Пач 2.3 дискусия
- SvettStark
- Потребител
- Мнения: 56
- Клас: Варварин
- Помощник: Тамплиер
- Контакти:
Re: Пач 2.3.0 дискусия
Вчера пробвах бой на Юбери с рандом хора-ГОЛЯМА оферта си е.За 1 рън правиш 2 Хелфире амулета!Паднаха ми се 2 Анциента ама с лоши качества довечера продължавам :д
Re: Пач 2.3.0 дискусия
Нито един не успя да се измъкне ...."кожите им оше висят някъде там "Dimcho написа:Така се прави - пълно парти и без избягали гобльовци
" Всичко е въпрос на гледна точка"
>>>ЦЪК<<<
Re: Пач 2.3.0 дискусия
Как 3-но парти (barb, monk, wd) затваря 74-ка без кондуит:
Re: Пач 2.3.0 дискусия
Има ли някой, дето му се случва да вземе даден пилон в ГР, и сякаш времетраенето му да е по-малко от нормалното?
Прави ми впечатление, че доста хора докато играем и забелязват същото!
Прави ми впечатление, че доста хора докато играем и забелязват същото!
Re: Пач 2.3.0 дискусия
Имам чувството, че Power-пилоните свършват най-бързо Иначе на Conduit-а гледах вчера времето и е съвсем точно.
Re: Пач 2.3.0 дискусия
Не знам за времетраенето, но ще Ви дам един HINT, това което забелязвам при препускане по нивата е че пилоните се появяват при определен процент прогрес. Като влезете в грифт ниво има малък шанс да Ви пусне пилон на 0% прогрес (0 или 1 пилон при 0% прогрес) след това препускайте као искате до финала на грифта - няма да Ви пусне повече пилони!!! За следващ пилон трябва да направите 25% прогрес( тук шанса да Ви пусне 0,1 или 2 пилона), като ги вземете тези пилони, колкото и да търчите по нивата други няма да има... Следващ пилон се отваря на минимум 50% прогрес (по същия начин макс 2 пилона). Следва прогрес бара Ви да стигне на 75% за да Ви пусне новите пилони.
Така че когато играете стремете се да стигате 25%,50% и 75% преди да хукнете в търсене на пилон,просто няма да се появи ако не стигнали този прогрес.
Така че когато играете стремете се да стигате 25%,50% и 75% преди да хукнете в търсене на пилон,просто няма да се появи ако не стигнали този прогрес.
- SvettStark
- Потребител
- Мнения: 56
- Клас: Варварин
- Помощник: Тамплиер
- Контакти:
Re: Пач 2.3.0 дискусия
Зависи и от картата,ако е някои лабиринт и уцелиш правилния път в него дори и на 75% може да пропуснеш пилона.Много пъти ми се е случвало да завърша рифа на 1-2 пилона и ако ми се паднат спеед и пилон за коолдалн фаидата ми е нулева поне за мен!Предпочитам 2 палер пилона ама неможе
Re: Пач 2.3.0 дискусия
Това за прогреса и появяването на пилоните го направиха покрай манипулациите на Алкайзер и другите ботъри Гадно е обаче, за цял рифт да имаш 1 пилон и то Speed/Shield. Conduit върши най-добра работа преди боса, а Power - за боса. Останалите някак си са безполезни (е, Shield може да спаси групата от лазери и да върне малко dmg) ...
Re: Пач 2.3.0 дискусия
Да така е! Ама ако не ти излезе нито един пилон (защото има вариянт и да не изкочи нито 1) за цял рифт е много лошо . Вече две игри са ми са се падали такива - без нито един пилон. Шилда на високи също помага особенно ако си събрал, голямо количество елитки Пауър върши повече работа на събрана купчинка, отколкото на боса накрая. За пример - боса на 74 пада за под 1:30 - 2 минути(без перенди).
Класация по полезност на пилоните: Кондуит - Пауър - Кулдаун - Шилд - Спийд. Като дори и спийда и шилда имат приложения в определени случаи: ако влезеш в ниво с мухички - със спийда директно на следващото ниво
Класация по полезност на пилоните: Кондуит - Пауър - Кулдаун - Шилд - Спийд. Като дори и спийда и шилда имат приложения в определени случаи: ако влезеш в ниво с мухички - със спийда директно на следващото ниво
Re: Пач 2.3.0 дискусия
На сезона босът пада значително по-бързо заради BotS, вчера например бихме в 70-ки (на по 8.4 трилиона кръв) по около 4 минути. А тия Conduit-и все едно са ги накодили нарочно да падат малко пред вратата на следващото ниво - да загубиш няколко секунди в loading screen