Пач 2.3 дискусия

Промените в бъдещи и настоящи пачове
Потребителски аватар
olfilthy
Модератор
Модератор
Мнения: 685
Местоположение: София
Клас: Ловец на демони
Контакти:

Пач 2.3 дискусия

Мнение от olfilthy » 23 юни 2015, 23:05

Публичният тест за пач 2.3.0 е почти зад ъгъла! Готови ли сте да се насладите на новите благини, които Ви очакват в света на Светилището? Имаме да прегледаме доста неща, така че започваме.

Съдържание:
  • Нова зона: Руините на Сечерон
  • Нов артефакт: Кубът на Канай
  • Подобрения по крафтинг системата
  • Подобрения по Adventure mode
  • Ново въведение: Сезонно пътешествие
  • Нови трудности
  • Нови легендарни и сет предмети
  • Промени по бойната система
Нова зона: Руините на Сечерон

В пач 2.3.0, забравената студена пустиня позната като Руините на Сечерон ще бъде достъпна за изследване. Тук Вие ще се срещнете с нови и странни врагове, както и капани от местността, и всичко това докато изравяте историята на могъщите Варвари. Тези които са достатъчно смели и останат цели ще открият любопитно интересно място, включително и гробницата на крал Канай и неговото съкровище - кубът на Канай.

Изображение
Изображение
Изображение

Нов артефакт: Кубът на Канай


Тези които са играли Диабло 2 сигурно си спомнят Хорадрик куба - уникално устройство, което Ви позволяваше да съединявате предмети. Колкото и да беше полезно беше надминато по мощ от предмета, от който произлиза - Кубът на Канай. В пач 2.3.0 играчите ще могат да отркият тази древна реликва и да усвоят невероятния й потенциал, включително способността да чупи легендарни предмети и да използва техните легендарни способности (афикси) като пасивни ефекти. Също така ще може да превръща крафтинг материали от един вид в друг и още много неща.

Изображение

Подобрения по крафтинг системата

За тези от Вас, които нетърпеливо събирате крафтинг материали по пътешествието Ви до 70 ниво, имаме интересни новини, които ще харесате. С пач 2.3.0. същите крафтинг материали, които използвате на максималното ниво ще бъдат достъпни докато вдигате нива! Също така намалихме броят на крафтинг рецептите, което прави процеса по-гладък, което вече автоматично се наглася до вашето ниво. Дали чупите кокали на високите нива или току що сте започнали кариерата си и сте убили първият си Шампион, Вашите крафтинг материали никога няма да отидат напразно.

Изображение
Изображение

Промени по Adventure mode

Този пач също така съдържа промени създадени да подобрят темпото в Adventure mode, докато окуражават играчите да играят Баунтита във всички Актове. В допълнение към премахването на Трайлите ще подобрим наградите от баунтитата като добавим крафтинг материали, които ще са специфични за всеки акт към торбите. Завършването на Бонус Актове в Adventure mode вече ще дава допълнителна торба с крафтинг материали, злато и допълнителни крафтинг материали специфични за Акта.

Изображение

Ново въведение: Сезонно пътешествие


Пътешествието за всеки играч е различно - също така и техните постижения. Със стартът на Сезон 4 ще имате възможност да следите индивидуалния си прогрес чрез Season Journey интерфейса. Това помощно нововъведение е разделено на Глави, което включва големи събития, които са постижими от всички играчи, така и Редове (Tiers), които са създадени за напредналите играчи. Завършването на Tiers отключва нови портрети, а най-високите Tiers включват предизвикателства, които ще затруднят дори най-опитните нефалеми.

Изображение
Изображение

Нови трудности

Докато играчите продължават да откриват нови силни предмети, трудността Тормент 6 започва да се усеща като по-малко предизвикателна. За да поддържаме ветераните на нокти вкарваме нови 4 Тормент трудности с подобаващи награди, включително и Тормент 10. Ще променяме трудностите и наградите по време на ПТР-а, така че няма търпение да чуем Вашите отзиви.

