Интервю с Deadset
Публикувано: 12 ное 2017, 20:28
Интервю с Deadset
Deadset е един от най-известните български streamer-и на Diablo III, създател на множество ръководства, активен играч в сезоните, любител на theorycrafting-а. Имаме удоволствието да го разпитаме виртуално за играта, сезона, пачовете и т.н.
Ето как да намерите Deadset:
Deadset: Благодаря много за проявения интерес. За мен е удоволствие!
Въпрос: Пробвал ли си останалите игри от поредицата и с какво те впечатлиха?
Отговор: Разбира се! Бил съм прекалено малък, за да играя Диабло 1 още при излизането ѝ, но съм я завършвал в последствие. В нея със сигурност най-много ме впечатли атмосферата, която е в много отношения още по-готическа и заплашителна от всички следващи в поредицата. Естествено ми беше интересно да видя корените на тази безсмъртна поредица. А за Диабло 2 темата е необятна, играта е свиден детски спомен и заглавие, с което съм израснал (както сигурно много други хора). За времето си тя предложи невиждани неща по отношение на стойност за преиграване, разнообразие в героите и възможности за усъвършенстването им. Много игри впоследствие са се учили, а и мнозина не са достигали, направеното в Диабло 2.
Въпрос: От кога играеш Diablo III и как започна всичко?
Отговор: В интерес на истината, към момента на излизане на играта не следях отблизо разработването ѝ - знаех, че наближава, но ентусиазмът за притежаване и пълноценно изцикляне всъщност се запали едва няколко седмици преди release. Но от ден първи, та до ден днешен, съм бил неизменно покрай Diablo III
Въпрос: Имаше ли клас, който те грабна от самото начало?
Отговор: Започнах и играх дълго време с Wizard, тъй като в Диабло 2 играех почти без изключения Sorceress. Дори не съм сигурен защо, но май навремето в гейм-списанията имаше една сполучлива шега по въпроса: "Няма начин клас, който има умение с името на game developer-a, да не е OP!" Та затова сигурно.
Въпрос: С кои други класове си играл през годините?
Отговор: Къде от личен интерес, къде от желание да го превърна в професионален, съм играл с всички до степен, до която да мога да имам поглед и мнение за уменията и предметите им. Ако ги степенувам обаче, най-много време съм отделял на Crusader и Wizard, след това - Demon Hunter и Barbarian, и най-малко - на Monk, Witch Doctor и (логичнОтговор: Necromancer.
Въпрос: Доволен ли си от промените по баланса в Пач 2.6.1 и настоящата META?
Отговор: Харесва ми желанието им да уеднаквят до някаква степен способностите на различните сетове. Не ми допада мързеливия подход към това (просто по-големи числа навсякъде), но пред алтернативата - да не се прави нищо - със сигурност е за предпочитане да слагат 1-2 нули на multiplier-ите, където им се стори уместно.
Въпрос: Какво друго може да се направи за подобрение на играта според теб?
Отговор: Какво ли не Но тъй като вероятно се ориентират към следващото продължение на поредицата, някакви по-реалистични малки подобрения в сегашната игра биха били: уеднаквяване на support-способностите между седемте класа и обръщане на внимание на забравени skill-ове (Revenge, Phalanx, Wave of Force …), чрез разширяване на set-способностите и добавяне на affix-и към "празни" legendary-та. Много бих се изкефил да вкарат и трети начин да построиш damage-а на героя си (освен универсалния Crit или доста ограничения Thorns), чрез фокус върху Damage Proc-ове, които да не могат да crit-ват. С достатъчно висок multiplier, това би върнало към живот забравени предмети като Thunderfury, Ashbringer, Scourge, и би направило socket различен от Emerald и gear без ChC/ChD смислен. Но такъв rework би изисквал много дизайнерска работа, която вероятно/надявам се хвърлят в Diablo 4.
Въпрос: Много си активен в Сезон 12 - как се справя твоят Кръстоносец?
Отговор: За момента - отлично! Направих бърз скок от "подарения" Hammerdin-ски set в напълно адекватен Condemn-фермер. Имах късмет с ранен ancient Blade of Prophecy с много стабилни статистики, вероятно ще ми служи дълго време.
Въпрос: Какви са плановете ти за сезона и ще атакуваш ли класацията?
Отговор: Дългосрочното атакуване на класацията все ми остава на заден план, тъй като Blizzard често пускат следващия PTR месец и половина след началото на сезона, и аз изцяло се пренасям там. Към днешен ден сигурно вече съм прекарал повече време на тестовия сървър от нормалния, което направо ме ужасява, като се замисля!
Въпрос: Имаш ли съвети и препоръки към останалите за началото на сезона?
Отговор: Играйте който герои и който build ви влече най-много. Експериментирайте повече и не се заробвайте с META-та, защото това е сигурна рецепта да ви доскучее възможно най-бързо.
