Източник: Battle.netПубликувано от Blizzard:През декември 2016 проведохме "Въпроси и отговори" на живо във Facebook, като отговаряхме на играчи по целия свят …
Получихме още запитвания за някои от обхванатите теми. След преглед на обратната връзка, взехме трите най-обсъждани и задълбахме още малко:
Въпрос: Доволни ли сме от Парагон-системата и възнамеряваме ли да я променяме?
Отговор: Като цяло сме доволни от системата … Вярваме, че постига целта си, затова не планираме бъдещи промени за сега.
Въпрос: Планираме ли да създадем друга система, конкурираща Greater Rifts, като крайна цел на играта (end game)?
Отговор: Не планираме подобна система, която да има сходен дизайн, макар че предстоят нови неща, които ще предложат друг шанс за подобряване на преживяването в играта (Challenge Rifts).
Въпрос: Защо промените, които правим, не се отразяват на игровата МЕТА? Взимаме ли я под внимание, когато добавяме предмети и сили?
Отговор: Когато подобряваме най-слабо представящите се сетове и добавяме нови легендарни предмети, целим да окуражим пре/откриване на съвкупности умения (builds). Това може или не може да промени настоящата МЕТА … Изборът не се взима според това дали да определи нова МЕТА, затова се стремим да избягваме нови попълнения, които са твърде изкушаващи.
Хроники на разработчиците: Въпроси и отговори (продължение)
Хроники на разработчиците: Въпроси и отговори (продължение)
Re: Хроники на разработчиците: Въпроси и отговори (продължение)
УОУ - няма проблем с парагоните Тея явно живеят в някакъв техен си свят....
Демек метата ще остане такава, докато не увеличим лека полека всички сетове да достигнат едно ниво... Това е хубаво, ама с тяхното темпо може да отнеме 5-6 години...
Демек метата ще остане такава, докато не увеличим лека полека всички сетове да достигнат едно ниво... Това е хубаво, ама с тяхното темпо може да отнеме 5-6 години...