Изображение

Нови легендарни и Сет предмети

За всички Вас отдадени търсачи на плячка, вкарваме доста нови лъскави легендарни и сетови афикси в играта.
Това освен, че ще стане чрез вкарване на нови предмети, също ще стане чрез преправяне и добавяне на ефекти на старите предмети. Както и в другите пачове всички тези промени няма да са ретроактивни и ще трябва да се намерят отново. Като цяло това ще доведе до нови билдове.


Промени по бойната система

Предстоят и няколко промени по гадовете в играта.
Заедно с намаляването на crowd control ефектите върху гадовете, също оправихме и опита, който дават гадовете в Рифтове, за да може да отговарят на тяхната трудност. Например, гадовете, които изискват повече време за убиване ще дават повече опит, а тези които умират лесно ще дават по-малко. Също така отдадохме внимание на това колко време прекарвате в Нефалем и Греатър Рифтове, и колко време прекарвате в биене на Рифт Гардиъните. С новите промени сме наблегнали върху самото пътешествие и "чистене" на Рифта.

____________

Подгответе се!

Нова зона, нов куб, нови предмети, нови трудности, нови промени по Adventure mode - листа продължава! Надяваме се, че нямате търпение да пробвате тези нововъведения в ПТР-а и да оставите Вашите впечатления.

Потребителски аватар
TorbalaN
Ветеран
Ветеран
Мнения: 83
Местоположение: София
Клас: Знахар
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.3.0 ПТР преглед!

Мнение от TorbalaN » 23 юни 2015, 23:18

Звучи и изглежда прекаленно хубаво за да е истина...
" Всичко е въпрос на гледна точка"
>>>ЦЪК<<<

Потребителски аватар
olfilthy
Модератор
Модератор
Мнения: 685
Местоположение: София
Клас: Ловец на демони
Контакти:

Re: Пач 2.3.0 ПТР преглед!

Мнение от olfilthy » 23 юни 2015, 23:19

TorbalaN написа:Звучи и изглежда прекаленно хубаво за да е истина...
Беше си време за истински пач, не за лигавщини и кръпки.

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2374
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.3.0 ПТР преглед!

Мнение от Dimcho » 24 юни 2015, 00:19

Два пъти си забърсвам устата, че ми потекоха лигите. Страшен пач се очртава, дано поне половината неща останат така :)

Изображение

Потребителски аватар
Монаха
Ветеран
Ветеран
Мнения: 657
Местоположение: София
Клас: Монах
Контакти:

Re: Пач 2.3.0 ПТР преглед!

Мнение от Монаха » 24 юни 2015, 02:59

Досега четох промените, и това в което съм 100% сигурен е, че този ПАЧ ще е най-смисления от началото на експанжъна, но ПТР-а трябва да е изключително дълъг, защото иначе играта ще е пълна с бъгове и ОП билдове (да не забравяме че предния ПТР беше почти невъзможен за тестване!!!)

За по-високите тормент трудности се предполагаше, но БРАВО. Честити ГР37-ци и експ. равни на Т10.

Руините на Сечерон също се очакваха, въпреки че не се знаеше точно кога, но БРАВО че ще успеят за сега.

Новите сетове също се очакват, макар да не знаем какво ще ни дават, но БРАВО.

Премахването на триалите беше ясно, и това е СТРАХОТНО.

Оправянето на времето за което чистиш GR от трашмобовете, и биенето на самия рифтър беше предложено в последния ROUND 8 LIVESTREAM от Quin69, и девойката дето участваше явно си е свършила работата добре, и е удържала на обещанието си към него да предложи този вариант....ГОЛЯМО БРАВО ЗА ТОВА!

