Като цяло бях незаинтересован от обявените на на BlizzCon Challenge Rift-ове.
Мене лично като Diablo играч концепцията, да играя чужд герой не ме блазни или влече. Винаги съм си мислел, че идеята на играта е да си направиш собствен герой, да го облечеш, да му избереш уменията и да видиш дали е способен да покрие дадени критерии (свои и/или чужди). Дори да не си напълно оригинален, можеш да експпериментираш... дори и с минимални промени...
При Challenge Rift-овете това го няма. Играеш с чужд герой, в същия рифт и се опитваш да биеш рекорда на собственика на героя. Съревнование.
До тук добре, но искам да споделя малко по-различно гледище над новия feature.
1. Challenge rift-овете ще позволяват да тествате build, който никога не сте играли преди. Така можете да прецените дали дадения build ви харесва, дали ви се отдава и дали си струва да инвестрите време и усилия да си направите такъв герой с такава екипировка и магии -- същите или подобни. Това според мен е много положително.
2. Challenge rift-овете няма да са истинска надпревара или съревнование. Те ще се превърнат в лов на cheater-и... а може и да се превърнат в лов на вещици. Защо?
Ами защото тези, които мамят (няма да назовавам методите, мисля, че са до болка познати на всички) ще поставят най-високите рекорди.
Тези, които не мамят ще се чудят и маят, защо не могат да постигнат сходни резултати с тези на хората, които мамят. Евентуално ще се поровят и ще открият какви методи са използвали cheater-ите. А от там какво следва?
Ами малката останала база играчи ще стане още по малка, защото хората ще се натъжат, че не могат да се съревновават с cheater-ите... и ще спрат да играят...
А ще има и смотани хора, които обвиняват по-добри играчи от тях, че злоупотребяват... това имам предвид под "лов на вещици".
От една страна добре, защото съм сигурен, че за пореден път ще има изненадани, как любимите им герои на youtube и twitch се оказват измамници, и го намирам за изключително забавно.
От друга страна, това ще е колкото положително, толкова и вредно за играта и малката база играчи.
А какво целят самите Blizzard с въведението на Challenge Rifts и дали не е нещо от гореспоменатото можем само да гадаем. Споменах тази мисли на Невалистис... а тя дали ще благоволи да ме удостои с отговор -- времето ще покаже:
https://us.battle.net/forums/en/d3/topi ... =4#post-70
Ще ми е интересно да прочета Вашите впечатления!
Challenge Rifts = Лов на cheater-и и Вещици
Re: Challenge Rifts = Лов на cheater-и и Вещици
Моята идея беше доста подобна, но даваше значително повече възможности за игра - дори да сте с еднакъв билд и еднакви герои!
В текущия си Вид - идеята им е меко казано идиотска!
1. Концепция за състезание на една и съща карта с една и съща екипировка, парагони и т.н., както и с/у едни същи мобове с еднаква плътност - убива напълно идеята на тези състезания - няма да има нужда от какъвто и да е мапхак за да знаеш картата и мобовете и т.н. - стига някой познат да ти запише едно видео как я минава. Реално ще победи този, чийто критове прокват най често!
2. Самите челиндж рифтове ще задържат вниманието на играчите за скромните 10-на рифта - докато хората се усетят че близард им дават претоплен обяд... Разбира се ще има и хора, които ще играят основно това, но самата идея в текущия вид куца за да има сериозно съревнование!
В текущия си Вид - идеята им е меко казано идиотска!
1. Концепция за състезание на една и съща карта с една и съща екипировка, парагони и т.н., както и с/у едни същи мобове с еднаква плътност - убива напълно идеята на тези състезания - няма да има нужда от какъвто и да е мапхак за да знаеш картата и мобовете и т.н. - стига някой познат да ти запише едно видео как я минава. Реално ще победи този, чийто критове прокват най често!
2. Самите челиндж рифтове ще задържат вниманието на играчите за скромните 10-на рифта - докато хората се усетят че близард им дават претоплен обяд... Разбира се ще има и хора, които ще играят основно това, но самата идея в текущия вид куца за да има сериозно съревнование!
