- Натрупва се с умножаване
- Без горна граница
- Без намаляващата възвръщаемост (diminishing returns)
- Меле-класовете имат базови 30% (преди останалите множители)
- Дели се на отделни слоеве (layers), в които множителите се натрупват, след което се умножават по останалите
- Всеки процент DR се умножава по оставащата (намалена вече) щета от предходния слой
- Съществуват варианти за натрупване с добавяне, които може да надвишат 100% за съответния слой, но само в кратък времеви интервал (ако ударим 9 врага с екипирани Ancient Parthan Defenders)
- Armor, All Resistance и много другите бонуси имат свой собствен слой, в който се натрупват за умножаване
Нека приемем, че варварин стои пред удар, нанасящ 1 000 000 щета.
Код: Избери всички
Слой 1: DR за клас = 30%
1 000 000 * (1 - 0.3) = 700 000
Слой 2: Броня (Armor) равна на 75% DR
700 000 * (1 - 0.75) = 175 000
Слой 3: Устойчивост срещу елементи (All Resistance) за още 66% DR
175 000 * (1 - 0.66) = 59 500
Слой 4: Call of the Ancients с руна Together as One - още 50% DR
59500 * 0.5= 29 750
Слой 5: Unity - още 50% DR
29 750 * 0.5 = 14 875
Графика за Armor и All Resistance
Препоръчително съотношение Armor:AR е 10:1
Видео
Източници: