Новина, която някак си съм пропуснал:
https://www.pcgamesn.com/diablo-2/diabl ... r-blizzcon
Не зная аз ли съм тъп, това ли е сложно?..
Адски ме дразни, че уж става дума за интервю, но не виждам прост формат на въпроси и отговори. Има уж някакви скоби тук там, но ми е трудно да разгранича размишленията на автора от речта на разработчика от Blizzard.
Може би просто съм свикнал но опростеният модел от официалните форуми, където текстът от разработчици и community manager-и е в синьо, де да знам...
Това, което (си мисля, че) разбрах:
Разработчиците не искат да работят все още над Diablo 2 и WarCraft 3 remastered, защото игрите си имали проблеми. Искали да ги пооправят, преди евентуално да се захванат с remastered версии на тези игри.
WarCraft 3
На така нареченото "Competitive Community" им били скучни картите. Също така имало оплаквания от балансът (или липсата на такъв) в Undead расата. Имало дефакто само един build. Всеки почвал с Death Knight като първи герой...
Моят коментар по повод това изказване: до голяма степен е вярно. Dread Lord, Lich и Crypt Lord някак си не стават за първи герой, слаби са сами по себе си без Death Knight да ги лекува.
Колкото до картите, не съм играл от години, но допускам, че е вярно.
Diablo 2
Ботовете (тези, които фармят предмети, а също и тези, които спамят играчи с оферти да си закупят предмети за истински пари на даден сайт) били проблемни. Разработчиците искали да направят нещо по въпроса.
Моят коментар по повод това изказване е, че е меко казано незадоволителено.
1.Не всеки фен на Diablo 2 държи да играе online. Ако не се лъжа, още 2011та година бях попаднал на информация (която за съжаление не мога да намеря в момента), според която повече от половината играчи, които са си закупили играта, никога не са използвували battle.net...
И за по-възрастните не би трябвало да е сложно да си обясните защо. Преди 17 години интернетът не беше това, което е сега.
Отделно, не бива да се забравя следният факт: до ден днешен има играчи, които си играят на Single Player или LAN с PlugY, което им дава безкраен сaндък и им позволява да колекционират всеки предмет, който намерят:
http://plugy.free.fr/en/index.html
Ето, за който не е виждал каво е PlugY:
https://youtu.be/GFYELGH-bl8?t=20
2. Дори да приемем, че Diablo remastered ще е always online, това не променя фактите, че:
-има начини да се блокират спамери:
https://www.youtube.com/watch?v=Og8f9Ppj9kU
-можеш да си играеш в затворени игри и да не търгуваш, или да играеш и търгуваш само с отбрани играчи.
3. Няма перманентно решение на проблемът с ботовете. Решението е, че трябва поетапно да бъдат затваряни account-ите на ботъри. Всякакви твърдения, че има друго, перманентно решение на проблема са чиста проба заблуди и фантасмагории на хора, които не знаят на кой свят се намират.
Още по-забавен и смехотворен е фактът, че разработчиците не могат да се оправят с ботърите в Diablo 3, пък си правят сметки иж да решели проблемите в Diablo 2...
След remaster-a на StarCraft 1 (и особено след обявяването на Classic WoW), има играчи, които искат да видят remaster версии на WarCraft 3 и Diablo 2. Намирам тези коментари от разработчиците като оправдание, че нямаше обявено нищо на BlizzCon 2017.
Toва, което ме притеснява, че не мога да намеря каквато и да е информация за бройка продажби на StarCraft 1 Remasterd и не мога да преценя до колко проектът е бил успешен.
Допускам за вероятно тези коментари да са завоалиран отказ да се работи над WC3 и D2. Надявам се да бъркам.