Понеже близард доста си траят, когато става въпрос за Additive & Multiplicative Damage отварям такава тема, като с времето ще я допълвам (надявам се да не съм само аз).
Като цяло дали даден демидж е Additive или Multiplicative се установява след тестове от играчите, или много рядко от инфо дадено от близард.
Та каква е разликата:
Аdditive: 300%+100% = 400%
Мultiplicative: 300%*100%=600%
Пример:
Демиджа на Monkey King's Garb от 4 сета който е 500% е multiplicative.
Демиджа от Forbidden Palace руната (Enemies inside Inner Sanctuary take 30% increased damage) е additive.
Демиджа от новия Shenlong's Spirit сет (The damage of your Spirit Generators is increased by 1.5% for each point of Spirit you have. When reaching maximum Spirit, all damage is increased by 100%) е multiplicative и е много голям бъф, особено ако имате много спирит.
Демиджа от Depth Diggers е additive, както и от Simplicity's Strength
Демиджа от Bastion's of Will ,Bane of the Trapped и Zei's Stone of Vengeance е multiplicative
Ще ъпдейтна темата когато имам повече време
Увеличена щета с добавяне и умножаване (Additive & Multiplicative Damage)
Re: Additive & Multiplicative Damage
Това е изключително ценно! Много пъти съм си мислил, че някой предмет е супер вървежен, а в същност....не съвсем. Някой може ли да обясни и разликата между Weapon Damage и % обикновен Damage. Давам за пример Wrath of the Wastes вдига Щетите на Rend с 500% (2 pieces bonus) , но вдига Щетите на торнадотота на 2500% Weapon Damage (6 pieces bonus).
Re: Additive & Multiplicative Damage
@bamzelot в случая е обяснено демиджа на ренд се умножава по 5 а на торнадата се вдига до 2500%, няма мистерия в това.
Аз бих се наел някой ден да напиша за демон хънтара кой бонуси как се стакват, както и някои от камъните, ако някой не ме изпревари разбира се
Аз бих се наел някой ден да напиша за демон хънтара кой бонуси как се стакват, както и някои от камъните, ако някой не ме изпревари разбира се
Re: Additive & Multiplicative Damage
Благодаря много за пояснението!
Имам един друг въпрос...който горе долу е същият
Пример:
Доктор играе на Acid Cloud , който пише, че прави 300% Weapon damage първоначално (няма да намесвам over time dmg, че става мазало) има оръжие Suwong Diviner с 2000 damage (примерно, че по-лесно се смята), който дава + 75-100% Damage (не е записано Weapon damage) на Acid Cloud (да речем, че е на макс, т.е. 100% ) и ако доктора има включен бонус на Bastion of Will , т.е. 50% multiplicative damage какво се случва?
(2000*(300%+100%))*1.50 , т.е. доктора прави на удар 12,000 ДМГ
или
(2000*(300%+300%))*1.50, т.е. доктора прави на удар 18,000 ДМГ
Още къде точно се взима предвид Primary Stats-а , т.е. Интелигенцията, още в началото на изчислението или след всички бонуси?
Питам такива тъпо-подробни въпроси, защото много често ми се струва, че някои нови предмети са супер имбави, а в същност не са...или обратното предмети, които не съм поглеждал въобще се оказват top priority
Имам един друг въпрос...който горе долу е същият
Пример:
Доктор играе на Acid Cloud , който пише, че прави 300% Weapon damage първоначално (няма да намесвам over time dmg, че става мазало) има оръжие Suwong Diviner с 2000 damage (примерно, че по-лесно се смята), който дава + 75-100% Damage (не е записано Weapon damage) на Acid Cloud (да речем, че е на макс, т.е. 100% ) и ако доктора има включен бонус на Bastion of Will , т.е. 50% multiplicative damage какво се случва?
(2000*(300%+100%))*1.50 , т.е. доктора прави на удар 12,000 ДМГ
или
(2000*(300%+300%))*1.50, т.е. доктора прави на удар 18,000 ДМГ
Още къде точно се взима предвид Primary Stats-а , т.е. Интелигенцията, още в началото на изчислението или след всички бонуси?
Питам такива тъпо-подробни въпроси, защото много често ми се струва, че някои нови предмети са супер имбави, а в същност не са...или обратното предмети, които не съм поглеждал въобще се оказват top priority
Re: Additive & Multiplicative Damage
Умножаваме:
1.5 * 1.5 * 2 = 2.25 * 2 = 4.5
т.е. 450% повече щета от F&R + пръчката.
Като сложиш 10-тина хиляди Int, умножиш по base-а на сопата, умножиш и по 300% за скила:
2000 * 100 * 3 * 4.5 = 2 700 000
т.е. 2.7 милиарда DoT за 3 секунди (тук може да бъркам малко, поправете ме, ако греша)
1.5 * 1.5 * 2 = 2.25 * 2 = 4.5
т.е. 450% повече щета от F&R + пръчката.
Като сложиш 10-тина хиляди Int, умножиш по base-а на сопата, умножиш и по 300% за скила:
2000 * 100 * 3 * 4.5 = 2 700 000
т.е. 2.7 милиарда DoT за 3 секунди (тук може да бъркам малко, поправете ме, ако греша)