Пач 2.6.1 дискусия

Промените в бъдещи и настоящи пачове
Потребителски аватар
Noxifer
Форумен маниак
Форумен маниак
Мнения: 218
Клас: Ловец на демони
Помощник: Разбойник
Контакти:

Пач 2.6.1 дискусия

Мнение от Noxifer » 16 авг 2017, 04:40

Patch 2.6.1 PTR Patch Notes

"Изкарали сте си хубави ancient-и и primal-и? Ха сегинка ги строшете и се опитайте пак да ги намерите/сглобите!"
-DIII dev team

http://i.imgur.com/UQUQkYn.jpg
Demon Hunter

Dead Man’s Legacy
No longer rolls Legendary-strength bonus to Multishot damage as an inherent affix. Can still roll 10-15% as a random affix.
Legendary power now also increases Multishot damage, now reads Multishot hits enemies below 50-60% health twice and its damage is increased by 125-150%.
Note: Existing versions of this item will also be changed to include the damage roll in the orange text, but will always roll a damage roll equal to the previous maximum possible.
Yang’s Recurve

Multishot attacks 50% faster and its damage is increased by 125-150%.
Вече не зная какво да мисля. Това е ново ниво на олигофрения...

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Patch 2.6.1 PTR Patch Notes

Мнение от Dimcho » 16 авг 2017, 10:17

Най-важното за некро (което можеше да оправят още преди два месеца):
  • безплатен Bone Armour и възможност да се ползва в движение
  • постоянни -50% damage reduction от Frailty
  • още повече бързина от Lost Time
  • Fueled by Death работещ (браво)
  • Махнати Magefist и Cindercoat от loot-таблицата

Потребителски аватар
bamzelot
MVP
MVP
Мнения: 383
Клас: Кръстоносец
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Patch 2.6.1 PTR Patch Notes

Мнение от bamzelot » 16 авг 2017, 10:40

ЦИФРИ! ЦИФРИ НАВСЯКЪДЕ!!!

Понякога си мисля, че някой от главните в Близард е наркоман за големи числа и е казал „няма да nerf-им, само ще boost-ваме. Искам като гледам един предмет да не мога да преброя всичките нули на пръсти...” (Възможно най-тъпата тактика за „балансиране“ на една игра EVER!)

Второ, с тези промени, според мен, голяма част от LoN билдовете отиват в канавката (въпреки „upgrade-натите“ легендарни), а те бяха единствената нотка разнообразие, която са вкарали от Kanai куба насам.

Трето – АБСОЛЮТНО всички set-ове вече са „носи тия 8+ предмета, ползвай точно тези 4+ умения/руни и ще си бърз, здрав и силен“...

П.с. – Браво, оправиха някои бъгове.

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Patch 2.6.1 PTR Patch Notes

Мнение от Dimcho » 16 авг 2017, 10:49

bamzelot написа:ЦИФРИ! ЦИФРИ НАВСЯКЪДЕ!!!.

Числа ;)


Shield пилоните причиняват lag от както имат reflect, но чак сега се сетиха да го оправят и то по най-баламския начин - махат го :facepalm:

Потребителски аватар
bamzelot
MVP
MVP
Мнения: 383
Клас: Кръстоносец
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Patch 2.6.1 PTR Patch Notes

Мнение от bamzelot » 16 авг 2017, 11:07

Dimcho написа:
bamzelot написа:ЦИФРИ! ЦИФРИ НАВСЯКЪДЕ!!!.

Числа ;)


Е нали числата се правят от цифри :ugeek:

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

D’jank Miem

Мнение от Dimcho » 16 авг 2017, 13:36

Ако мислите да тествате на PTR, дръжте пълни шардове в ера и сезон преди копиране, защото в Act I чакат торбичи с легендарни предмети при D’jank Miem:

Изображение

Потребителски аватар
Noxifer
Форумен маниак
Форумен маниак
Мнения: 218
Клас: Ловец на демони
Помощник: Разбойник
Контакти:

Re: Пач 2.6.1 PTR

Мнение от Noxifer » 16 авг 2017, 15:18

Бе то хубаво числа и buff-ове, ма съзнавате ли, че това е подигравка?

http://i.imgur.com/UQUQkYn.jpg

Primal Yang's Recurve не искат да му направят промяна на статовете, съответно ако искате Primal трябва да се опитате да си намерите нов... я стане, я не.

А същевременно с Dead Man's Legacy показват, че могат да направят промяна на статовете, но не искат да uпdate-нат предмета адекватно. При roll на live версията на играта 99/100 multishot, на PTR не ти дават 148/150, а ти дават 100/150...

Значи могат да оправят предметите... ако искат... просто не искат. Унищожават ми два предмета на героя просто ей така... просто не мога да си обясня за каква злоба става дума спрямо играчи като мене...

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

We will continue to only retroactively change Set Items

Мнение от Dimcho » 18 авг 2017, 07:21

Blizzard: "We will continue to only retroactively change Set Items", т.е. обновените легендарни предмети с добавени бонуси ще трябва да търсим наново.

Потребителски аватар
Noxifer
Форумен маниак
Форумен маниак
Мнения: 218
Клас: Ловец на демони
Помощник: Разбойник
Контакти:

Re: We will continue to only retroactively change Set Items

Мнение от Noxifer » 18 авг 2017, 22:47

Dimcho написа:Blizzard: "We will continue to only retroactively change Set Items", т.е. обновените легендарни предмети с добавени бонуси ще трябва да търсим наново.
След като видях поста на Нефелнасъмси ме зацепи главата и ми отне известно време да осъзная, че отговаря в тема постната от самия мене. Логика липсва на много места. Ще спомена тук два примера, за да не бъда голословен, като детайлният ми отговор можете да намерите в самата тема:
Make all legendary changes retroactive!

"Primals with their static nature raise an interesting question, but similar complications."

1. Няма ама каквито и да е били усложнения с Primal Ancient-ите. Просто могат да им дадат максималния възможен roll на новата легендарна сила и толкова.
Единствените усложнения биха се получили, когат става дума за древни предмети, които не са Primal, като в този пример:
http://imgur.com/a/svKe2

Ако имаме два предмета -- Primal и Non-Primal със сходни статистики, и разликата м/ду тях е малка преди новия пач, тази разлика може да се уголеми, ако Primal-a си получи максималния roll на новата легендарна сила, а Non-Primal-a получи слаб roll. Съгласен съм, не е идеална ситуация, но пак би била по-добре, отколкото да заменяш целия предмет.

2. "Primals with their static nature raise an interesting question, but similar complications. I'm happy to pass this concern on, but to stay consistent with our item change philosophy, we will continue to only retroactively change Set Items."

В едно изречение ти се казва, че хем ще преде моите забележки (и тези на други недоволни играчи) на разработчиците, и същевременно се казва, че ще си продължат по старо му...
Е значи да разбирам, че няма значение какво казват играчите, щом крайния резултат вече е известен и не се влияе от нас по какъвто и да е било начин...

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.6.1 (PTR) дискусия

Мнение от Dimcho » 21 авг 2017, 13:12

Вече пуснаха и други теми с доста валидни забележки за некомпетентността на разработчиците, но едва ли ще ни огрее. За играещите главно сезони новите предмети няма особено значение, но за хората в ера - ще трябва да вадим нови. Това като допълнителна мотивация след некадърните санкции за предния exploit …

Отговори