Темата ща се обновява периодично
Варварин
- 2ч: Намалява времето за презареждане (cooldown) на Earthquake, Avalanche, Leap и Ground Stomp с 1 секунда за всеки
4030 изразходени с атака точки Ярост (Fury) - 4ч: Leap предизвиква Earthquake при приземяване. Допълнително, за Leap
е гарантиранподсилва ефекта на Iron Impact руната, давайки 150% броня и удвоява продължителността ѝ - 6ч: Увеличава щетата от Earthquake, Avalanche, Leap, Ground Stomp и Ancient Spear, Seismic Slam с
800%1200%1000%
- 2ч: Furious Charge връща стек, ако удари само 1 враг
- 4ч: Furious Charge получава ефекта от всички руни и нанася
400%300% повече щета - 6ч: Всяко ползване на Furious Charge дава натрупващ ефект, увеличаващ щетата на следваща атака, изразходваща ресурс, с
300%500%300%; Всяка такава атака консумира до 5 стека
- Добавя
75-100%45-60% щета към Ancient Spear и Weapon Throw
- Увеличава щетата на Ancient Spear - Boulder Toss със 100%. Когато ударите 5 или по-малко врага, щета е увеличена с ~200%
- След ползване на Furious Charge, Ground Stomp или Leap поемате 50- 60% по-малко щета за 8 секунди
- War Cry и Threatening Shout предизвикват Avalanche и Earthquake
- Добавя +150-200% щета за Earthquake
- Bash ползва до 40 Fury за да направи до
500-600%400-500% повече щета
- Добавя +150-200% щета за Avalanche
- Добавя
+150-200%100-125% щета за Seismic Slam
- Добавя
+150-200%+75-100% щета за Hammer of the Ancients
- Основните ви атаки удрят 50% по-бързо и нанасят 150-200% повече щета
- Увеличава щетата на Ancient Spear - Boulder Toss със 100%
- Когато ударите до 5 врага с Boulder Toss щетата е увеличена с още
150-200%120-150%
- Основните ви атаки лекуват за 5-6% липсващия живот
- Furious Charge увеличава щетата си 200-250% от максималната ви бонус скорост на придвижване
Кръстоносец
- 2ч: Щетата от Thorns (върната обратно) сега удря по всички врагове в 15 ярда около вас. Всеки удар с Punish, Slash или блокирана атака увеличава Thorns щетата с
50%25% за 2 секунди - 4ч: Намалява щетата по вас с 50% за
820 секунди след пускане на Bombardment - 6ч: Скоростта на атака на Punish и Slash е увеличена с 50% и нанасят 600% от вашата Thorns-щета на първия ударен враг
- Pride of the Invoker - пада без шанс за критичен удар
- Renewal of the Invoker - пада с гарантирани 3 дупки
- 2ч: Намалява необходимия ресурси за всички умения с 50% при активен Akarat's Champion (бивш 4ч)
- 4ч: Намалява времето за презареждане на Akarat's Champion с 50% (бивш 6ч)
- 6ч: При активен Akarat's Champion увеличава щетата ви с 450%.
- 6ч: Бонусът за скорост на атака е увеличен от 30% на 50%
- Всеки стек намаля и понесената щета с 10%
- Продължителността е увеличена от 3 на 5 секунди
- 6ч: Увеличава бонус-щетата от 750% на 1250%
- Akarat's Champion получава ефекта на руните Prophet и Embodiment of Power
- Щетата на Blessed Shield е увеичена с 400-500% за първия ударен враг
- Всеки ударен от Blessed Shield враг увеличава щетата на умението с
25-30%15-20% за 3 секунди.