Въпрос: Преди време в клана си (NBD) имахте доста българи - играехте ли заедно?
Отговор: Засичал съм няколко българи, да - за съжаление не съм играл много с тях, или с клана си изобщо … хах! Направо съм ужасен съотборник, появявам се за кратко и после изчезвам отново на тестовия сървър. Просто много повече ме влече да експериментирам с нови build-ове, отколкото да прилагам на практика установените
Въпрос: Какво е мнението ти за парагоните и т.нар. "exp runs" или "speed META"?
Отговор: От една страна, много насърчават играта в група и сприятеляването с адекватни хора, с които да сте ефективни и да постигате цели. От друга обаче, са доста монотонни и с веднъж установена META, изстискват креативността от играта. В последните години Blizzard като цяло имат ерекция от думите "безкраен прогрес" и това се вижда явно във всичките им игри, така че Парагон-системите няма да си отидат скоро - въпросът е да се правят по-адекватно, със soft cap-ове между пачовете (както правят в Legion).
Въпрос: Хареса ли ти DLC-то с Некромант и би ли искал да добавят още герои в бъдеще?
Отговор: Като цяло ми допадна, макар да не мислех, че конкретно липсва Некромант-тип герой в играта. В тази връзка, ако ще има още DLC герои, гласувам за Друид!
Въпрос: Владееш английски завидно добре - как поддържаш такова ниво?
Отговор: Благодаря много за добрите думи! Имах късмета да попадна на добри учители като дете, но оттам нататък винаги съм поддържал тезата, че именно компютърните игри са ме донаучили Така че никой да не може да каже, че са безсмислено занимание. За поддържането разбира се, единствено постоянната практика помага.
Въпрос: С какво друго запълваш свободното си време - хоби, спорт, филми?
Отговор: Много настолни и бордови игри, защото явно само компютърните игри не стигат От 2-3 години и редовно спортувам - оказа се много по-важно и ползотворно, отколкото някога съм предполагал. Препоръчвам го на всеки заклет геймър, прилагат се абсолютно същите принципи на постоянство и прогресия, само че Парагонът се качва в истинския живот.
DiabloBulgaria.org: С екипа поднасяме своите адмирации за работата ти, както и на колегите от Icy Veins, по изготвянето и поддържането на ръководства за Diablo III. Благодаря за отделеното време и ти пожелавам успех в сезона!
Deadset: Искрено ви благодаря! Успех и на вас!
Deadset е един от най-известните български streamer-и на Diablo III, създател на множество ръководства, активен играч в сезоните, любител на theorycrafting-а. Имаме удоволствието да го разпитаме виртуално за играта, сезона, пачовете и т.н.
Ето как да намерите Deadset:
- Twitch: theDeadset
- YouTube: DeadsetGaming
- Facebook: DeadsetGaming
- Twitter: @DeadsetGaming
Deadset: Благодаря много за проявения интерес. За мен е удоволствие!
Въпрос: Пробвал ли си останалите игри от поредицата и с какво те впечатлиха?
Отговор: Разбира се! Бил съм прекалено малък, за да играя Диабло 1 още при излизането ѝ, но съм я завършвал в последствие. В нея със сигурност най-много ме впечатли атмосферата, която е в много отношения още по-готическа и заплашителна от всички следващи в поредицата. Естествено ми беше интересно да видя корените на тази безсмъртна поредица. А за Диабло 2 темата е необятна, играта е свиден детски спомен и заглавие, с което съм израснал (както сигурно много други хора). За времето си тя предложи невиждани неща по отношение на стойност за преиграване, разнообразие в героите и възможности за усъвършенстването им. Много игри впоследствие са се учили, а и мнозина не са достигали, направеното в Диабло 2.
Въпрос: От кога играеш Diablo III и как започна всичко?
Отговор: В интерес на истината, към момента на излизане на играта не следях отблизо разработването ѝ - знаех, че наближава, но ентусиазмът за притежаване и пълноценно изцикляне всъщност се запали едва няколко седмици преди release. Но от ден първи, та до ден днешен, съм бил неизменно покрай Diablo III
Въпрос: Имаше ли клас, който те грабна от самото начало?
Отговор: Започнах и играх дълго време с Wizard, тъй като в Диабло 2 играех почти без изключения Sorceress. Дори не съм сигурен защо, но май навремето в гейм-списанията имаше една сполучлива шега по въпроса: "Няма начин клас, който има умение с името на game developer-a, да не е OP!" Та затова сигурно.
Въпрос: С кои други класове си играл през годините?
Отговор: Къде от личен интерес, къде от желание да го превърна в професионален, съм играл с всички до степен, до която да мога да имам поглед и мнение за уменията и предметите им. Ако ги степенувам обаче, най-много време съм отделял на Crusader и Wizard, след това - Demon Hunter и Barbarian, и най-малко - на Monk, Witch Doctor и (логичнОтговор: Necromancer.