НОВОТО - Кубът на Канай е ИЗНЕНАДАТА този път, и реално с това пача става ПОЧТИ експанжън. Точно той обаче ще внесе голямата каша в играта, и ако не внимават какво правят и не се тества под всякакви варианти (а те стават невероятно много, особенно за 2-3-4 човека парти) сезон 4 ще бъде променян с хотфиксове ежедневно според мен. Ясно е че казват, че нещата не са окончателни, и това ще бъде променяно в процеса на тестване на ПТР, но като знам до сега какви са масите от хора дето тестват, малко се притеснявам. Малцина са играчите, които тестват варианти да "счупят даден клас, или определено парти, или билд" и преобладават такива с опити за високи нива рифтове и рекорди.... Със свободата която ще се даде за билдове и партита обаче вариацийте стават безобразно много, и дано това не ни изиграе лоша шега....Все пак 3-ти сезон пак започна с бъгави гащи за живот и демидж, както и брейсъра на барбовете дето изчезна в последния момент, а този път ще имаме доста повече варианти за комбинаций, което предполага повече вероятни пропуски.
Аз поне предусещам няколко варианта на билдове за монах, дето ще са толкова прецакани, че на софткор ако не направят нещо ще имаме различни начини да стигаме до GR100 без проблем.....сигурен съм (а още не знаем какви ще са новите сетове)

Също така силно се надявам да оправят монка и барба, за да имат равен шанс с останалите класове за топ ГР в парти от 4 човека (успяха да вкарат wizza 3-ти сезон...дано успеят и с останалите 2 класа за 4-ти)

Като цяло много добри новини, но изпълнението е изключително важно, защото АКО И ПОРЕДНИЯТ сезон се прецака, това ще изнерви страшно много хора.

P.S.
R.I.P. PVP FOREVER за заблудените като мене, дето се надяваха на някакъв обрат.....там шансове за баланс вече няма....предполагам някакъв кап ще му е майката след време ЕВЕНТУАЛНО, но само си предполагам и се надявам.

Потребителски аватар
olfilthy
Модератор
Модератор
Мнения: 685
Местоположение: София
Клас: Ловец на демони
Контакти:

Re: Пач 2.3.0 ПТР преглед!

Мнение от olfilthy » 24 юни 2015, 07:55

R.I.P. PVP FOREVER за заблудените като мене, дето се надяваха на някакъв обрат.....там шансове за баланс вече няма....предполагам някакъв кап ще му е майката след време ЕВЕНТУАЛНО, но само си предполагам и се надявам.
Че то още миналата година Джош Москера си каза, че ПВП няма да има. Не знам защо си се надявал. Но и това може да се оправи, стига да искат.
но ПТР-а трябва да е изключително дълъг, защото иначе играта ще е пълна с бъгове и ОП билдове (да не забравяме че предния ПТР беше почти невъзможен за тестване!!!)
ПТР-а ще е до края на този сезон (+ 1 седмица м/у сезоните) както до сега. След това пускат Сезон 4 и 2.3.0. Поне така действат и такъв и плана. Иначе ако е по-дълъг ще прецакат хората. Тоест ще свърши този сезон и после ще има да чакаме сумати време за пач(а знаеме Близард как работят по това време на годината). Важно е изпълнението и качеството на ПТР-а.
А без бъгове (и после хотфиксове) знаеш, че няма как да минем. ;)

Общо взето страхотен пач, който променя и прави нещата такива каквито трябваха да бъдат. Баунтитата също стават интересни, а промените по трудноста променят и Метата. Тоест вече ще си фармим торментите за предмети и опит, а ГРифтовете ще останат за ladder(точно и както трябваше да бъде), а не да ги фармим за ХР. Така и самия Ладер ще стане по-интересен, защото сега дори най-големите нуубове са влезли там, точно заради групите и високите 45-ци, които се правят за ХР.

Мое мнение е, че това е пача който ще задържи доста интереса. Точно толкова колкото да си обявят експанжъна и после докато започне бета. :) За това и точно този пач е с най-много контент. ;)

Потребителски аватар
Монаха
Ветеран
Ветеран
Мнения: 657
Местоположение: София
Клас: Монах
Контакти:

Re: Пач 2.3.0 ПТР преглед!

Мнение от Монаха » 24 юни 2015, 10:09

Тук ще опиша всичко свързано с новото кубче (Kanai’s Cube), което успях да намеря до момента.

