Пач 2.3 дискусия

Промените в бъдещи и настоящи пачове
Потребителски аватар
SvettStark
Потребител
Потребител
Мнения: 56
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.3.0 дискусия

Мнение от SvettStark » 03 сеп 2015, 12:17

Вчера пробвах бой на Юбери с рандом хора-ГОЛЯМА оферта си е.За 1 рън правиш 2 Хелфире амулета!Паднаха ми се 2 Анциента ама с лоши качества :( довечера продължавам :д

Потребителски аватар
TorbalaN
Ветеран
Ветеран
Мнения: 83
Местоположение: София
Клас: Знахар
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.3.0 дискусия

Мнение от TorbalaN » 03 сеп 2015, 14:15

Dimcho написа:Така се прави - пълно парти и без избягали гобльовци :)
Нито един не успя да се измъкне ...."кожите им оше висят някъде там " :lol:
" Всичко е въпрос на гледна точка"
>>>ЦЪК<<<

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.3.0 дискусия

Мнение от Dimcho » 03 сеп 2015, 14:27

Как 3-но парти (barb, monk, wd) затваря 74-ка без кондуит:


Потребителски аватар
Монаха
Ветеран
Ветеран
Мнения: 657
Местоположение: София
Клас: Монах
Контакти:

Re: Пач 2.3.0 дискусия

Мнение от Монаха » 15 сеп 2015, 08:52

Има ли някой, дето му се случва да вземе даден пилон в ГР, и сякаш времетраенето му да е по-малко от нормалното?

Прави ми впечатление, че доста хора докато играем и забелязват същото!

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.3.0 дискусия

Мнение от Dimcho » 15 сеп 2015, 09:42

Имам чувството, че Power-пилоните свършват най-бързо :D Иначе на Conduit-а гледах вчера времето и е съвсем точно.

Потребителски аватар
thepeanut
MVP
MVP
Мнения: 452
Клас: Ловец на демони
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.3.0 дискусия

Мнение от thepeanut » 15 сеп 2015, 09:57

Не знам за времетраенето, но ще Ви дам един HINT, това което забелязвам при препускане по нивата е че пилоните се появяват при определен процент прогрес. Като влезете в грифт ниво има малък шанс да Ви пусне пилон на 0% прогрес (0 или 1 пилон при 0% прогрес) след това препускайте као искате до финала на грифта - няма да Ви пусне повече пилони!!! За следващ пилон трябва да направите 25% прогрес( тук шанса да Ви пусне 0,1 или 2 пилона), като ги вземете тези пилони, колкото и да търчите по нивата други няма да има... Следващ пилон се отваря на минимум 50% прогрес (по същия начин макс 2 пилона). Следва прогрес бара Ви да стигне на 75% за да Ви пусне новите пилони.

Така че когато играете стремете се да стигате 25%,50% и 75% преди да хукнете в търсене на пилон,просто няма да се появи ако не стигнали този прогрес.

Потребителски аватар
SvettStark
Потребител
Потребител
Мнения: 56
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.3.0 дискусия

Мнение от SvettStark » 15 сеп 2015, 11:10

Зависи и от картата,ако е някои лабиринт и уцелиш правилния път в него дори и на 75% може да пропуснеш пилона.Много пъти ми се е случвало да завърша рифа на 1-2 пилона :( и ако ми се паднат спеед и пилон за коолдалн фаидата ми е нулева поне за мен!Предпочитам 2 палер пилона ама неможе :)

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.3.0 дискусия

Мнение от Dimcho » 15 сеп 2015, 12:01

Това за прогреса и появяването на пилоните го направиха покрай манипулациите на Алкайзер и другите ботъри ;) Гадно е обаче, за цял рифт да имаш 1 пилон и то Speed/Shield. Conduit върши най-добра работа преди боса, а Power - за боса. Останалите някак си са безполезни (е, Shield може да спаси групата от лазери и да върне малко dmg) ...

Потребителски аватар
thepeanut
MVP
MVP
Мнения: 452
Клас: Ловец на демони
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.3.0 дискусия

Мнение от thepeanut » 15 сеп 2015, 13:10

Да така е! Ама ако не ти излезе нито един пилон (защото има вариянт и да не изкочи нито 1) за цял рифт е много лошо :(. Вече две игри са ми са се падали такива - без нито един пилон. Шилда на високи също помага особенно ако си събрал, голямо количество елитки :) Пауър върши повече работа на събрана купчинка, отколкото на боса накрая. За пример - боса на 74 пада за под 1:30 - 2 минути(без перенди).

Класация по полезност на пилоните: Кондуит - Пауър - Кулдаун - Шилд - Спийд. Като дори и спийда и шилда имат приложения в определени случаи: ако влезеш в ниво с мухички - със спийда директно на следващото ниво :)

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Пач 2.3.0 дискусия

Мнение от Dimcho » 15 сеп 2015, 15:03

На сезона босът пада значително по-бързо заради BotS, вчера например бихме в 70-ки (на по 8.4 трилиона кръв) по около 4 минути. А тия Conduit-и все едно са ги накодили нарочно да падат малко пред вратата на следващото ниво - да загубиш няколко секунди в loading screen :facepalm:

Заключена