- Увеличава щетата на Condemn с +75-100%
- Всеки път когато враг бъде ударен от Heaven's Fury, щетата от умението се уваличава с 15-20%. Има вътрешно време за презареждане
- Heaven's Fury нанася
300-400%150-200% повече щета на заслепени врагове (blind)
- Бонусът за Shield Bash е увеличен от 150-200% на 300-400%
- Добавя +150-200% щета за Condemn
- Добавя +150-200% щета за Sweep Attack
- Идва със сила (Strength)
- Добавя +150-200% щета за Blessed Shield
- Всеки убит по време на яздене враг увеличава продължителността на Steed Charge с 0,5 секунди
- Увеличава щетата ви със 100% докато Steed Charge е активно и 5 секунди след като приключи
- Добавя +45-60% щета за Phalanx
- Намалява презареждането и увеличава щетата с 45-60% на Phalanx
- Враговете понасят 300-400% увеличена щета от Blessed Hammers за 10 секунди след удар от Blind, Immobilize, Stun (загуба на контрол)
- Получавате Thorns равен на
400-500%250-300% от Vitality
Ловец на демони
- 2ч: При екипиране на меле-оръжие увеличава всички щети на ловеца с
1000%600% - 4ч: Shadow Power получава ефектите от всички руни и трае безкрайно
- 6ч: Impale нанася допълнителни 40 000% щета на първия ударен враг
- 2ч: Призовавайки животните си, извиквате всички (без промяна)
- 4ч: Всички Sentry-та правят
200%300% повече щета и ползват Elemental Arrow, Chakram, Impale, Multishot и Cluster Arrow когато и вие ги ползвате (увеличена щета) - 6ч: Основните ви умения, Elemental Arrow, Chakram, Impale, Multishot, Cluster Arrow, Companions и Vengeance правят
400%600% повече щета за всяко активно sentry (увеличено от 100%)
- 2ч: Rain of Vengeance се презарежда по-бързо с 4 секунди при удар с атака (увеличено от 2 секунди)
- 4ч: Rain of Vengeance нанася 100% повече щета (без промяна)
- 6ч: Намалява поетата щета с
50%60% (повишено от 30%). Продължителността е увеличена от 6 на 10 секунди
- 2ч: Генераторите ви набавят и по
12 точки Discipline - 4ч: Бонусът щета и намалена щета са увеличени от 20% на
40%50% за 8 секунди - 6ч: Бонусът щета е активен и за Vengeance. Увеличен бонус от 15% на 20% за всяка точка Discipline
- 2ч: Увеличава щетата на Vault с 800%
- Добавя +75-100% щета за Sentry
- След ползване на Impale умението Vault не струва ресурс за 2 секунди
- Добавя +75-100% щета за Multishot
- Получавате 50-60% намалена щета по вас за 8 секунди след употреба на Smoke Screen, Shadow Power или Vault
- Атаките ви дават абсорбиращ щит за
4-5%2-3% от живота ви, натрупвайки се до 10 пъти
- Пада с ловкост (Dexterity)
- Добавя +75-100% щета за Strafe
- Impale връща 15-20 Hatred, ако удари вече поразен от Impale враг
- Пускане на Shadow Power задейства Smoke Screen (добавя 2.5 секунди за презареждане на Shadow Power)
- Всяка секунда получавате
250-300%80-100% увеличена щета за следващия Fan of Knives. Натрупва се до 30 пъти
- Chakram прави 1.0-1.4% повече щета за всяка точка Hatred
- Добавя +75-100% щета за Strafe
- Vengeance получава ефекта на руната Dark Heart
Пада с ловкост (Dexterity)
Нов колан - Zoey's Secret
- Поемата
6-7%8-9% по-малко щета за всеки активен Companion
- Намалява презареждането на Vengeance с
45-60%50-65%
- Намалява ресурса за Cluster Arrow с 75-100%
- Добавя
+30-40%60-80% щета за Cluster Arrow
- Rapid Fire няма стойност за канализиране
- Добавя +45-60% щета за Rapid Fire
Монах
- 6ч: Гарантира ефектите на всички руни за Mystic Ally rune и увеличава щетата ви с 50% за всеки Mystic Ally
- Inna's Reach - Добавя 75-100% щета за Mystic Ally (увеличена от 20-25%)