1.Афиксите за извличане ще са разделени на 3 категорий
-weapon effect
-armor effect
-jewelry effect

2.Ще може да извличаме вички афикси от легендарните предмети, но ще може да ползваме едновременно само 1 афикс от оръжие, 1 афикс от армор и 1 афикс от пръстен или амулет....общо 3 афикса едновременно, но всеки от различна категория.

3.Ще може да използваме само афикси, който могат да се екипират от героя с който играем. Съответно няма да може да се ползва афикса от оръжието Calamity за Barbs или Flying Dragon за Demon Hunters.

4.Всеки афикс, който е на main или offhand предмет може да се ползва – щитовете влизат в това число и спадат към weapon effect.

5.Ако желаете да ползвате амулет за reduce and heal от всичкия fire damage примерно, и да ползвате афикс на амулет за reduce and heal от всичкия cold damage МОЖЕТЕ да го направите съвсем спокойно. 

6.Нямате право да ползвате даден пасив 2пъти, за да умножите ефекта му. Примерно афиксите от Hellfire Amulet няма да могат да се извличат от кубчето.

7.Легендарни афикси, които имат различни стойности (примерно Increases damage against elites by 40–50%.) ще бъдат извлечени с най-високата стойност.


Това е за момента, но какво ще остане окончателно ще разберем впоследствие.

Потребителски аватар
Jeron
Потребител
Потребител
Мнения: 71
Местоположение: Горна Оряховица
Клас: Ловец на демони
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.3.0 ПТР преглед!

Мнение от Jeron » 24 юни 2015, 11:23

Мдааа , това са доста промени . Честно казано всички промени доста радват. Определено обаче , нещо доста ми понамирисва в тази цяла работа и това е факта, че предстой експанжън . Все ми се струва , че някой от промените ще се прехвърлят към него . Тоест ще ни зарибят здраво и после ще кажат , че поради ... ала бала , се налага да ги пуснат на по късен етап. Защото ако пускат такива яки промени за ПAЧ , то просто не ми се мисли какво ще пуснат за експанжъна , тоест трябва да са доста яки неща , за да накарат хората да си го купят.
Но както се казва ще поживеем , ще поиграем и ще видим .
Радваме , че насоката в която се работи е доста положителна и че най накрая , взеха да се вслушват от Близард какво искат хората , / все пак сме потребители , и потенциални купувачи на техните продукти/ .

п.с. Някой беше казал , че не всичко е пари .... Но нали те движат света :)
Последна промяна от Jeron на 24 юни 2015, 18:34, променено общо 1 път.
"Хората в древността не обичали много да говорят. Те смятали за позор, ако не успеят да застанат зад собствените си думи."

Конфуций

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2374
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.3.0 ПТР преглед!

Мнение от Dimcho » 24 юни 2015, 11:54

Дори да пуснат само куба или да махнат таялите (на първо време), пак ще има хиляди доволни фенове. Ще видим вече дали тези промени ще окажат влияние и на продължителнотта на сезона.

Почна нещо да се тегли :)
bnet-update.png
bnet-update.png (536.46 KиБ) Видяна 6326 пъти

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2374
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Всичко за Кубът на Канай

Мнение от Dimcho » 24 юни 2015, 14:48

Травис Дей е потвърдил следните неща за куба:
Публикувано от Blizzard:
  • Извличаме колкото желаем, но ползваме едновременно само 3 - от оръжие, от бижу (амулет/пръстен), от брони.
  • Извлечените статистики са достъпни като парагоните - важат за целия акаунт, за определен тип игра (SC Ера/SC Сезон/HC Ера/HC Сезон)
  • Всеки предмет, носен в лявата ръка (off hand), се счита за оръжие
  • Може да носите амулет против даден елемент и да ползвате бонус от друг без проблем.
  • Без повторения/натрупване на бонуси, т.е. може да се ползва само по веднъж. Hellfire амулет не може да се ползва.
  • Може да ползвате бонуси, които са достъпни за класа ви, което изключва Calamity за варварите и Flying Dragon за ловците.
Ето и дискусията в reddit

Заключена