Дейвид Брейвик отговаря на въпроси на феновете
Публикувано: 03 май 2018, 15:04
В: Колко страхотно е чувството да си създател на игра от преди 20 години, която все още се играе много и е смятана за вечна класика?
О: Невероятно е. Даже е трудно за асимилиране. Има много малко игри, които са така обичани.
В: В ретроспекция - какви са най-големите недостатъци на D2 и LoD и какво бихте променили в тях, ако можехте?
О: Не харесвам, че има Stamina в D2 и бих искал да я нямаше. Не бяхме обсъждали тогава, но ако можех да се върна, щях да въведа "instanced loot". Мразя когато аз убивам всичко, а съотборникът ми само смуче плячката.
В: Какво мислите за предметите в D2. Всичко наред ли е или съжалявате за нещо?
О: Не съжалявам за нищо.
В: Първо Diablo, а после It "Lurks Below" … страхувате ли се от мазета или пещери? Какво в подземията ви ужасява?
О: Нима ние всички не се страхуваме от дебнещите в тъмните ъгли на мазето твари?
В: Какво е чувството да сте създател на някои наистина забележителни игри?
О: Първо, благодаря за думите. Имах привилегията да работя с невероятни таланти. Никога не съм предполагал, че ще съм такъв късметлия. Не беше планирано така, когато започвах създаването им.
В: Какво вдъхновение от "Mines of Moria/Angband" пренесохте в D1? Помня как си мислех: "Това е графичната версия на ASCII игра!"
О: Значително - това беше първоначалната концепция. Взехме много от играта и добавихме модерна графика, както и много други неща. Обичах тези игри и съм ги играл стотици часове .
В: Защо не работихте по Diablo 3?
О: Аз и останалите напуснахме Blizzard в началото на разработката на D3. Имахме някои разногласия с компанията, която притежава Blizzard.
Източник и още въпроси: Reddit