Пач 2.5 - Преглед

Промените в бъдещи и настоящи пачове
Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Пач 2.5 - Преглед

Мнение от Dimcho » 17 мар 2017, 11:37

Изображение

Пач 2.5.0 наближава! Научете повече за предстоящите промени в последния пач, включително Оръжейна, Първични древни, както и много други подобрения.

Оръжейна

Щастливи сме да представим дългоочакваната функционалност, която сте нетърпеливи да пробвате! Оръжейната позволява на играчите да съхраняват до пет пълни конфигурация за всеки герои, което позволява да сменяте безпроблемно поставените предмети, умения, руни и камъни, с натискането на един бутон.

Изображение

Всички предмети, екипирани през Оръжейната, автоматично ще се разменят, без значение дали се намират в скривалището (stash) си или в личния инвентар. Камъните (скъпоценни и легендарни) също ще разменят, а ако са с повишено ниво, Оръжейната автоматично ще избере тези с най-високо качество или ниво от същия тип/вид. Също така, уменията ще се актуализират с избраните руна, както и силите в Куба на Канай, като може да запазите тези настройки с име по избор!

Като допълнителна бележка, Оръжейната не съхранява парагон-точки, така че ще трябва да ги преразпределите, ако имате определени предпочитание. Отделно добавихме нова клавишна комбинация, за да използвате точки по-ефективно. Все още можете да натрупвате по 10 точки наведнъж, задържайки Shift, но сега можете натрупвате и по 100 точки, задържайки Ctrl!

Изображение

Интерфейс за материали


Пренасянето на материалите в скривалището остава в миналото! Всички материали за занаятчиите, включващи Arcane Dust, Veiled Crystals, Reusable Parts, Death’s Breath, материали от bounty и за Hellfire-бижута ще се съхраняват на удобно отделено място. Просто щракнете на малката наковалнята, намираща се в непосредствена близост до златото в инвентара, за да видите материалите.

Изображение

Всички изброени материали ще бъдат преместени автоматично при стартирането на Пач 2.5.0, така че няма нужда да ги съхранява на специфично място преди това. При използването им в Куба на Канай сега ще има удобен нов бутон "Попълни" (Fill) - автоматично ги транспортира директно в в куба за използване.

Изображение

Промени по Приключенски режим

Няколко допълнителни промени идват и тук (Adventure Mode), от такива по ГР, направени в Пач 2.4.3 за подобряване на качество, до такива за Bounties и Хорадрик-торби.

Първо, честотата на няколко различни карти с ГР е коригирана. Много от често срещаните области като различните пещери и дебри са с намален процент. От друга страна, широко отворените области, които преди се срещаха по-рядко, катоFestering Woods или Stinging Winds, имат повишен процент. Това като цяло трябва да доведе до по-разнообразна околната среда в ГР.

Изображение
Изображение

В допълнение, бонус-актове от баунти са премахнати. Бонус-торбичката от старата система са заместени от комбинирана такава с основата, образувайки Големи Хорадрик-сандъци. Те са гарантирани след завършване на пълния от пет задачи във всеки Акт и съдържат общите материали и плячката, както от предишните две торби. Сега можете да завършите предпочитания Акт в произволен ред, без да се налага всяка сесия да продължава 25 задачи.

Първични древни предмети

Играчите имат различни цели - от сезон на сезон или от сесия до сесията, а за някои от най-всеотдайни, нямаше ясна цел за прогрес отвъд усилване (augment) на Древните легендарни предмети или завършване на сезона Сезонното пътешествие (Season Journey). Затова въвеждаме Първичните древните - нов ранг много редки Древни предмети, които позволяват да се стремите към този перфектен набор предмети.

Първичните древните са Древни предмети с перфектни статистики. Това означава, че всяка стойност - основна, вторична и легендарна сила, са идеална стойност, независимо дали е максималната или минималната. Докато предметите не се опитват да отгатнат кое е идеално за конфигурацията, можете да бъдете сигурни, че те ще се подчиняват на няколко специфични правила. Първо, винаги ще падат с подходящата основна статистиката за класа (Сила за Варварин/Кръстоносец, Сръчност за Ловец на демони/Монах, Интелект за Знахар/Магьосник). Второ, винаги ще имат идеалната бройка дупки за съответната позиция - за панталони, нагръдник и бижута. Тъй като в идеалния случай ще искате да използвате за Подаръка на Рамаладни върху оръжието си, Първичните оръжия ще падат без дупка.

Helltooth Tunic
Last Breath
Nagelring

Първичните древни могат да паднат от всеки източник на легендарни предмети в играта, включително Хорадрик-торби, Кадала и Куба на Канай, но само след като сте завършили поне ниво 70 ГР. Това изискване се трябва да се изпълни само веднъж за режим на игра (Hardcore или Softcore, Сезон или Ера), което означава, че то ще се рестартира с всеки сезон. Въпреки това, след като изискването е изпълнено, всички герои в в този режим на игра ще се възползват от него. Успешен лов!

Заключена