Новини и видеа с Некромант

Официални новини от Blizzard
Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2374
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Новини и видеа с Некромант

Мнение от Dimcho » 14 мар 2017, 22:58

Thunderclaww написа:Женският модел е показан. Носи същото усещане като от на мъжкия - истинска рок-звезда от 80-те и командир на мъртвите.
Демото е било много сходно с това от BlizzCon, започвайки от рифт на Hard и с телепортиране към Temple of the Firstborn за битка с пазителя на рифта.
Анимациите за всичко изглеждат много точни и полирани. Мисля, че това е основна сила на D3, а уменията на Некромант ще вдигнат летвата още.


Източници:

Потребителски аватар
Noxifer
Форумен маниак
Форумен маниак
Мнения: 218
Клас: Ловец на демони
Помощник: Разбойник
Контакти:

Re: Новини и видеа с Некромант

Мнение от Noxifer » 15 мар 2017, 14:10

Аз за пореден път съм недоволен :*(

След като в Heroes of the Storm направиха некроманта меле герой (направиха го прекалено мускулест, та да напомня на варварин, или на Крейтос от God of War), сега гледам, че ще му дават и меле умения в Diablo III, като същевременно го правят кльощав... ни така, ни онака...

HotS Necro
Изображение
DIII necro:
Изображение
(колкото и да не харесвам арт стила на Heroes of the Storm и физиката на воин, там некрото изглежда по-респектиращ. DIII версията ми мяза на плачлив тийнейджър, който се прави на интересен чрез злоупотреба с перхидрол)

Отделно гледам колко blood магии са му измислили. Drain-a от BlizzCon (дето много мяза на drain-a на Кейн от Legacy of Kain: Defiance):
Изображение
Cега някой гений измислил некротата да ядат трупове от земята. Напомня ми на undead от World of WarCraft.
Oще по-гениалното е, че с лимита от 6 умения, никой няма да сложи тая магия на skill bar-a, освен ако не ти дава някакъв buff за следващата минута.

Въобще впечатлението ми е, че развалят фантазията зад героя (class fantasy, термин, който самите Blizzard често използвуват). Като физика, той нито беше кльощав, нито беше Бате Арни. Беше жилав магьосник, който използва по-марчни магии от останалите герои и се крие зад армията си.
Решават да направят героя меле, вампир и лешояд едновременно, едва ли не само и само да плагиатстват от други игри, вместо да погледнат вече наличното. Въобще не познават Diablo II, некроманта и неговите характеристики и похвати.

Магическите пръчици са му отнели (дали ги на Wizard-a), кинжалите му конфискували (дали ги на Witch Doctor-a), мумифицираните глави му прибрали (и те за Witch Doctor-a, вкл. и Хомункулуса), отровите взели, че и тях ги махнали... и сега ще го правят да се бие с коси... и то такива за една ръка.
Предлагам направо да му сложат в едната ръка един сърп, в другата чук и да се знае...

Изображение
Това е най-добрият art на некромант, който някога съм виждал. Според мене най-добре докарва визията на некрото от D2. Ще да е било от фен на Eastern Sun, защото и този мъкне коса, ма поне е такава за две ръце :Р
_________________________________________________________________________________
Няма да се изненадам въобще, ако се окаже, че като се стигне до тест фазата, Public Test Realm-a няма да е публичен, а ще е само за хора, които си го предпатят.
Последна промяна от Noxifer на 15 мар 2017, 22:08, променено общо 7 пъти.

Потребителски аватар
bamzelot
MVP
MVP
Мнения: 383
Клас: Кръстоносец
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Новини и видеа с Некромант

Мнение от bamzelot » 15 мар 2017, 16:29

Доста си прав...още повече, че в HotS некрото има Poison Nova, а тук твърдят, че за да не е толкова близък до Доктора ще има Blood Nova...малко май не са на ясно какво искат да им представлява героя.
С излизането на Диабло 3 това страшно много ми хареса, че не бяха загубили нито един герой от старите – бяха ги запазили по някакъв начин:
Ловеца – смесица от Амазонка и Асасин
Магьосник и Варварин – Sorceress / Barb
Монаха – смесица между Паладин и Асасин
Доктора – смесица от Некромансър и Друид
И в последствие вкараха Кръстоносеца, който си е чист Паладин.

Некромансъра нямаше никаква логика да е следващ герой...Доктора си е 1 към 1 Некрото от Д2, просто скелетите станаха зомбита. Елементарната логика показваше следващия герой да е с акцент върху Shapeshifting, защото това е единственото нещо, което лиспва от Д2. А дано поне да е приятен за игра...

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2374
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Новини и видеа с Некромант

Мнение от Dimcho » 15 мар 2017, 16:34

Noxifer написа:
  1. Аз за пореден път съм недоволен …
  2. Все едно въобще не познават Diablo II, некроманта и неговите характеристики …
  3. Public Test Realm-a няма да е публичен, а ще е само за хора, които си го предпатят.
  1. I'm not shocked, обикновено не си :P Е, в случая и аз ще те подкрепя, много бавно движат нещата. Ама много. Това DLC можеше вече да е тествано и пуснато. Спрямо демото от BlizzCon 2016 липсва нещо ново (или дори оригинално).
  2. Почти съм сигурен, че една част не са и виждали некро от D2.
  3. Дано поне пуснат PTR за всички, а за предплатилите да има бонус период, но ще видим.
bamzelot написа: … Елементарната логика показваше следващия герой да е с акцент върху Shapeshifting, защото това е единственото нещо, което лиспва от Д2.
Много повече хора щяха да са доволни от друд (чист или мелез с друг клас), но явно са решили, че некро ще е по-лесно за правене.

Потребителски аватар
Noxifer
Форумен маниак
Форумен маниак
Мнения: 218
Клас: Ловец на демони
Помощник: Разбойник
Контакти:

Re: Новини и видеа с Некромант

Мнение от Noxifer » 15 мар 2017, 21:04

Dimcho написа:
Noxifer написа:Аз за пореден път съм недоволен …
обикновено не си :P Е, в случая и аз ще те подкрепя
Искрено искам да бъда, но не ми дават повод. От Patch-a с куба насам всичко е пълна скръб :*(
Dimcho написа:много бавно движат нещата. Ама много. Това DLC можеше вече да е тествано и пуснато. Спрямо демото от BlizzCon 2016 липсва нещо ново (или дори оригинално).
Проблемът е в това, че Blizzard са глупави и нямат адекватни консултанти. Аз например никога не бих дал зелена светлина на такъв проект. Защо? Нека реално анализираме ситуацията.

Да направиш Diablo III герой е на практика по-сложно от герой в World of WarCraft, герой в moba (като LoL и HotS) и герой в Overwatch взети заедно!!! Това, да ме бяха питали преди BlizzCon, да им бях казал...

20-30 активни тина магии, 6 вариации всяка (базова, която според мене е излишна +5 руни), 20тина пасивки, легендарни предмети и комплекти.
До тук имаме 6 героя, всеки с по 4 комплекта предмети, като тези неща са правени не на веднъж, а в продължение на последните десетина години... и това в пълен комплект разработчици.
Сега опитват да направят нов герой и им идва нанагорно... сигурно са двама души на кръст...

Същевременно, в игра като Marvel Heroes, героите ги сглобяваха за доста кратко време. Използва се старата skill система от Diablo II, героите нямат тъпи set-ове, a имат десетина unique-a, и пак са приятни за игра. Toлко.

Извода? За съжаление трябва да натякна, че избора на малоумни системи от разработчиците (вместо да се придържат към отвърденото) се връща и със злоба ги охапва по задниците. Прави проекта да се правят нови герои и да се продават под формата на DLC абсолютно нерентабилен. Няма да си избият ресурсите (време и пари), които набиват в тази глупост...

Отговори