Кои са най-големите проблеми в Diablo III?
Re: Кои са най-големите проблеми в Diablo III?
Наистина за първи път игра на Близард е с такива наболяли проблеми. Не съм играл WoW, чувал съм, че там има цели експанжъни, които са почти ненужни като съдържание, но в Д3 проблемите чисто и просто развалят кефа от играта. Всичките, които Димчо е изброил са страшно дразнещи - и ботовете, и лага, и небалансираността на класовете във всеки пач, и предварително зададените билдове, и т.н., и т.н. Или ще играе Nerf Hammer-а яко при следващ пач/експенжън или ще си загубят по-голямата част от Диабло играчите при излизане, на която и да е друга добра RPG игра.
-
- Форумен приятел
- Мнения: 150
- Местоположение: Шумен
- Клас: Ловец на демони
- Помощник: Тамплиер
- Контакти:
Re: Кои са най-големите проблеми в Diablo III?
Има и друго. По какво се различават грифтовете - 60-70- 80? Нищо - само едни цифрички се променят и гадовете са повече. Трябва всеки следващ да е различен, да се бори човек да го достигне и да получи нещо или да има честта да се сбори с по-лъскави гадини или нещо каквото и да е, но да липсва при по-ниските грифтове и да мотивира да се достигне.
Re: Кои са най-големите проблеми в Diablo III?
аз не мога да разбрера защо броите съпортитe при тях винаги е било еднообразие от началото на играта преди бяха WD и Cru или казваш че е било по различно аз не си спомням да е имало Wiz или DH Sup до сега целта на Blizz e да въртят DPS дилърите в топ 250 има не малко Doctor-и и Barb друг е проблеma че на хората им се играе монк а не доктор и аз играя монк не защото е чак толкова силен а защото ми е приятен за игра и доста мобилен
от тези 80% 50 са хилари прави си сметка или ти предпочиташ да се играе без sup лично мое мнение е че доминацията идва от скиловете на героите търси се съпорт които максимално може да бъде полезен в партито предния сезон беше ЦЦ сега е дефенс и хил
в момента също се търси дпс с най малко лаг явно монка е един от тях барба бие доста дмг ама как да му сложим ареа дмг как да му сложим пейн енxансер а Helltooth Wd бие адски много но не се играе как да играеш с тези класове като играта спира направо проблема е лага всички тези проблеми допринасят за доминацията в момента реално играта е такава защото се налага да се съобразяваме с недостатъците и
с момчетата пробвахме WD dart + Monk Static gr-79 мобовете се изпаряват ама идва един момент с лаг 5 минути и ти се отиграва дали ако се стигнеше до боса той нямаше да изчезне за по малко от минута
от тези 80% 50 са хилари прави си сметка или ти предпочиташ да се играе без sup лично мое мнение е че доминацията идва от скиловете на героите търси се съпорт които максимално може да бъде полезен в партито предния сезон беше ЦЦ сега е дефенс и хил
в момента също се търси дпс с най малко лаг явно монка е един от тях барба бие доста дмг ама как да му сложим ареа дмг как да му сложим пейн енxансер а Helltooth Wd бие адски много но не се играе как да играеш с тези класове като играта спира направо проблема е лага всички тези проблеми допринасят за доминацията в момента реално играта е такава защото се налага да се съобразяваме с недостатъците и
с момчетата пробвахме WD dart + Monk Static gr-79 мобовете се изпаряват ама идва един момент с лаг 5 минути и ти се отиграва дали ако се стигнеше до боса той нямаше да изчезне за по малко от минута
Re: Кои са най-големите проблеми в Diablo III?
Играят се само тези класове, поради една много проста причина - има лаг - Когато има лаг не умират само тези, които имат достатъчно тъфнес. Достатъчно тъфнес имат само меле героите. Гарантирам ВИ на 1000%, че ако нямаше лаг, щеше да е пълно с Доктори и Уизарди. Графиката нямаше да е над 80% монкове - щеше да е около 40%(има най много работещи билдове за монка) за монка, 20% Барб, 15% крус, 15% доктори, 10% Уизарди, 5% ДХ-та(най малко тъфнес). Така че:
1. На първо място: ЛАГА уби възможноста за разнообразие.
