Интервю с Deadset

Българските общности и кланове във форума
Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2374
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Интервю с Deadset

Мнение от Dimcho » 12 ное 2017, 20:28

Интервю с Deadset

Deadset е един от най-известните български streamer-и на Diablo III, създател на множество ръководства, активен играч в сезоните, любител на theorycrafting-а. Имаме удоволствието да го разпитаме виртуално за играта, сезона, пачовете и т.н.

Ето как да намерите Deadset:
Deadset.png
Deadset.png (191.42 KиБ) Видяна 8938 пъти
DiabloBulgaria.org: Привет отново. Радвам се, че прие поканата за интервю при нас.
Deadset: Благодаря много за проявения интерес. За мен е удоволствие!

Въпрос: Пробвал ли си останалите игри от поредицата и с какво те впечатлиха?
Отговор: Разбира се! Бил съм прекалено малък, за да играя Диабло 1 още при излизането ѝ, но съм я завършвал в последствие. В нея със сигурност най-много ме впечатли атмосферата, която е в много отношения още по-готическа и заплашителна от всички следващи в поредицата. Естествено ми беше интересно да видя корените на тази безсмъртна поредица. А за Диабло 2 темата е необятна, играта е свиден детски спомен и заглавие, с което съм израснал (както сигурно много други хора). За времето си тя предложи невиждани неща по отношение на стойност за преиграване, разнообразие в героите и възможности за усъвършенстването им. Много игри впоследствие са се учили, а и мнозина не са достигали, направеното в Диабло 2.

Въпрос: От кога играеш Diablo III и как започна всичко?
Отговор: В интерес на истината, към момента на излизане на играта не следях отблизо разработването ѝ - знаех, че наближава, но ентусиазмът за притежаване и пълноценно изцикляне всъщност се запали едва няколко седмици преди release. Но от ден първи, та до ден днешен, съм бил неизменно покрай Diablo III :)
Heroes.jpg
Heroes.jpg (151.26 KиБ) Видяна 8938 пъти
Въпрос: Имаше ли клас, който те грабна от самото начало?
Отговор: Започнах и играх дълго време с Wizard, тъй като в Диабло 2 играех почти без изключения Sorceress. Дори не съм сигурен защо, но май навремето в гейм-списанията имаше една сполучлива шега по въпроса: "Няма начин клас, който има умение с името на game developer-a, да не е OP!" Та затова сигурно.

Въпрос: С кои други класове си играл през годините?
Отговор: Къде от личен интерес, къде от желание да го превърна в професионален, съм играл с всички до степен, до която да мога да имам поглед и мнение за уменията и предметите им. Ако ги степенувам обаче, най-много време съм отделял на Crusader и Wizard, след това - Demon Hunter и Barbarian, и най-малко - на Monk, Witch Doctor и (логичнОтговор: Necromancer.

Въпрос: Доволен ли си от промените по баланса в Пач 2.6.1 и настоящата META?
Отговор: Харесва ми желанието им да уеднаквят до някаква степен способностите на различните сетове. Не ми допада мързеливия подход към това (просто по-големи числа навсякъде), но пред алтернативата - да не се прави нищо - със сигурност е за предпочитане да слагат 1-2 нули на multiplier-ите, където им се стори уместно.

Въпрос: Какво друго може да се направи за подобрение на играта според теб?
Отговор: Какво ли не :) Но тъй като вероятно се ориентират към следващото продължение на поредицата, някакви по-реалистични малки подобрения в сегашната игра биха били: уеднаквяване на support-способностите между седемте класа и обръщане на внимание на забравени skill-ове (Revenge, Phalanx, Wave of Force …), чрез разширяване на set-способностите и добавяне на affix-и към "празни" legendary-та. Много бих се изкефил да вкарат и трети начин да построиш damage-а на героя си (освен универсалния Crit или доста ограничения Thorns), чрез фокус върху Damage Proc-ове, които да не могат да crit-ват. С достатъчно висок multiplier, това би върнало към живот забравени предмети като Thunderfury, Ashbringer, Scourge, и би направило socket различен от Emerald и gear без ChC/ChD смислен. Но такъв rework би изисквал много дизайнерска работа, която вероятно/надявам се хвърлят в Diablo 4.
Season 12.jpg
Season 12.jpg (91.31 KиБ) Видяна 8938 пъти
Въпрос: Много си активен в Сезон 12 - как се справя твоят Кръстоносец?
Отговор: За момента - отлично! Направих бърз скок от "подарения" Hammerdin-ски set в напълно адекватен Condemn-фермер. Имах късмет с ранен ancient Blade of Prophecy с много стабилни статистики, вероятно ще ми служи дълго време.

