Позиция в Blizzard за Dungeon Artist за необявен Diablo-проект

Официални новини от Blizzard
Потребителски аватар
bamzelot
MVP
MVP
Мнения: 383
Клас: Кръстоносец
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Позиция в Blizzard за Dungeon Artist за необявен Diablo-проект

Мнение от bamzelot » 06 юни 2018, 09:53

Публикувано от Blizzard:Нуждаем се от Вас

Слугите на Ада стават все по-силни …

Работим по нов, необявен Diablo-проект. Добър ли сте в създаването на тъмници? Заповядайте да работите с нас и заедно ще направим нещо изключително.
Източник: careers.blizzard.com

От пускането на поста в reddit до сега са събрани 2353 upvote-a :D
Последна промяна от Dimcho на 06 юни 2018, 13:20, променено общо 1 път.
Причина: форматиране + превод

Потребителски аватар
bamzelot
MVP
MVP
Мнения: 383
Клас: Кръстоносец
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Близард в Reddit: "Работим по нов, необявен Диабло проект"

Мнение от bamzelot » 06 юни 2018, 10:03

Спекулациите къртят:
1) Diablo Battle Royale;
2) Диабло - Легендарен Фермер (за мобилни устройства);
3) Diablo - The Card Game;
4) Zoltan Culle Clicker;
5) Нови Диабло герои в Heroes of the Storm + карти;
6) Диабло expansion за Heartstone;
7) Диабло-мон (аз това бих го купил :D )

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2344
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Позиция в Blizzard за Dungeon Artist за необявен Diablo-проект

Мнение от Dimcho » 06 юни 2018, 13:22

Най-интересното около играта за момента е дискусията в тези коментари :D

Потребителски аватар
tERROR
MVP
MVP
Мнения: 400
Местоположение: Габрово
Клас: Кръстоносец
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Позиция в Blizzard за Dungeon Artist за необявен Diablo-проект

Мнение от tERROR » 07 юни 2018, 09:26

Diablo MMO (World of Sanctuary) с новия енжин на WoW-a (от BfA) ще обединява лорето досега (D1, D2, D3) като се очакват и разширения. 11 класа - Амазонка, Ассасин, Варварин, Друид, Знахар, Ловец на Демони, Маг, Монах, Крусайдер, Некромансер, Паладин;
Ще се почва от стартовата зона на всеки клас като в последствие ще се разкрива за Тристръм където вече ще се срещат всички класове. Лорето ще е разширено с повече детайли и ще има доста странични задачи. Света ще е напълно отворен като главните босове ще са в райдове за 5 и 10 човека.

Ехх много се размечтах :)
Изображение

Потребителски аватар
Noxifer
Форумен маниак
Форумен маниак
Мнения: 212
Клас: Ловец на демони
Помощник: Разбойник
Контакти:

Re: Позиция в Blizzard за Dungeon Artist за необявен Diablo-проект

Мнение от Noxifer » 10 юни 2018, 13:37

Съжалявам, че трябва да съм за пореден път песимист, ама на този етап не виждам за какво хората се хайп-ват. Ще разкажа малко от моя опит.

http://wowwiki.wikia.com/wiki/Worldwide ... ional_2008


Много обичам да играя D2:LoD. И до ден днешен си го пускам и си цъкам.
Десет години минаха откак си седях и си биех хората в WoW-a. Портнах се до Шатрата (shattrath city) и гледам в trade chat-a -- хората спамят за Diablo 3 като обезумели.
Таb-нах, гледам линк за gameplay trailer-a, изгледах го и супер се накефих... малко мудна ми се стори играта, ма си викам "Tе май се опитват да я направят да е по-бавна от D2 и по-бърза от D1, може би ще пробват да я направят да изисква повече отиграване... цветовете нещо не са много фотореалистични, ма хайде, как да е"...

Още в късна 2010та почнах да следя тогавашните официални форуми. Нищо смислено не се споменаваше. Някъде към февруари и март 2011та почнаха да се развиват интересни дискусии. Хората коментираха кой какво дочул, какво ще има в играта и т.н.

Края на юли или началото на август 2011та дропна бая инфо (вкл. always online и real money auction house). Форумите избухнаха. 99,(9) от хората бяха против RMAH. В някое интервю след това Джей се беше изцепил, че поне 2/3 от хората се радвали на RMAH, а само 1/3 били притеснени или негативни. Такова поведение ме притесни, ма си казах "хайде, как да е".

Август 2011та имаше излезнал пиратски клиент, който позволяваше да се разхождаш с героите в от New Tristram чак до Fields of Misery. Нямаше мобове, просто се разхождаш... играта ми хареса на визия.

Началото на септември излезнаха новите форуми (та да се забрави храната по RMAH), страшно лимитирана бета за "friends & family" и имаше хора, къде stream-ваха на twitch. Някакво време след това вече имаше "closed beta".
Хората нахраниха Blizzard за малкоумната skill система. Имаше хора, дето си правеха макрота и използваха всички CDта в играта.
Някакъв човек пък беше направил някаква разбивка на статовете... не помня каква конкретно, но ги беше свел до система, дето обезсмисля какъвто и друг подход.
Аз взех "closed beta" късно ноември или декември, поиграх и ми се стори яка играта.

Февруари 2012та разработчиците преработиха и skill-овете (направиха руните да не са предмети, а да си ги отключваш в процеса на lvl-ването, което беше добре... оставаше и руните да трябва да си ги купуваме от AH-то), и статовете (направиха ги дори по-малоумни от преди...)