2. Ботенето за парагони уби другите класове и остави само 2 класа с които да се боти(в момента се включи и круса - което ясно показва, че 30% меле редукшън е бъфа който ще оправи останалите класове)
1. На първо място: ЛАГА уби възможноста за разнообразие.
2. Ботенето за парагони уби другите класове и остави само 2 класа с които да се боти(в момента се включи и круса - което ясно показва, че 30% меле редукшън е бъфа който ще оправи останалите класове)
Re: Кои са най-големите проблеми в Diablo III?
Според мен най-големите проблеми на играта са два. Генерални са и никога няма да се променят:
1. Слаба, непродуктивна и плитка skill система
2. Липса на разнообразие при билдовете, липса на theorycrafting
Това са основополагащите елементи на едно RPG! Това направи D2 велика игра.
Подробности: вторият проблем частично произлиза от първия, но липсата на въображение от страна на Blizzard е главният виновник за него. Два-три билда на герой е смешно за RPG игра от калибъра на Diablo. Във всеки пач един билд доминира.
Всички останали проблеми в играта - лаг, ботове, бъгове, парагони и т.н. - са поправими.
Креативните играчи почват да играят PoE, а роботите остават в Diablo...
За мен лично такива игри винаги са били свързани с планиране на билда, умуване, смятане, изчисляване, преценяване на точки, скилове - на кой скил да наблегнеш, кое умение да развиеш. Тук това нещо тотално липсва. Няма развиване на уменията. Всички са ти достъпни по всяко време. Трябва ти определен сет, който е модерен в сезона, и вече гриндиш за по-добри ролове, древни предмети и т.н. Билда винаги можеш да го смениш, а предметите са еднакви... Отделно от това, ако заложиш на безмозъчно циклене за парагони, дори предметите не са ти важни. Пуцаш всичко на main stat и печелиш.
1. Слаба, непродуктивна и плитка skill система
2. Липса на разнообразие при билдовете, липса на theorycrafting
Това са основополагащите елементи на едно RPG! Това направи D2 велика игра.
Подробности: вторият проблем частично произлиза от първия, но липсата на въображение от страна на Blizzard е главният виновник за него. Два-три билда на герой е смешно за RPG игра от калибъра на Diablo. Във всеки пач един билд доминира.
Всички останали проблеми в играта - лаг, ботове, бъгове, парагони и т.н. - са поправими.
Креативните играчи почват да играят PoE, а роботите остават в Diablo...
За мен лично такива игри винаги са били свързани с планиране на билда, умуване, смятане, изчисляване, преценяване на точки, скилове - на кой скил да наблегнеш, кое умение да развиеш. Тук това нещо тотално липсва. Няма развиване на уменията. Всички са ти достъпни по всяко време. Трябва ти определен сет, който е модерен в сезона, и вече гриндиш за по-добри ролове, древни предмети и т.н. Билда винаги можеш да го смениш, а предметите са еднакви... Отделно от това, ако заложиш на безмозъчно циклене за парагони, дори предметите не са ти важни. Пуцаш всичко на main stat и печелиш.
Когато огън завали от небесата, човечеството ще пожъне това, което е посяло.
Re: Кои са най-големите проблеми в Diablo III?
Чудя се с какво ще допринесе новата рецепта (добавя main stat към древен предмет) - още ботене по рифтове или запълване на голямата разлика парагони ...
Re: Кои са най-големите проблеми в Diablo III?
Е как какво, още по голяма разлика в статовете между ботовете и нормалните играчи. На нормалните играчи в повечето случаи камъните има са поне 10-15 нива по ниски от на ботовете. Това означава 13 предмета в профила* 75 мейн стат(15*5=75) ~ 1000 мейн стат допълнително на и без това високия им парагон примерно 2000. т.е. един нормален играч с 1000-1200 парагона освен 800*5=4000 мейн стат по-малко от ботовете и още 1000 мейн стат от камъните.... Т.Е. ако не ботиш не може да се състезаваш....