Въпрос: Какви са плановете ти за сезона и ще атакуваш ли класацията?
Отговор: Дългосрочното атакуване на класацията все ми остава на заден план, тъй като Blizzard често пускат следващия PTR месец и половина след началото на сезона, и аз изцяло се пренасям там. Към днешен ден сигурно вече съм прекарал повече време на тестовия сървър от нормалния, което направо ме ужасява, като се замисля!

Въпрос: Имаш ли съвети и препоръки към останалите за началото на сезона?
Отговор: Играйте който герои и който build ви влече най-много. Експериментирайте повече и не се заробвайте с META-та, защото това е сигурна рецепта да ви доскучее възможно най-бързо.

Въпрос: Преди време в клана си (NBD) имахте доста българи - играехте ли заедно?
Отговор: Засичал съм няколко българи, да - за съжаление не съм играл много с тях, или с клана си изобщо … хах! Направо съм ужасен съотборник, появявам се за кратко и после изчезвам отново на тестовия сървър. Просто много повече ме влече да експериментирам с нови build-ове, отколкото да прилагам на практика установените :)
Paragons.jpg
Paragons.jpg (54.25 KиБ) Видяна 8938 пъти
Въпрос: Какво е мнението ти за парагоните и т.нар. "exp runs" или "speed META"?
Отговор: От една страна, много насърчават играта в група и сприятеляването с адекватни хора, с които да сте ефективни и да постигате цели. От друга обаче, са доста монотонни и с веднъж установена META, изстискват креативността от играта. В последните години Blizzard като цяло имат ерекция от думите "безкраен прогрес" и това се вижда явно във всичките им игри, така че Парагон-системите няма да си отидат скоро - въпросът е да се правят по-адекватно, със soft cap-ове между пачовете (както правят в Legion).

Въпрос: Хареса ли ти DLC-то с Некромант и би ли искал да добавят още герои в бъдеще?
Отговор: Като цяло ми допадна, макар да не мислех, че конкретно липсва Некромант-тип герой в играта. В тази връзка, ако ще има още DLC герои, гласувам за Друид!

Въпрос: Владееш английски завидно добре - как поддържаш такова ниво?
Отговор: Благодаря много за добрите думи! Имах късмета да попадна на добри учители като дете, но оттам нататък винаги съм поддържал тезата, че именно компютърните игри са ме донаучили :) Така че никой да не може да каже, че са безсмислено занимание. За поддържането разбира се, единствено постоянната практика помага.

Въпрос: С какво друго запълваш свободното си време - хоби, спорт, филми?
Отговор: Много настолни и бордови игри, защото явно само компютърните игри не стигат :) От 2-3 години и редовно спортувам - оказа се много по-важно и ползотворно, отколкото някога съм предполагал. Препоръчвам го на всеки заклет геймър, прилагат се абсолютно същите принципи на постоянство и прогресия, само че Парагонът се качва в истинския живот.
To Be Continued.png
To Be Continued.png (25.35 KиБ) Видяна 8938 пъти
DiabloBulgaria.org: С екипа поднасяме своите адмирации за работата ти, както и на колегите от Icy Veins, по изготвянето и поддържането на ръководства за Diablo III. Благодаря за отделеното време и ти пожелавам успех в сезона!
Deadset: Искрено ви благодаря! Успех и на вас!

Отговори