Дейвид Брейвик отговаря на въпроси на феновете

Официални новини от Blizzard
Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2373
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Дейвид Брейвик отговаря на въпроси на феновете

Мнение от Dimcho » 03 май 2018, 15:04

Hello_Reddit_DB.jpg
Hello_Reddit_DB.jpg (81.96 KиБ) Видяна 1781 пъти
Известният създател на D1 & D2 - Дейвид Брейвик, понастоящем разработващ нова игра - "It Lurks Below", отговаря на въпроси на феновете в Reddit:

В: Колко страхотно е чувството да си създател на игра от преди 20 години, която все още се играе много и е смятана за вечна класика?
О: Невероятно е. Даже е трудно за асимилиране. Има много малко игри, които са така обичани.

В: В ретроспекция - какви са най-големите недостатъци на D2 и LoD и какво бихте променили в тях, ако можехте?
О: Не харесвам, че има Stamina в D2 и бих искал да я нямаше. Не бяхме обсъждали тогава, но ако можех да се върна, щях да въведа "instanced loot". Мразя когато аз убивам всичко, а съотборникът ми само смуче плячката.
В: Какво мислите за предметите в D2. Всичко наред ли е или съжалявате за нещо?
О: Не съжалявам за нищо.

В: Първо Diablo, а после It "Lurks Below" … страхувате ли се от мазета или пещери? Какво в подземията ви ужасява?
О: Нима ние всички не се страхуваме от дебнещите в тъмните ъгли на мазето твари?

В: Какво е чувството да сте създател на някои наистина забележителни игри?
О: Първо, благодаря за думите. Имах привилегията да работя с невероятни таланти. Никога не съм предполагал, че ще съм такъв късметлия. Не беше планирано така, когато започвах създаването им.

В: Какво вдъхновение от "Mines of Moria/Angband" пренесохте в D1? Помня как си мислех: "Това е графичната версия на ASCII игра!"
О: Значително - това беше първоначалната концепция. Взехме много от играта и добавихме модерна графика, както и много други неща. Обичах тези игри и съм ги играл стотици часове .

В: Защо не работихте по Diablo 3?
О: Аз и останалите напуснахме Blizzard в началото на разработката на D3. Имахме някои разногласия с компанията, която притежава Blizzard.

Източник и още въпроси: Reddit

Потребителски аватар
Noxifer
Форумен маниак
Форумен маниак
Мнения: 218
Клас: Ловец на демони
Помощник: Разбойник
Контакти:

Re: Дейвид Брейвик отговаря на въпроси на феновете

Мнение от Noxifer » 11 май 2018, 07:14

С риск да разлютя бая фенове на Diablo, ще споделя някоя и друга мисъл по повод Дейвид Бревик.

Почвам сериозно да си мисля, че Джей Уилсън до някаква степен беше прав, като нарече Бревик загубеняк (Fuck that loser!). Може да звучи страшно грозно, но не го казвам просто така, или за да съм скандален. Просто наблюдавам какво прави Бревик с интерес и в голяма степен съм разочарован, и отделно искам да споделя това като различна гледна точка. Ще го обясня така:

Blizzard бяха може би първата компания, която полагаше бая усилия да поддържа игрите си с години наред. Patch-ват си игрите бая години след излизането им и ги поддържат. И докато това е особено очевадно в наше време, доста хора го бяха забелязали още през 2004та и 2005та година.
Дефакто Blizzard са компанията, която наложи това като стандарт над индустрията, и компаниите и разработчиците, които не успяват да покрият сходен критерий биват критикувани, а игрите им замират.

Та, какво общо има това с Дейвид Бревик. Наравил Diablo, направил Diablo II... ми седи си на задника, patch-вай си играта, като не те кефи stamina bar-a -- ми фани го махни, зимай си гарантираната заплата и си чакай да ти дадат зелена светлина за D3...
Е да, ама не... някак си е пропуснал да забележи какво разграничава Blizzard-ските игри от всички останали (или поне по онова време). Вместо да си седи на задника, дай да се хванем да бачкаме от един провален проект та на друг, а Diablo да се остави в ръцете на дебили като Джей.

Същата работа и с Marvle Heroes. Направи много добра игра, може би най-доброто Action RPG по времето, по което съществуваше играта (определено беше по-добра игра от D3 или PoE) и после дай -- няма да седим да си manage-ваме и patch-ваме играта, дай и от там да се изнесем... и играта умря. Бившите му колеги -- уволнени на Деня на Благодарността (западняшки празник там), а базата от играчи къде се пънали да играят и да дават пара да си отключват герои и skin-ове -- с пръст в уста...

И бре се не засрами малко:
https://twitter.com/davidbrevik/status/ ... 5485292549
This is terrible news. My thoughts go out to all my friends and colleagues who have lost their jobs. My heart breaks for the amazing community and fans. It's a very sad day and unfortunate timing with Thanksgiving.
Е верно ли, батенце? В смисъл... той беше човекът зад играта, какво очакваше да стане като се изнесе...
И после как се оправя проблема? Ми не се орпавя. Типично по хамерикански се отива на twitter и се казва, че си съпричастен и колко ти е тъжно за станалото, а същевременоо тактично се пропуска да се спомене, че реално си до голящма степен виновен за станалото... и също така цялата тази съпричастност с нищо не помага на засегнатите.

И после кво се прави? Ми ходи се по интервюта и се разправя какво било преди 21 години, като пак тактично се пропускат собствените грешки..
Откровено почвам да си мисля, че дори и той да беше направил D3 -- пак щеше да е зле...

Отговори