Въпрос: Доволен ли си от промените по баланса в Пач 2.6.1 и настоящата META?
Отговор: Харесва ми желанието им да уеднаквят до някаква степен способностите на различните сетове. Не ми допада мързеливия подход към това (просто по-големи числа навсякъде), но пред алтернативата - да не се прави нищо - със сигурност е за предпочитане да слагат 1-2 нули на multiplier-ите, където им се стори уместно.
Въпрос: Какво друго може да се направи за подобрение на играта според теб?
Отговор: Какво ли не Но тъй като вероятно се ориентират към следващото продължение на поредицата, някакви по-реалистични малки подобрения в сегашната игра биха били: уеднаквяване на support-способностите между седемте класа и обръщане на внимание на забравени skill-ове (Revenge, Phalanx, Wave of Force …), чрез разширяване на set-способностите и добавяне на affix-и към "празни" legendary-та. Много бих се изкефил да вкарат и трети начин да построиш damage-а на героя си (освен универсалния Crit или доста ограничения Thorns), чрез фокус върху Damage Proc-ове, които да не могат да crit-ват. С достатъчно висок multiplier, това би върнало към живот забравени предмети като Thunderfury, Ashbringer, Scourge, и би направило socket различен от Emerald и gear без ChC/ChD смислен. Но такъв rework би изисквал много дизайнерска работа, която вероятно/надявам се хвърлят в Diablo 4.
Въпрос: Много си активен в Сезон 12 - как се справя твоят Кръстоносец?
Отговор: За момента - отлично! Направих бърз скок от "подарения" Hammerdin-ски set в напълно адекватен Condemn-фермер. Имах късмет с ранен ancient Blade of Prophecy с много стабилни статистики, вероятно ще ми служи дълго време.
Въпрос: Какви са плановете ти за сезона и ще атакуваш ли класацията?
Отговор: Дългосрочното атакуване на класацията все ми остава на заден план, тъй като Blizzard често пускат следващия PTR месец и половина след началото на сезона, и аз изцяло се пренасям там. Към днешен ден сигурно вече съм прекарал повече време на тестовия сървър от нормалния, което направо ме ужасява, като се замисля!
Въпрос: Имаш ли съвети и препоръки към останалите за началото на сезона?
Отговор: Играйте който герои и който build ви влече най-много. Експериментирайте повече и не се заробвайте с META-та, защото това е сигурна рецепта да ви доскучее възможно най-бързо.
Въпрос: Преди време в клана си (NBD) имахте доста българи - играехте ли заедно?
Отговор: Засичал съм няколко българи, да - за съжаление не съм играл много с тях, или с клана си изобщо … хах! Направо съм ужасен съотборник, появявам се за кратко и после изчезвам отново на тестовия сървър. Просто много повече ме влече да експериментирам с нови build-ове, отколкото да прилагам на практика установените
Въпрос: Какво е мнението ти за парагоните и т.нар. "exp runs" или "speed META"?
Отговор: От една страна, много насърчават играта в група и сприятеляването с адекватни хора, с които да сте ефективни и да постигате цели. От друга обаче, са доста монотонни и с веднъж установена META, изстискват креативността от играта. В последните години Blizzard като цяло имат ерекция от думите "безкраен прогрес" и това се вижда явно във всичките им игри, така че Парагон-системите няма да си отидат скоро - въпросът е да се правят по-адекватно, със soft cap-ове между пачовете (както правят в Legion).
Въпрос: Хареса ли ти DLC-то с Некромант и би ли искал да добавят още герои в бъдеще?
Отговор: Като цяло ми допадна, макар да не мислех, че конкретно липсва Некромант-тип герой в играта. В тази връзка, ако ще има още DLC герои, гласувам за Друид!
Въпрос: Владееш английски завидно добре - как поддържаш такова ниво?
Отговор: Благодаря много за добрите думи! Имах късмета да попадна на добри учители като дете, но оттам нататък винаги съм поддържал тезата, че именно компютърните игри са ме донаучили Така че никой да не може да каже, че са безсмислено занимание. За поддържането разбира се, единствено постоянната практика помага.
Въпрос: С какво друго запълваш свободното си време - хоби, спорт, филми?
Отговор: Много настолни и бордови игри, защото явно само компютърните игри не стигат От 2-3 години и редовно спортувам - оказа се много по-важно и ползотворно, отколкото някога съм предполагал. Препоръчвам го на всеки заклет геймър, прилагат се абсолютно същите принципи на постоянство и прогресия, само че Парагонът се качва в истинския живот.
DiabloBulgaria.org: С екипа поднасяме своите адмирации за работата ти, както и на колегите от Icy Veins, по изготвянето и поддържането на ръководства за Diablo III. Благодаря за отделеното време и ти пожелавам успех в сезона!
Deadset: Искрено ви благодаря! Успех и на вас!