- 2ч: Понесената щета е намалена с
5%50%за всеки стекдокато Sweeping Wind е активен - 4ч: Всяка секунда Sweeping Wind пуска клонинг до последния ударен враг, която примамва околните врагове, и избухва с 500% щета за всеки стек Sweeping Wind
- 6ч: Lasing Tail Kick, Tempest Rush и Wave of Light консумират стек Sweeping Wind за да нанесат
1000%1500% увеличена щета
- Ударените от Cyclone Strike врагове понасят 150-200% повече щета от Mystic Ally за 5 секунди
- Враговете поемат +300-400% повече щета от Tempest Rush за 5 секунди след като са ударени с a Blind, Freeze или Stun
- Добавят +75-100% щета за Lashing Tail Kick
- При удар на до 3 врага с Wave of Light, щетата е увеличена с 200-250%
- Добавя 150% щета за Wave of Light
- Sweeping Wind получава 2 стека всяка секунда, в която не нанася щета по враговете
- Добавя +100-125% щета за Sweeping Wind
- Cyclone Strike намалява понесената ви щета с 40-50% за 5 секунди
- Wave of Light забавя враговете с 80% за 3 секунди и нанася +125-150% повече щета
- Lashing Tail Kick атакува 50% по-бързо и нанася +250-300% повече щета
- Бонусът за Wave of Light е увеличен от 20-25% на 125-150%
- Увеличава максимума на стекове Sweeping Wind с 6-7 (увеличено от 3)
- Когато ударите до 3 врага с Tempest Rush, имате гарантиран 100% шанс критичен удар
- Добавя +150-200% щета за Tempest Rush
Знахар
- Увеличава бонус-щетата от 275% на
400%800% - Увеличава продължителността от 4 на 8 секунди
- 4ч: Бонусите се добавят веднага след призоваване на жабата (Toad); Намалена поета щета от 40% на 50%; Увеличена продължителност от 10 на 15 секунди.
- 6ч: Увеличена бонус-щета от 800% на 1200%
Manajuma's Way
- 2ч: Hex - Angry Chicken бонусът е увеличен от 200% на 400%
- 2ч: Когато Haunt удари вече засегнат от него враг, моментално нанася щета еквивалентна на
12060 секунди щета от умението - 4ч: Soul Harvest получава ефекта на всички руни и е с намалено презареждане с по 1 секунда за всеки пуснат Haunt или Locust Swarm
- 6ч: Soul Harvest събира щетата във времето по враговете и нанася моментално еквивалент от
300150 секунди
- Намалява понесената щета с
5%6% за всеки наличен стек Soul Harvest
- Firebomb генерира 100-125 Mana
- Нанасяте 100% допълнителна щета по врагове, засегнати от Haunt или Locust
- Firebats атакува със 100% по-бързо и струва 70-75% по-малко Mana
- Увеличава щетата на всеки гаргантюан 3 пъти
- Щетата от единично Zombie Dog е
утроенаудвоена - Ще се приложи на съществуващите предмети
Ново моджо - Vile Hive
- Locust Swarm получава ефекта на руната Pestilence и 45-60% увеличена щета
- Spirit Barrage получава ефектът на руните Phlebotomize и Spirit is Willing
- Добавя +45-60% щета за Spirit Barrage
- Grasp of the Dead е без време на презареждане
- Добавя +45-60% щета за Grasp of the Dead
- 15-20 секунди намалено време за презареждане на Mass Confusion вече е легендарно свойство
- +20 ярда Pickup radius вече е легендарно свойство
Магьосник
- 2ч: Spectral Blade, Explosive Blast и Wave of Force също получават бонус щета
- 4ч: Поемата 50% по-малко щета докато сте в Slow Time. Важи и за съотборниците.
- 6ч: Увеличава бонусът от 750% на
1500%2500%
- 2ч: Когато умрете метеор пада от небесата и ви съживява. Може да се случи веднъж на всеки 60 секунди
- 4ч: Нанасяйки Огнена щета предизвиква враговете да поемат същата щета за 3 секунди, натрупвайки се до 3000% щета в секунда като Огън. При достигане на максимума, враговете ще горят докато умрат.
- 6ч: Щетата ви е увеличена с
100%50% за всеки горящ враг. Горящите елити увеличават щетата с1500%1000%600%.300% е бонусът щета при вечно горящи елити; Бонусът от 600% може да се натрупва само с този от 50%. - Firebird's Talons - вече гарантира CC (вместо AS)
- 4ч: Увеличава продължителността от 6 на 8 секунди. Всяка от Arcane, Cold, Fire и Lightning атаките добавя по 25% устойчивост срещу съответния елемент
- 6ч: Атаките увеличават щетата ви с
300%500% за 8 секунди. Arcane, Cold, Fire и Lightning атаките добавят по стек. На 4 стека всеки елемент увеличава продължителността с 2 секунди до максимум 8. - Tal Rasha's Allegiance - вече не идва с Vitality
- Увеличава потенциала на щитовете ви с 75-100%
Ashnagarr's Blood Ring
- Увеличава потенциала на щитовете ви с 75-100%
- Докато канализирате Arcane Torrent, Disintegrate или Ray of Frost, увеличава щетата ви със
75-100%60-80%30-35%
- Започвате с 40-50 броя Archon-стека
- Arcane Torrent, Disintegrate и Ray of Frost също удрят с останалите ви изразходващи ресурс атаки всяка секунда
- Всеки път при удар с Explosive Blast щетата ви се увеличава с 4-5%, а понесената щета се намалява с 15% за 6 секунди. Може да се натрупва до 4 пъти.
- Намалява ресурса за Arcane Torrent, Disintegrate и Ray of Frost с 50-65%
- Увеличава щетата на Elemental Exposure за стек с 10%
- Вашите Signature Spells (базови умения) атакуват 50% по-бързо и връщате 9-12 Arcane Power
- Бонус щетата за Arcane Orb е увеличена от 75-100% на 150-200%
- Energy Twister удря със
+75-100%+125-150% повече щета за всеки активен Energy Twister
- Експлозията на Arcane Orb се пуска повторно
- Добавя +50-65% щета за Arcane Orb
- Добавя +75-100% щета за Explosive Blast
- Spectral Blade атакува 50% по-бързо и нанася 150-200% повече щета
Общи
- 2ч: Променен от +20 опит на убийство на +20% бонус опит
- 2ч: Бонус опит повишен от 30% на 50%
- Когато се движите, понесената намалена щета с 50%
- Когато стоите на едно място, нанасяте 100% повече щета
- Когато един от бъфовете е пълен, другият е 0%
- Движението намалява бонуса за нанесена щета и увеличава намаляването на понесената, както и обратното
- Всеки стек добавя още щета и издръжливост
- Когато това е единственият ви екипиран сет, щетата ви е увеличена с
800%100%, а понесената щета е намалена с 4% за всеки носен древен предмет. - Падат с гарантирана дупка вместо AS или CC
- Времето за Haunt от този предмет е увеличено
- Ще пуска Haunt по-често
- Увеличен е обсегът на предмета
- Промените ще се пренесат и на съществуващите предмети
Нови нараменници - Mantle of Channeling
- Докато канализирате Whirlwind, Rapid Fire, Strafe, Tempest Rush, Firebats, Arcane Torrent, Disintegrate или Ray of Frost получавате 20-25% увеличена щета и понасяте с 25% по-малко щета (подобно на Hexing Pants of Mr. Yan)
- Пада с гарантиран радиус за вдигане и увеличено лекуване от колби
- Може да пада за магьостник
- Заменен Cooldown Reduction с дупка
- Увеличено минимално от 11 на 40
- Не пада със старите гарантирани статистики (AS, RDE, AR)
- Вече пада с дупка
- Бонус щетата е увеличена от 30-40% на 70-85%
- Бонусът се натрупва с умножение (multiplicative) с останалите бонуси
- Вече не се натрупва при застъпващи се зони
- Зоните се появяват на произволно място близо до убият враг
- Шансът за появяване на зона е 100%
Profane Pauldrons
- Не падат вече
- Увеличен процент от 25% на 35%
- Процентът живот е увеличен от от 30% на 50%
- Добавя Thorn-щета
30 00016 000 (на ниво 0) - Thorns щета се увеличава с
1500800 на ниво - Примамва първия ударен от основните ви атаки враг за 2 секунди (на 25-то ниво)
- Когато имате над
75-85%90-95% ресурс, намалява понесената щета с 50%
- Намалява понесената щета с
50-65%45-55% от шансът за блок
- Намалява щетата от меле атаки с 25-30% (легендарна сила)
- В оръжията ще дава 20 000 Thorns-щета на най-високото си ниво
- Върнатият живот на удар от камъка в оръжие е увеличен
- Нормален текст - първоначален вариант
- Червен текст - първи пач - 20.11
- Зелен текст - кръпки 24.11
- Жълт текст - кръпки 01.12
- Син текст - втори пач - 14.12
Източници: