Подробности за PTR-пачовете от Дон Ву

Официални новини от Blizzard
Потребителски аватар
Модератор
Dimcho
Мнения: 2216
Контакти:

Подробности за PTR-пачовете от Дон Ву

Мнение#1 » 02 окт 2017, 08:46

Публикувано от Blizzard:Привет на всички.

Имаше много дискусии за някои от промените в най-новата версия на PTR, затова исках да се включа и се надявам да хвърля малко светлина за някои от решенията, които направихме.

Първо бих искал да опитам да изтъкна някои погрешни схващания, които съм забелязал при играчите:

  • Големите числа не означават непременно големи бъфове или нърфове. Увеличаването на бонусите за щети от 6100% до 10100% звучи много, но в ГР скалата е с експоненциална крива. За всяко следващо ниво ГР ви трябва около 17% повече щети. От 6100% до 10100% е приблизително 66% увеличение, което е само около 3 по-високи нива на ГР.
  • Класацията не са всички данни, които използваме. Често един играч ще има наистина висок изчистен ГР с конкретна конфигурация, но също така има и почти толкова висок ГР друга. Тези почти толкова високи успехи в ГР не се показват в класациите. Имаме данни от всеки ГР за анализиране и за предприемане на действия. Това отчасти имаме предвид, когато казваме, че понякога нещата не показват цялата картина.
  • Ние не гледаме само нивото ГР и времето за изчистване. Ние сравняваме парагони, легендарни камъни, аугменти, статистики - един куп данни - и правим собствени вътрешни тестове. Имаме целево ниво ГР, базирани на топ-успехите на Live и PTR, и се опитваме да постигнем тази цел, като нагласяваме промените в хода на самия PTR. Някои от причините, поради които сте видели как определени конфигурации се бъфят, след това нърфят, а отново бъфят отново, а след това отново нърфят, е защото понякога не успяваме да уцелим целта и защото тя се се премести след като играчите се изчистиха по-високо с Blood Lancer некромант на Live.
  • Не се опитваме да задържим Necromancer като №1. В допълнение към горепосочената точка, когато разглеждаме данните за изчистването от Live срещу PTR, ние отчитаме и усилията на играч на Live в сравнение с тези на PTR. Често PTR-играчите просто не правят толкова опити, колкото тези на Live. Също така, имайте предвид, че не всеки играе на PTR, така че не винаги получаваме данни от всички най-добри играчи за всяка конфигурация.

Промените по Whirlwind бяха гореща тема, затова исках да задълбая малко по-надълбоко и да ги обясня. Преди няколко PTR-пача, ние коригирахме проблем с Battle Rage: Bloodshed, който навреди на щетите. Преди да отстраним проблема, най-силните изчиствания с Whirlwind използваха именно Battle Rage: Bloodshed, така че увеличението на щетите от 1700% на 3400% при Wrath of the Wastes беше предназначено да компенсира това. Въпреки това, наскорошното топ ГР-изчистване с Whirlwind започна да използва Battle Rage: Swords to Plowshares. Взехме предвид парагонъ, камъни и т.н. на играча, който изчисти ГР 118, но също така разгледахме и колко бързо след кръпката играчът го е изчистил. При всичко, казано до тук, решихме да намалим малко щетите на Whirlwind - с около 2 нива ГР.

С всички неща, които трябва да обмислим, понякога правим нещата погрешно. Тестовете, обратната връзка и обсъждането, които получихме от общността, ни помогнаха много. Надяваме се, че сме направили правилно някои неща по време на този цикъл. Благодарим отново!


Източник: Battle.net

Върни се в “Новини”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост