Пач 2.4 - Greyhollow Island

Промените в бъдещи и настоящи пачове
Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Пач 2.4 - Greyhollow Island

Мнение от Dimcho » 12 дек 2015, 15:37

Пач 2.4 - Представяне на Greyhollow Island

Изображение

Жилото на морска сол изгаря очите ви, добавяйки обида за нараняване, докато безкрайна буря бушува. Споменът за безброй кораби, потопени сред назъбени брегове, е изплува в съзнанието ви, когато поредица светкавици в небето, за кратко осветяват гъстата гора, което ви заобикаля. Тежкият мирис на бор и подгизнала земя е прекъснат от болнава сладка нотка на гниене, а хиляда трепкащи очи в далечината служат като предупреждение - ако лудостта на Greyhollow Island не ви превземе, то зверовете със сигурност ще го направят.



Това що е изгубено, трябва да остане изгубено

Километри навътре от бреговете на Westmarch се намира един остров, който мнозина мислят, че е нещо повече от легенда. Откъснати от останалите развити цивилизации в Светилището, Greyhollow веднъж е бил център на огромна империя. Често подобни изолирани общества израстват и се развиват с невероятни темпове, като Greyhollow не беше по-различен. Гражданите му са посветили каузата си на мистериозното и както често се случва в Светилището, напълно зло същество. По причини все още неизвестни и до днес, това невъобразимо напреднало общество се срива, оставяйки разруха, хаос и надвисващо проклятие зад себе си.

Изображение

С течение на годините любознателни авантюристи улавят проблясъци на земята в далечината, въпреки че много от тях смятат, че е илюзия, може би дори капан, създаден от много злини, които обитават света. Тези, които имат ненаситно любопитство, се опитали да го достигнат и изследват земята, мечтаейки за слава или богатство. Вместо това, всяко пътуване завършва с трагедия, като тези, достатъчно глупав да преследват този мит, никога не са видени отново.

Създаване на мистерията - вдъхването на живот в Greyhollow

Загадката зад събитията от Greyhollow Island предизвика внимателно сътворяване, както и няколко теми бяха включени. Има цялостна страховито атмосфера за този детайлен свръхестествено къс природа и искахме да се уверим, че усещането е широко разпространено във всеки аспект на зоната, простираща се от изкуство и графика до стил на игра дизайн на съществата.

Изображение
Изображение

Събирането на тази островна гора заедно стана бързо и яростно, понеже нашите художници и дизайнери бяха толкова нетърпеливи да вдъхнат реалност в тази зона, за която идеологията и концепцията бяха завършени по-натурално отколкото обичайното. Това означава, че бяха необходими само няколко скици или наръчници. Greyhollow беше толкова ясен и добре композиране, че коства малко усилия, за да скочи направо към производството на своите компоненти с нашите инструменти.

Стана ясно, че за да доставим чувството на "човек срещу природа", е необходимо да се избягваме възможно повече хуманоидни същества. Старши дизайнерът на играта Joe Shely обясни това съзнателно решение в кратък и ясен начин: "Greyhollow Island представя чувството да бъдеш сам в гората през нощта. Това е един неукротим остров, пълен с природни и свръхестествени опасности." Чудовищата на острова отразяват точно това, с естествени врагове като Primeval Hunter и Glowing Death към по-фантастично Hive Mother и Silverback.

Изображение
Изображение

Вдъхновение за зоната дойде от различни места, но личният опит от тихоокеанския северозапад на техническия художник Neal Wojahn изигра ключова роля за вкарването на смъртоносните морски елементи. Роден и израснал в региона, Neal си спомня за участък от бреговата линия, наречена "Гробището на Тихия океан" - район, известен с по-голям брой потънали кораби, отколкото навсякъде другаде в океана.

Изображение
Изображение

В играта:

Изображение
Изображение
Изображение

"Greyhollow трябваше да бъде направен по същия начин като мрачната област. От дете имам ярки спомени от шофиране със семейството си до крайбрежието на Орегон и виждам останки от корабокрушения в пясъка, поразени от сивата яростта на природата."

Тези бележки са видими в целия Greyhollow Island и отнема само миг за да видите сблъсъка на вълните или гюма на океана, усещайки суровата сила на елементите, които екипът пожела да пресъздаде.

Безкрайно изследване - нова история в Adventure Mode

С добавянето на нови зони в Adventure Mode, които не са налични в режим на кампанията, екипът разработчици решихме да експериментира с нови методи за разказване на истории. "Наистина нямаше начин за нас просто да изтърсим това в средата на историята," споделя старши дизайнерът Matthew Berger. "Това представи някои уникални предизвикателства, защото Adventure Mode е създаден да бъде история на светлина. Това е мястото, където играчите отиват да преиграват съдържанието отново и отново."

Изображение
Изображение

Улавяйки историята на Greyhollow е по-сложно начинание, отколкото пътуването през нея. Когато разглеждате острова, ще започнете да разкривате мистерията, вплетена във всяка глава на дневник или събитие, в което може да препънете. Не всеки играч ще научи историята по същия начин и не може дори да направи същите заключения като резултат - това е наистина изборът на всеки авантюрист и колко иска да се съсредоточи върху това, което се разкрива, или просто чрез дори докато зачерква баунти в своя списък.

Това е и една чудесна възможност да изследвате света на Светилището извън събитията от The Eternal Conflict. Старши дизайнер Leonard Boyarsky обяснява, че методът на разказване на Greyhollow Island се задвижва повече от проучване чрез експозиция. "Ние се фокусирахме по-малко върху главния разказвач и повече наф тайнствеността и страничната история, която играчът да събере парчето по парче и разбере какво всъщност се случва." Този подход кара Светилището да се усеща много по-голям и по-жив свят от всякога, когато събитията извън машинациите на ангелите, демони, или авантюристи могат излязат наяве.

Островът е гладен ...

Атмосферата, врагове и геймплей в Greyhollow Island доставят страховито и самотно усещане, целящо да внуши отчаяние в тези изгубилите се сред клоните на храсталака. Флората и фауната могат да бъдат описани като кръвожадни, като само най-безстрашните изследователи ще открият тайните, погребани в там. Ние сме развълнувани как играчите ще се гмурнат в сглобяването на легендата, забравена от мистериозните му обитатели. Бъдете предпазливи, авантюристи, за да не станете поредната забравена жертва, смазани под това древно зло.



Източник: Battle.net

За коментари - темата за Пач 2.4
Последна промяна от Dimcho на 22 дек 2015, 09:54, променено общо 2 пъти.
Причина: видео - 22/12/2015

Заключена