беше станала супер скучна и дълго време обяснявах на @Монаха и @olfilthy да спрат да играят и те, но те дълбаха още известно време, докато накрая и те не казаха, че била станала тъпа и така.

Потребителски аватар
olfilthy
Модератор
Модератор
Мнения: 685
Местоположение: София
Клас: Ловец на демони
Контакти:

Re: Факти от ранните версии на Diablo III, които вероятно сте забравили

Мнение от olfilthy » 04 май 2017, 11:03

Dex написа:ФАКТ:

Спрях да играя Diablo 3, около 2014-та (тогава почнах да играя CSGO), когато играта беше станала супер скучна и дълго време обяснявах на @Монаха и @olfilthy да спрат да играят и те, но те дълбаха още известно време, докато накрая и те не казаха, че била станала тъпа и така.
Мда 2015 някъде я зарязахме. Доста саднес стана играта. Сега цъкам от време на време на конзолата, просто защото е удобно, не съм играл от много време и ми е някакси "новичко", но да ме накараш да седна пред ПЦ-то и да ботя по хиляди часове? - няма как да стане това вече. Прекалено добри игри излизат за да се заробя за Диабло. :) Раз'ираш ме нали? :)

П.П. Аватара ти е як, превъртя ли ДС3? :D

Потребителски аватар
Dex
Ветеран
Ветеран
Мнения: 156
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Факти от ранните версии на Diablo III, които вероятно сте забравили

Мнение от Dex » 04 май 2017, 11:19

olfilthy написа:
Дъра бъра ...

П.П. Аватара ти е як, превъртя ли ДС3? :D
Бутай си количката Жоро :D

Отговори