Въведоха дървото с пасивни умения. Страшно добро! С тези колела, дето се въртят, алтернативите би трябвало да са наистина много. Ето и видео да видите що за красота е:
Напомня на дървото в PoE и devotion-а в GD. Готиното е, че колелата се въртят и съответно билдът ви може да се гради в/у различни пасиви, които да превключвате според нуждата като завъртате колелата.
И другата новост са къщите. Хубавото в тях е, че ще може да се окачат на стената глави/части/предмети на чудовища, които се убили и ще може да се фукате пред аверчетата си като ги викнете вкъщи, хах.
Иначе, за дата на излизане нищо не се говори. Последното тримесечие на 2017 според мен. Може и по-натам даже, като ги гледам колко бавно работят...
Wolcen: Lords of Mayhem
Re: Wolcen: Lords of Mayhem
Когато огън завали от небесата, човечеството ще пожъне това, което е посяло.
Re: Wolcen: Lords of Mayhem
Ето и новия трейлър на Wolcen, който излезе преди два месеца:
Тук (за разлика от GD, където атмосферата е по-скоро мистериозна) везните са наклонили към епичността.
Въведоха skill modifier-ите, които са си като в D3 - избираш умение и му избираш modifier (руна), което променя поведението му. Това ме дразни, но ако разработчиците имат повече мозък и любов към играта си, няма да се окепазят нещата. Пасивното дърво пък е много по-просто от това в PoE, но има нова механика - върти се, което увеличава разнообразието и позволява един герой да може да сменя 2-3 билда по време на играта. Ще видим и с това как ще се справят.
Графиката на играта си остава зашеметяваща, както винаги.
Алфата е наполовина приключила. Другата година по някое време се очаква бета и към Q3/Q4 се очаква да излезе. На това APRG се възлагат огромни надежди, защото се говори, че може и сървъри да има, а и чисто визуално изглежда по-добре от всичко на пазара до този момент.
Тук (за разлика от GD, където атмосферата е по-скоро мистериозна) везните са наклонили към епичността.
Въведоха skill modifier-ите, които са си като в D3 - избираш умение и му избираш modifier (руна), което променя поведението му. Това ме дразни, но ако разработчиците имат повече мозък и любов към играта си, няма да се окепазят нещата. Пасивното дърво пък е много по-просто от това в PoE, но има нова механика - върти се, което увеличава разнообразието и позволява един герой да може да сменя 2-3 билда по време на играта. Ще видим и с това как ще се справят.
Графиката на играта си остава зашеметяваща, както винаги.
Алфата е наполовина приключила. Другата година по някое време се очаква бета и към Q3/Q4 се очаква да излезе. На това APRG се възлагат огромни надежди, защото се говори, че може и сървъри да има, а и чисто визуално изглежда по-добре от всичко на пазара до този момент.
Когато огън завали от небесата, човечеството ще пожъне това, което е посяло.