Джей Уилсън отговаря на въпроси

Официални новини от Blizzard
Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2374
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Джей Уилсън отговаря на въпроси

Мнение от Dimcho » 30 ное 2016, 12:22

В: Кой е отговорен наистина за художествения стил на играта?
О: Арт-директорите, но аз бях отговорен за финалните решения (tweet)

В: Махането на пентаграмите, горящите кръстове и дизайнът на новия Тристрам обвързани ли са политически?
О: Искахме Diablo да бъде уникален свят, без да произхожда от световната история. (tweet)

В: А относно по-светлия тон на играта, сравнен с предишните ... предполагам мениджмънт на Blizzard?
О: Нямаше натиск отгоре. Blizzard предостави най-пълната свобода в моята кариера. (tweet)

В: Кой беше главният фактор да създадете Diablo 3 каквото е, вместо да направите Diablo 2.5?
О: Ранната версия наподобяваше много Diablo 2.5 и не бяхме ентусиазирани. Не заслужаваше да се пре-продава.(tweet)

В: Колко от добрите неща в D3 бяха дискутирани и планирани по време на първоначалния дизайн?
О: Сезоните и рифтовете бяха запланувани най-общо, но D3 спечели най-много от наученото с времето. (tweet)

В: Беше ли изненадан от съобщеното на BlizzCon?
О: Назовете друга компания, която добавя нов клас и старата версия в настоящата си ... безплатно
В: Некромантът не е безплатен, а $10 ...
О: Поправям се ... (tweet)

В: Нещо за края на RoS? Защо Тириел внезапно беше притеснен за нефилима?
О: Не мога да отговоря. Бях там за видеото в началото, но не и за финала. (tweet)

За финал:
Беше удоволствие да си чатим днес. Ако съм обидил някого, е защото съм тъп и не говоря добре. Бъдете любезни един към друг :) (tweet)

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2374
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Джей Уилсън за грешките

Мнение от Dimcho » 01 дек 2016, 10:44

Джей Уилсън за грешките

Jay Wilson: Допусках грешки. Грешките са необходима част от процеса на учене. Ученето е необходимо за творческия процес.
Dark Wombat: Работата ти по по Diablo III е подценявана. Чудесна игра. Стана "модерно" да те виним за всичко преди 2.0
Stephanie: Обичам D3. Забавлявала съм се много, играейки я с приятели. Монахът сякъш беше направен за мен. Не успях да разбера тази язвителност.
Jay Wilson: Тя дойде от поредица глупави грешки, допуснати главно от мен, и така остана. Мисля, че беше преувеличена, но я разбирам.

Източник: Twitter

Потребителски аватар
Noxifer
Форумен маниак
Форумен маниак
Мнения: 218
Клас: Ловец на демони
Помощник: Разбойник
Контакти:

Re: Джей Уилсън отговаря на въпроси

Мнение от Noxifer » 02 дек 2016, 22:06

Имаше интересна дискусия по повод коментарите на Джей. Темата обаче беше изтрита, та предполагам се досещате какъв е бил преобладаващият отзвук.

Ще се опитам да кондензирам общите си впечатления и ггледища.
В: Кой беше главният фактор да създадете Diablo 3 каквото е, вместо да направите Diablo 2.5?
О: Ранната версия наподобяваше много Diablo 2.5 и не бяхме ентусиазирани.
Не са били ентусиазирани, защото не са истински игачи на Diablo. Те и не са пипвали предишните игри, та и представа си нямат какво правят. Самият факт, че до сега няколко пъти служители на Blizzard, вкл. Джей Уилсън са показвали на презентации screenshot-и oт модифицирани версии на играта (най-вероятно намерени за няколко минуити на google от чужд gameplay) е показателен.

Самият Джей си позволи да обяснпва колко зле били предметите в D2 и как едва ли не били повърхностни, намали дълбочина, защото имали много статистики по тях. В опит да защити тази си теза показа картинка на Corruption Jewel, който не е предмет, дето пада в нормалната игра, а е направен на едитор:
https://youtu.be/FG10e0-JyjY?t=754
Назовете друга компания, която добавя нов клас и старата версия в настоящата си ... безплатно
Tука превода малко пропуска смисъла на казаното от Джей:
Name another game company that adds a new class and remakes an entire game inside their existing game...for free.
Под "an entire game" се има предвид цяла игра. Такова твърдение е пълна измишльотина като се има предвид Смрачаването на Тристрам.
Това е временено събитие в играта (1 месец в годината), няма NPC-та, няма quest-ове, няма нито един смислен предмет. Как това нещо може да се нарече цялостна игра, главата ми не може да го побере. Дори не си бяха направили труда да пресъздатат тези нива от D1:
http://eu.blizzard.com/static/_images/g ... cy/d15.jpg
http://eu.blizzard.com/static/_images/g ... cy/d13.jpg
Допусках грешки. Грешките са необходима част от процеса на учене. Ученето е необходимо за творческия процес.
Работата е там, че за времето от излизането на играта до patch-a със set dungeon-ите, разработчиците отявлено не бяха научили каквото и да е било за жанра. Досущ като изказванията на Джон Йанг в "lightning talk".
Kaто цяло, това, кето Йанг обясняваше беше от типа на "Ние от еди какво си научихме еди що си" и го казва така, все едно са оправили нещата, които дискутират... а реалността е, че нещата от примерите са си счупени и безполезни до ден днешен, като например Shard of Hate.

