Намаляване на понесената щета (Damage Reduction)

Тук ще публикуваме различни полезни инструменти и статии
Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2374
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Намаляване на понесената щета (Damage Reduction)

Мнение от Dimcho » 01 дек 2015, 12:25

Накратко
  • Натрупва се с умножаване
  • Без горна граница
  • Без намаляващата възвръщаемост (diminishing returns)
  • Меле-класовете имат базови 30% (преди останалите множители)
  • Дели се на отделни слоеве (layers), в които множителите се натрупват, след което се умножават по останалите
  • Всеки процент DR се умножава по оставащата (намалена вече) щета от предходния слой
  • Съществуват варианти за натрупване с добавяне, които може да надвишат 100% за съответния слой, но само в кратък времеви интервал (ако ударим 9 врага с екипирани Ancient Parthan Defenders)
  • Armor, All Resistance и много другите бонуси имат свой собствен слой, в който се натрупват за умножаване
Пример

Нека приемем, че варварин стои пред удар, нанасящ 1 000 000 щета.

Код: Избери всички

Слой 1: DR за клас = 30%
1 000 000 * (1 - 0.3) = 700 000

Слой 2: Броня (Armor) равна на 75% DR
700 000 * (1 - 0.75) = 175 000

Слой 3: Устойчивост срещу елементи (All Resistance) за още 66% DR
175 000 * (1 - 0.66) = 59 500

Слой 4: Call of the Ancients с руна Together as One - още 50% DR
59500 * 0.5= 29 750

Слой 5: Unity - още 50% DR
29 750 * 0.5 = 14 875
Така ударът за 1M щета нанася едва 15k :)

Графика за Armor и All Resistance

Изображение

Препоръчително съотношение Armor:AR е 10:1

Видео



Източници:

Отговори