Страница 1 от 1

Пач 2.3.4 - Доклади за забиване (PC)

Публикувано: 07 яну 2017, 16:38
от Dimcho
Публикувано от Blizzard:Привет.

Получихме доклади за забиване от играчи и се опитваме да изгладим нещата. До тук стеснихме кръга до:
  • Когато има 64-bit клиент и DirectX 11
  • Когато играта върви на цял екран (Fullscreen mode)
  • При превключване на от Diablo III на друга програма (и обратно)
  • При машина с Windows 7 (64-bit) и графична карта от NVIDIA
Ако сте се сблъскали с проблема от горе, елате на помощ! Оставете като отговор на темата (долу) dxdiag-информация (в таг за код -

Код: Избери всички

). 

Благодарим за помощта и търпението, докато работим по решаването на проблемите![/blizz]

Източник: [url=https://us.battle.net/forums/en/d3/topic/20752500230]Battle.net[/url]

Re: Пач 2.3.4 - Доклади за забиване (PC)

Публикувано: 07 яну 2017, 20:53
от madGraF
Абе тия ебават ли се? Кво търпение? За какво е тоя PTR, да си чешем .....!?

Re: Пач 2.3.4 - Доклади за забиване (PC)

Публикувано: 07 яну 2017, 23:05
от dominiko
Нямам думи. Обсолютно всеки сезон имат някакви проблеми...........

Re: Пач 2.3.4 - Доклади за забиване (PC)

Публикувано: 08 яну 2017, 15:15
от Dimcho
С PTR напоследък само отбиват номер. С GR 70 соло например, се правеше топ 100 при варварите … понеже няма кой да тества.

Re: Пач 2.3.4 - Доклади за забиване (PC)

Публикувано: 08 яну 2017, 21:39
от Noxifer
При мене на какъв клиент играя не е проблем. Играта е лагава.

Обикновено играя на ~30ms и нямам проблем.
След patch-a почнах да играя на 60+ms, което само по себе си не би трябвало да е проблем, но от време на време играта spike-ва и много damage ми влиза на веднъж и ме убива.
Примерно ми излиза локва с киселина под мене, vault-вам с DH-то и накрая на vault-a ми влиза невъобразим damageм, все едно съм седял десетина секунди в локвата...

А същевременно Overwatch-a си бачка перфектно и на 33ms и на 133ms, според зависи дали играя на US или на EU...

Рядко тъпа работа...

Re: Пач 2.3.4 - Доклади за забиване (PC)

Публикувано: 09 яну 2017, 09:24
от tERROR
На мене в началото на х64 кадрите падаха от 60(вертикална синхронизация) на под 10-15 на моменти. Ама от както пуснах х32 клиента нямам проблем и групата с която играя (имам приятел с GF1080 кадрите му падаха на 8 :) ) след минаването на х32 се оправиха. Дори проблема с дропването който го имах миналия сезон го няма вече да чукна на дърво.