Имам въпрос от Хардкор естество - там като умреш си губиш камъните...к'о пра'им? Влизам с другия герой и ме пуска в рифта без камъни? Не е библейско...
Кратката версия според Дейви: когато най-добрият (за даден слот) предмет е твърде рядък, без да има ясен начин как да се сдобием с него, играта обезкуражава играчите.
Публикувано от Blizzard:1. Seismic Slam - The Rumble rune - при активиране консумира всичкото фюри и получава 15% поражения за всяка точка фюри, която е използвана за периода на активност на руната - 2 секунди
2. СЕТ - Roland's Legacy на Кръстоносеца - 4-части проаженията са повишени на 2500% (от 1250%)
3. СЕТ - Inna's Favor на Монаха - 6 части пораженията са повишени на 125% (от 100%) за всеки активен "мистичен приятел"
4. СЕТ - Zunimassa’s Haunt на Доктора - 6 части пораженията са повишени на 2500% (от 1500%)
5. СЕТ - Delsere’s Magnum Opus на Магьосника е преработен - 2 части - намалява се кулдауна на Slow Time при използване на някоя от следните магии: Arcane Orb, Energy Twister, Explosive Blast, Magic Missile, Shock Pulse, Spectral Blade and Wave of Force; 4 части - Намаляване на пораженията - вече се намалят с 60% (от 50%); 6 части - лошите гадинки получават 3500% поражения (от 2500%), когато са в балона на Slow Time, като този демидж е увеличен и за 5 секунди след като гадинките напуснат балона
6. Предмет Holy Point Shot за Хънтъра - Impale вече се мятат 2 ножки
7. Сет дънджън Uliana’s Stratagem - намалени са изискванията за изпълнение - вече трябва да се ударят 15 гадини с палец вместо досегашните 21, а също е необходимо да се направи това 4 пъти вместо досегашните 5 пъти.
Толкова ли няма какво да измислят вече, че копират останалите умения. Seismic Slam заприличва на Ancient Spear. Да бяха сложили такава руна и на HotA, та да има разнообразие
При останалите промени вероятно ще намалеят процентите, които са наслагани на пълен random (поне са хубави и кръгли числа).