Пач 2.5 дискусия

Промените в бъдещи и настоящи пачове
Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.5 (PTR) дискусия

Мнение от Dimcho » 08 фев 2017, 12:38

bamzelot написа:...ЦИФРИ!!!
Числа :geek:

С това надуване на бонусите, пак ще скочат рекордите, а с тях и лагването при сметките и показването на излишно надутите числа.

Добра идея ще е да има дефлация, като намалят живота на всичко 1000 пъти (дори повече, примерно 100k пъти). Вместо да правим по 1 милиард щета на удар, ще са само 100 или 1000 точки, но пък като видя живота на боса, ще мога да кажа колко е, вместо да броя 15 нули.

Точно това коментирахме с един колега скоро - как дори малките числя може да доставят удоволствие, дори да си кажеш накефен: "Ихааа, вкарах 150 крит - много съм назобан" :D

Потребителски аватар
bamzelot
MVP
MVP
Мнения: 383
Клас: Кръстоносец
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.5 (PTR) дискусия

Мнение от bamzelot » 08 фев 2017, 15:01

Според мен дори е по-интригуващо, защото са Числа (взимам си бележка ;) ) които можеш да си представиш, не са някакви квадрильони...Аз в момента не мога да кажа какво е голям крит в Диабло 3, предполагам, че не мога да броя до толкова .

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

DD numbers

Мнение от Dimcho » 08 фев 2017, 15:22

Давам пример с Darkest Dungeon и герои на последно ниво (без да съм цъкал много):
  • 40-60 точки живот на героя
  • 5-10-20 точки стандартни щети
  • 50-60 точки максимален критичен удар
  • 10-20 точки живот на обикновени гадини
  • 50-80 точки живот на "елити"
  • 100-200 живот на босовете
С нормални удари сваляш обикновен гад след 1-2, но като видиш елит или бос, които също удрят силно - страх и паника. Обаче като критнеш за 20-30 точки и удряш дупето в тавана от кеф :D Определено е приятно, когато числата са близки с тези от ежедневието и можеш "да си ги представиш".

Специално в D3 числата трудно ще се намалят до толкова (все едно играем с герои 1-во ниво), но наистина е излишно да се раздуват с всеки пач.

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

RIP Gen Monk for Season 10, Hello Lightning-Hydra Wizard

Мнение от Dimcho » 10 фев 2017, 11:04

RIP Gen Monk for Season 10, Hello Lightning-Hydra Wizard

Изображение



Хидрите бият доста бързо, а с Power направо откачат :D Все пак е рано да се каже дали ще влезе така на Live или ще изяде дървото.

Потребителски аватар
thepeanut
MVP
MVP
Мнения: 452
Клас: Ловец на демони
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.5 (PTR) дискусия

Мнение от thepeanut » 10 фев 2017, 13:47

Написах го че ще се върнат :) Няма как да ги нърфнат, единствения начин е да нърфят маналд пръстена... Но така или иначе тук се разчита на една парализа да направи целите поражения, колкото и да работи, може да се случи така че 5 минути да не прокни нито веднъж... Вчера бихме 100-ца с един Уизард, на повечето елитки заминаваха за 5-10сек макс, но на едната не искаше да прокне - 2минути я би...

Потребителски аватар
Ludne3
MVP
MVP
Мнения: 325
Местоположение: Sofia
Клас: Кръстоносец
Помощник: Чародейка
Контакти:

Re: Пач 2.5 (PTR) дискусия

Мнение от Ludne3 » 10 фев 2017, 18:36

Само да спомена ,че илюзиите пускат 100% 3та хидра от сезон 9 на сам

Потребителски аватар
thepeanut
MVP
MVP
Мнения: 452
Клас: Ловец на демони
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.5 (PTR) дискусия

Мнение от thepeanut » 14 фев 2017, 11:46

Tyvalir написа
Публикувано от Blizzard:След като взехме под внимание, коментарите на потребителите, направихме промени по Първичните древни предмети.

Вече няма да са повишени показатели спрямо древните предмети, а вместо това ще са древни предмети с максимални показатели, според класа с който играете.

Ще падат още по рядко от досегашния 1% шанс за първичен древен предмет. Съще така освен намаления шанс да падне въвеждаме и друго правили - трябва да сте минали соло 70 за да има шанс да почнат да Ви падат такива предмети.

Втора промяна счупването на обикновен предмет(сет, древен или друг оранжев) ще носи 3 душички, а счупване на първичен древен - 15 душички.

Пача ще бъде пуснат утре сутрин.

Потребителски аватар
bamzelot
MVP
MVP
Мнения: 383
Клас: Кръстоносец
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.5 (PTR) дискусия

Мнение от bamzelot » 14 фев 2017, 13:43

Реално не е нищо особено, но е в пъти по-добрър вариант от началната идея за Primal-ите.

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.5 (PTR) дискусия

Мнение от Dimcho » 14 фев 2017, 19:16

Определено това е по-добър и смислен вариант. Не мога да повярвам, че са се съгласили с D3-обществото.

Потребителски аватар
Noxifer
Форумен маниак
Форумен маниак
Мнения: 218
Клас: Ловец на демони
Помощник: Разбойник
Контакти:

Re: Пач 2.5 (PTR) дискусия

Мнение от Noxifer » 14 фев 2017, 19:54

След като взехме под внимание, коментарите на потребителите, направихме промени по Първичните древни предмети.

Вече няма да са повишени показатели спрямо древните предмети, а вместо това ще са древни предмети с максимални показатели, според класа с който играете.
От това, което разбирам, primal-ите ще се roll-ват с максимални статистики... демек, ако става дума за ръкавици 1к main stat, 1К vita, 50cd, 7 ias, 8 cdr, 10cc и подобни.
Далеч по-приемливо.

Напомня ми за D2, където от 5-6 статистики на предмет, само 1 или 2 имаха вариации. Само не зная защо трябва да минават толкова години докато се достигне извода, че Бревик и компания са си знаели работата.

Разбира се, и да събереш 12-13 перфектни предмета, това няма да промени факта, че build-a ти може да е shit и да не се вписва в популярните конбинации за високо ниво GRs, и да не можеш да си намериш група за нищо, ама какво да се прави...

Като споменах DII, цъкам си тия дни на EU Non-ladder и си карам кефа. Има хора за игра, има и търговия, има и кеф.

Отговори