Re: Challenge Rifts = Лов на cheater-и и Вещици
Това не е единствения метод за злоупотреба. Макрота, програми за автоматични кликове, снапшотове на byff-ове и т.н. ще окажат много по-голямо влияние. Не съм и следил активно наскоро, но кой знае какви злоупотреби има, за които дори не сме и чували...няма да има нужда от какъвто и да е мапхак
Радвам се, че този път се въздържах и не съм първия да ги нахраня :Ридеята им е меко казано идиотска!
Re: Challenge Rifts = Лов на cheater-и и Вещици
Все по-ясно си личи, че някой, ама НИКОЙ от Диабло 3 dev team-а не е играл ARPG, ама никога...не са си направили труда дори да погледнат в youtube някой да играе...продължават да си натискат предварително определените билдове в лицата на геймърите без да осъзнават, че 80% от удоволствието от играте е сам да си облечеш героя по начин, който ти харесва...
"Виж колко е забавно да завършиш същата карта със същите гадини със същия герой със същите предмети с 2 секунди по-бързо от хХх_destroyAr_13_xXx, а? Голям кеф..."
"Виж колко е забавно да завършиш същата карта със същите гадини със същия герой със същите предмети с 2 секунди по-бързо от хХх_destroyAr_13_xXx, а? Голям кеф..."
Re: Challenge Rifts = Лов на cheater-и и Вещици
Лично моето удоволствие от играта беше съсипано далеч отдавна, още с пускането на ГР. Тоест, с превръщането на таймера в основа на играта. За мен не е приятно Д3 да е състезание с времето. Има достатъчно състезателни игри от типа на Ф1 и подобни автомобилни ралита. Никога не съм виждал в Диабло подобна състезателна игра - газ-газ-газ и леко по завоите
За мен смисъла на Диабло е да си създадеш и изградиш герой и да имаш възможност да продължаваш да го видоизменяш, подобряваш, дори и възможност да сбъркаш и да го прецакаш и да ти се налага да почваш от начало. Но не и да бързаш все едно си с болид от Ф1.
Не виждам как Challenge Rift-ове биха ми върнали удоволствието да играя Д3, по същия начин, както не виждам удоволствие в това дали съм минал ГР70-80-90... Мисля, че Д3 трябва да е приключенска игра, в която радостта идва от спечелената плячка, но след трудна битка, в която е по-вероятно да умреш, отколкото да победиш. Също и от възможността да правиш нещо с тази плячка (крафт му е майката ). Летенето с пълна газ през картите и рутинното убиване на мобове за мен е някаква друга игра, но не и Диабло. Вкарването на този елемент, като основен състезателен ми обърка всичко. Мисля, че не това е състезанието в Диабло, което бих искал да играя. По-скоро искам състезанието да е възможността за създване на уникален герой със съответните уникални умения и предмети. Акцента е върху "създаване", а състезанието го виждам приоритетно в пряк двубой, нещо за което настоящият браулинг не дава възможност.
За мен смисъла на Диабло е да си създадеш и изградиш герой и да имаш възможност да продължаваш да го видоизменяш, подобряваш, дори и възможност да сбъркаш и да го прецакаш и да ти се налага да почваш от начало. Но не и да бързаш все едно си с болид от Ф1.
Не виждам как Challenge Rift-ове биха ми върнали удоволствието да играя Д3, по същия начин, както не виждам удоволствие в това дали съм минал ГР70-80-90... Мисля, че Д3 трябва да е приключенска игра, в която радостта идва от спечелената плячка, но след трудна битка, в която е по-вероятно да умреш, отколкото да победиш. Също и от възможността да правиш нещо с тази плячка (крафт му е майката ). Летенето с пълна газ през картите и рутинното убиване на мобове за мен е някаква друга игра, но не и Диабло. Вкарването на този елемент, като основен състезателен ми обърка всичко. Мисля, че не това е състезанието в Диабло, което бих искал да играя. По-скоро искам състезанието да е възможността за създване на уникален герой със съответните уникални умения и предмети. Акцента е върху "създаване", а състезанието го виждам приоритетно в пряк двубой, нещо за което настоящият браулинг не дава възможност.