Не, драги ми. Нищо не сте научили. Ако реално бяхте научили нещо, намаше да се занимавате с set dungeon-ите, нямаше да разваляте build-ове нарочно на PTR-a, и нямаше да направите така, че само 1 или 2 героя да работят добре с LoN... и то с gimmicky build-ове като FoK или Тhorns.

Patch-a с Куба на Канай беше може би единственият смислен, който реално вдухна надежда в играчите. След това се фокусираха на безполезни featur-и. Липсата на играчи и гледаемост на играта на платформа като twitch го доказва.

Същото важи и за Смрачаването на Тристрам и за новият герой през 2017. В контекста на състоянието на играта, тези неща са безполезни.
Хората цяла година се надяваха, че Blizzard ще направят нещо, за да върнат малко живец в Diablo, било с нова игра, било с 2nd expansion пакет, било с remake на някоя от предишните игри (за предпочитане в модерен 3D engine)... нещо, каквото и да е, за да върне играчите в играта.
Те не направиха нищо подобно. Това е и причината за огорчението на повечето фенове...

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2374
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Джей Уилсън отговаря на въпроси

Мнение от Dimcho » 15 дек 2016, 15:27

В: Ако можеше да добавиш / промениш нищо по D3, какво ще е то?
Джей: Това е труден въпрос. Бих се върна във времето и не бих пускал аукциона.

В: Защо анимациите с убийства бяха отстранени от D3? Спомням си как Siegebreaker изяде главата на варварина при първата разкриване на стила на игра.

Джей: Трябваше да правим много скъпи анимации за неща, които почти никога не се виждат. Избрахме други неща с по-голямо въздействие.

Джей: Врагове се оказаха твърде разнообразни, така че не успяхме да стандартизираме анимации, които да работят за повечето от тях.

В: Навремето се отказах от Blizzard заради неуспеха да достави зряла игра

Джей: Мисля, че вашата дефиниция на зряла е ... интересна. D3 съдържа много насилие, кръв и голота. Вашата дефиниция на зрял това ли включва - приглушени цветове с фото-реалистични текстури?

В: Не. От зряла игра трябва да се обезпокоявате когато дъщеря ви я играе, ако знаете какво имам предвид. Има причини за различните рейтинги.

Джей: Мисля, че Blizzard е способен на това, ако искат да го направят. Изометрично ARPG ще срещне доста трудности по тези критерии обаче.

В: Аз съм от хората, които играха Diablo 2, когато беше нещо ново, и мисля, че дори и първоначалната D3 се усещаше много по-добре.

Джей: Радвам се, че се чувстват така. Мисля, че Diablo 2 е толкова добра игра, че трудно може да се повтори, но мисля и че D3 направи някои страхотни неща.

Източник: DiabloII.net

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2374
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Интервю с Джей Уилсън

Мнение от Dimcho » 24 яну 2017, 08:33


Потребителски аватар
Noxifer
Форумен маниак
Форумен маниак
Мнения: 218
Клас: Ловец на демони
Помощник: Разбойник
Контакти:

Jay the Original

Мнение от Noxifer » 16 мар 2017, 00:45

По повод скорошно интервю на Jay Wilson се подсетих за нещо, та реших да споделя!

Джей Уилсън:
"Пиша фентъзи с елементи на научна фантастика за детектив, който може да вижда и да разговаря с призраци..."

Не зная за вас, но това много ми напомня за:
Ghost Whisperer
1h | Drama, Fantasy | TV Series (2005–2010)
http://www.imdb.com/title/tt0460644/?ref_=nv_sr_3

Също така си припомних за оригиналния дизайн на монасите, дето уж Джей главно го е правил. Бая напомня на Зина: Принцесата воин
Male Monk:
Изображение
Female Monk:
Изображение

Прищя ми се да си поговоря с Джей... все на оригинални теми. По повод некроманта реших да споделя малко фен арт:
Изображение

Джех много му се израдва и ме похвали за невероятната проява на оригиналност:
Изображение

Отговори