Накратко:
А) Промени:
1. Overpower на Варварина вече има 3 чарджа
2. Custom Engineering на Ловеца - вече може да имате 4 капана
Б) Нови предмети и преработени стари:
1. Крусейдър
а) Armor of Akkhan - вече ще има 7-ма част - амулет на който задъжително ще се ролва крит шанс
б)
Faithful Memory - всички врагове ударени от Falling Sword - понасят
50-60% повече поражения от Blessed Hammer
в)
Defender of Westmarch - вълка, който се появява, вече не може да се появява повече от веднъж в секунди, за сметка на това ако блокирате повече от веднъж в секунда, появилия се вълк ще има допълнително увеличени поражения
2. Ловеца на демони
а)
Hellcat Waistguard - Гранатите ще подскачат
3-5 пъти, като на всеки скок ще правят 50% поражения, а на финала избухват за 800% поражения - Скловете, които хвърлят гранати ще получават този бонус - клъстър ароу, венджънс и т.н.
3. Монк
а)
Rabid Strike - Спирит спендърите, които Ви телепортират когато е активен Епифъни, ще бъдат повторени в точката на пристигане без разход на Спирит
4. Доктор
а)
The Barber - Spirit Barrage - вече няма да прави директни поражения на дадена гадина, а ще абсорбира поражения в чарджове (стакове) - 1,5 секунди след като спрете да му правите поражения със Spirit Barrage - стакнатите чарджове правят поражения в радиус 15 чрда от гадината със стойност -
15-20% за чард(стак)
5. Магьосник
а)
Manald Heal - Лайтинг пораженията направени от Arcane spenders ще правят -
20-25% повече поражения в следващите 5 секунди
В) Други промени
1. Добавя се нов дънджън с 15 нива в руините на Тристрам - вътре ще има 4 боса, след завършването му соло или в парти ще получавате и различни портрети и знамена, както и червен гем, който ще ви дава специален трансмог, когато го носите в каската - ще бъде валидно само януари всяка година!
2. Juggernaut - нов афикс за гадините - елитка с пълна имунизация на CC
3. Колби с цветове - вече са директно добавени при Мистика и не е необходимо да се купуват отделно
Г) Бъг фиксове
1. Wave of Light - попрваен е проблем, който правеше пораженията на Wave of Light - 0, когато е активен скил Епифъни
2. Hydra - оправен е проблем когато 2 огледални копия се опитат да призоват Hydra
3. Earth Ally и Fire Ally - оправен проблем, който не позволяваше активната част на двамата помощника да се облагодетелстват от атаките в секунда и от Мистик али бъфа
4. Хелфайър амулета - поправен бъг с фетишите - фетишите призовани от скила на амулета вече намаляват Кулдауна на Вудуто, когато имате Кукри
5. Illusory Boots - най накрая крусейдъра ще може да чупи врати, когато е на кон
6.
Flail of the Ascended - оправен бъг и вече предмета наистина дава бъфа, който е изписан!
7. Оправен бъг, който премахваше петовете(събирачите на злато) на случаен принцип
8. Ahvarion, Spear of Lycander - оправен бъг, който премахваше Шрин ефекта след преминаване на друго ниво
9. Ancient Spear by Skular’s Salvation - оправен проблем, който променяше елементъл демиджа на скила и не прави пълни поражения
10. Necrosis - оправен бъг с хелтут сета, който причинява поражения на доктора от отбити атаки на гадините
Д) Други
1. Баунтита - някой баунтита са фикснати и вече няма такива - убий 150 гадини!
2. Рифтове и Грифтове - вече няма да има големи празни пространства, няма да има гадини на входа ( за кой ли път), гадините ще бъдат пръснат по-равномерно по нивото, големината на нивата ще бъдат долу горе еднакви
3. Гоблин нивото от канай куба ще се затваря след 60 секунди след отваряне на съндъка
4. Скачащите мобове вече могат да се убиват във въздуха
5. Невидимите гадини вече ще бъдат по-малко време невидими
6. Шилднатите гадини - ако остане само 1 моб от елитките - щита ще му се маха автоматично
7. Рефлект пораженията - вече няма веднага да правят пораженията, щом рефлектира, а ще може да се избягва
8. Босовете вече ще се телепортират винаги до нас - оправен е бъг който не им позволяваше да го правят