И това беше времето в което дадени индивиди бяха усетили на къде духа вятъра и бяха помолили от Blizzard да покажат какво представляват предметите за endgame... какви статистики имат жълтите предмети, дали има каталог на легендарни предмети и т.н.
Отявлено се бяха досетили, че lvl 1-13 не е никаква индикация дали играта ще е добра спрямо предишната... разбира се bli$$tard си премълчаха.

Както и да е... Vanilla според мене беше боклук през първите няколко patch-a... чак към 1.07 почна да се чувствува като Diablo... и така до pre-RoS patch-a, докато още хората бяха лимитирани до lvl60.
И после дойде RoS и тотално обезличи играта. Както бяха докарали отчасти играта да се чувствува от малко, от малко като Diablo, така и го развалиха...

Patch-a с куба вдъхна малко надежда, и след това беше последван от patch-ове, в които разработчиците се надпредаваха кой може да измисли по-идиотски feature, дето нито един играч някога е искал, вместо да се направи нещо смислено. Това в комбинация с безхаберието и толерирането на всевъзможни cheater-и в продължение на 2 години за мене уби играта.

Това, че разработчиците отявлено не бяха пилвали D2 и много пъти се излагаха, като се правят на разбирачи и link-нат нещо, което уж доказва това, а после се оказва, че са google-нали нечий screenshot от неофициален mod на D1 или D2 не ми вдъхна особено доверие, че нещата ще се подобрят...

А за лъжите около PvP Arenas и RMAH дори не ми се коментира. От базовата игра: кампания, PvP и trading/AHs, играта остана само с 1/3та съдържание... компенсация за играчите -- никаква. Ето малко обобщение:
Prior and at release of Diablo III, this is what was advertised:
http://i.imgur.com/obbDHOx.jpg?1

Blizzard promised PvP Arenas as "more formalized play-space designed exclusively for PvP combat" along with a Matchmaking system. You even get to see a picture which displays arena and a scoreboard.

Two months prior to the release, in a PvP update Blizzard said, that the PvP will be delayed and released post launch:
http://us.battle.net/d3/en/blog/4574895 ... e-3-9-2012

A week before the release of Diablo III Blizzard released this trailer:
https://youtu.be/Lbr315gazdY?t=171

The trailer advertises "Fierce Player Vs Player Gladiatorial arenas" to be implemented post launch. This feature was NEVER implemented.

Right after the release of the game Jay Wilson mentioned in the very first Game Design Update, that they are "going full steam ahead on the PvP patch" in order to trick as many players interested in PvP into buying the game. That PvP was NEVER implemented.
http://us.battle.net/d3/en/blog/6018173 ... -5-28-2012

Then later in the "Diablo III Developer "AMAA" Transcript", Jay was asked how happy he was with the progress done with PvP. He said, he was very happy, giving the impression that things are going good:
http://us.battle.net/d3/en/blog/6317360/6317360#pvp

Liquid5n0w: How happy are you with the progress on the PvP 1.1 patch? Are things looking good?

Jay Wilson: PVP is pretty fun, so very happy.

That PvP was NEVER implemented.

Then seven months after the release, seven months after Blizzard already took our money, Jay Wilson said in a new PvP Update, that they (Blizzard) don't find Team DeathMatch appropriate for Diablo III and that they (the developers) "are are going back to the drawing board on a new replacement for Team Deathmatch, something that feels more appropriate for Diablo III" and that "it'll be a free addition to the game":
http://us.battle.net/d3/en/blog/8163085 ... 12-27-2012
This promised "replacement" was NEVER implemented.

Also in "Ask the Devs" Round 1: Patch 1.0.7 - Answers, Kevin Martens, Lead Designer specified, that Brawling is Not a replacement for Team Deathmatch or any other types of more complex PvP modes. :
https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/7895009644#2
With the above Kevin Martens basically suggested, that they are working on PvP modes in order to provide us with replacement for the missing PvP Arenas/Team Deathmatch.
However, no other PvP mode but Brawling (which as specified above is Not the replacement) was ever implemented, let alone a complex one.

In September 2013 , Blizzard retroactively edited the trailer on the official site for the game, and cut the parts about PvP and Auction House.

Later both the Gold Auction House and the Real Money Auction House were removed. Blizzard claimed, that they did it, because the players wanted it this way, but there are indications, that this is not the real reason:

Diablo 3 - Why the Auction House got Removed
https://www.youtube.com/watch?v=CvuVXtMLR4Q

I find it interesting how 4-5 years ago nobody cared, that Blizzard scammed the Diablo 3 player base out of advertised features. They basically pulled a bait & switch and pretty much nobody cared.
Few of the people in the gaming community, that were somewhat pro consummer were willing to absolutely destroy the reputation of some little inddie companies, pointing out every little issue about games, that everyone with a brain expected to be crappy and buying them would be more of a charity rather than buying a proper product;
yet when it came to Blizzard Entertainment and their full price AAA game, that basically failed to deliver advertised features and outright REMOVED advertised features, nobody dared to open his mouth, let alone take further action.

I also find it funny, how nowadays youtube is full of what are supposedly pro consummer gaming channels, that regularly point out lies from companies and developers, they can cry all they all day long for what are optional loot boxes in Overwatch. Hell, people draft laws, some countries even outlaw loot boxes... they can cry about Destiny 2, StarWars and so on...

I like the change, more pro consumer advocates and whatnot, but noone seems to remember D3 as what was probably the first major instance of a big company scamming it's player base in this decade.
Та зная, че е Diablo fan сайт, ма сериозно се чудя как някой искрено се надява следващата игра да става за нещо... aко си мислите, че играта е ударила дъното и няма на къде да става по-зле -- едно време така си мислехме за WotLK, ма после го последва Cata, Panda, Warlords, Legion, и е за това хората киснат по private server-и на WoW, a Blizzard сега прерабоитват рудиментарната Vanillla...

Отговори