Star Citizen
Star Citizen
Крис Робъртс започна тази идея в края на 2012 г. в Kickstarter кампанията и до днес тя продължава да се развива както и да набира средства от потребителите. До момента набраните средства са 70 милиона долара като Крис Робъртс възнамерява те да достигнат 100 мил. до края на 2015г. До този мил момент разполагаме с част от играта която се закупува с реални пари.
Тези неща вече се знаят, но какво е това, за което Крис Робъртс представя в своите предавания в който отговаря на въпроси на потребители. Форума на сайта на играта дори има отдел в които феновете да предлагат идеи които да се развиват. Крис Робъртс обръща внимание на идеите и под една или друга форма той ги имплантира в играта.
Играта излиза на етапи като до момента са излезли Hangar, Arena Comander в който може да се биете срещу реални играчи, срещу ботове или просто да летите както може и да се състезавате.
По завършен вид играта ще придобие в края на годината. Ще бъдат пуснати корабите които се управляват от повече от един човек. Ще ни дадат първата планета на която можем да кацаме. FPS модула в който да се бием от първо лице. В края на годината ще бъдат пуснати и 4 соларни системи в който ние можем да обиколим, изследваме и разгледаме подробно.
Корабите - Да твърде реалистични са.
Корабите няма да летят на фантазия, а ще трябва и да ги зареждаме с гориво за да летим из вселената. Ще имаме възможност да ги екипираме с различни оръжия, тръстери,двигатели,устройства които ще ни предпазят от ракети, щитове, карго капацитет и ще можем да дадем имена на корабите си.
Корабите при битка ще поемат щети които са доста детайлни в графично отношение. Може да останете без крило, оръжие и прочие. Тоест всеки елемент от вашия кораб ще е разрушим и частите ще останат там където сте ги загубили. Тези разрушени части ще може някой да ги вземе и да ги продаде за вторични суровини. При покупка на стоки които смятате да продадете някъде другаде ще трябва да ги натоварите сами в кораба или да изберете да платите на nps-та които да натоварят стоката в карго отдела на кораба ви.
Хангар – моя дом
Място което ще може да съхранявате своите кораби, стока и да каните приятели които да обиколят хангара и да разгледат с какво разполагате. Можете и да ги поканите за да излетите заедно на кораб който да управлявате заедно.
Хангарите до момента са няколко вида по сетинг като всеки един от тях може да се ъпгрейдва. Ъпгрейдите ще се състоят в декоративни украси както и увеличаване на площадките за кораби и карго капацитета на самия хангар.
Планетите
На почти всяка една планета ще може да се приземявате като всяка от тези планети ще разполага с една или повече области за кацане. Те ще се различават по визия и по предлагане на услуги. На планетите ще можете да поправяте кораба си, да го заредите с гориво, да продадете/купите стоки, да облечете героя си или да екипирате кораба си пък дори и да го смените. Ще можете да направите и застраховка на кораба си в случай, че бъде унищожен защото без застраховка ще трябва да събирате пари за нов кораб. Не очаквайте да натиснете рестарт и кораба ви да е ей там и да ви чака. Всяка планета ще се променя в зависимост от икономиката и така ще се променя типа на населението на планетата.
Героят ви, вашият персонаж във вселената.
Ще можете да екипирате героя с различни оръжия както и с дрехи като се започне от ръкавиците, шапки, шлемове, якета и много други неща. Ще има и пълна кустомизация за героят ви спрямо лице, тяло и вие решавате как ще изглежда. До момента на разположение е само мъж като герой, но Крис Робъртс обеща да има и женски герой.
Мобиглас - една екстра без която не можем.
Устройство поставено на ръката ни и от което ще имаме достъп до шопа на зоната в която сме, звездна карта от която можем да начертаем курса си и да го пратим до компютъра на кораба ни, както и да персонализираме героя си. Именно от мобиглас ще имаме достъп и до социалния елемент в играта да каним приятели и да им пишем.
Jump gate
Да ще има портали с които да ходим от една система в друга. Те ще се различават по размер. Ще има малки портали за малките кораби и големи портали за големите кораби. Преминаването през портал ще е уникално, няма просто да седим и да чакаме всичко да стане на синематик. В тунела ще управляваме своя кораб за да не се блъснем в стените на тунела като самия тунел ще се променя като размер и ще ни поставя препятствия пред нас, като те ще са именно други тунели които минават през нашия.
Валута
В играта ще имаме няколко парични единици и при покупка на стока ще можем да избираме с коя от позволените валути за местоположението ни можем да пазаруваме.
NPС екипаж или реални играчи.
Ще имаме избор между реални играчи които да ни помогнат за управлението на нашия кораб които се нуждае от екипаж или да наемем такъв под формата на NPC.
На NPC-та обаче ще трябва да им заплащаме за услугите. NPС-та няма да са добри колкото играчите, но с времето докато са на служба при нас те ще се развиват и ще стават по добри в това за което сте ги наели.
Източник
Re: Star Citizen
Специални благодарности на PUMEH за покупката в Arena Commander.
Просто нямам търпение да се прибера и да я инсталирам Чувствам се като малко дете
Просто нямам търпение да се прибера и да я инсталирам Чувствам се като малко дете
Re: Star Citizen
И ти ли си купил Ситизена бе?
Re: Star Citizen
ДА!
Не че нещо, ама това като излезне в комбо с ТОВА и предполагам, че социалния ми живот ще спре.....
В момента чакам с нетърпение да я пусна
Не че нещо, ама това като излезне в комбо с ТОВА и предполагам, че социалния ми живот ще спре.....
В момента чакам с нетърпение да я пусна
Re: Star Citizen
Нямам думи Мога да споделя, че ще ми трябва отвратително яка машина, за да е перфектно всичко.
Снимах контролите по-сложно нещо не бях виждал.
Снимах контролите по-сложно нещо не бях виждал.
Re: Star Citizen
Припадам... това ще трябва и с краката да го играеме Усещам тъгата докато се научи.
Re: Star Citizen
Прилича на Менделеевата таблица
Re: Star Citizen
Малко инфо за изискванията и извадки от форумите.
и малко интересни коментари
" Sony and MS practically begged them for a port, and they send "no, your hardware is way to weak to run it".
The PS4 has a HD7850/70 and they said it's to weak."
"The next gen Pascal GPUs are the only ones that have the chance to run this game at max.Even then,the most powerful Pascal GPU could be the only one able to handle this game(a Titan)"
"Confirmed that Pascal is using 2nd Gen HBM 3D RAM. Also that it can use up to 32GB of it. Would eliminate all the memory bottlenecks that come with 4k and high resolution textures.
There's a good chance a SLI setup of them could handle it if there's a big enough jump in raw performance for the next Titian to handle it."
и малко интересни коментари
" Sony and MS practically begged them for a port, and they send "no, your hardware is way to weak to run it".
The PS4 has a HD7850/70 and they said it's to weak."
"The next gen Pascal GPUs are the only ones that have the chance to run this game at max.Even then,the most powerful Pascal GPU could be the only one able to handle this game(a Titan)"
"Confirmed that Pascal is using 2nd Gen HBM 3D RAM. Also that it can use up to 32GB of it. Would eliminate all the memory bottlenecks that come with 4k and high resolution textures.
There's a good chance a SLI setup of them could handle it if there's a big enough jump in raw performance for the next Titian to handle it."
Re: Star Citizen
Само ще спомена, че FX-9590 и i7-5960X (за Ultra) са с доста голяма разлика в почти всеки един аспект, а с тези 100GB място направо ме загубиха
Re: Star Citizen
оказа се че и Noxifer е фен, и мисля че ще заформим клан