Източник: Battle.netПубликувано от Blizzard:Искам да се изяснят някои неща за неотдавнашните дискусии по snapshotting и да ви уверя, че всички сме наясно за какво става въпрос.
Snapshotting е много основна механик в Diablo III, която позволява на играта работи правилно и в съответствие с очакванията на играчите в повечето време. Това е като да имате електричество в дома си: никога не мислите за него, когато работа правилно, но сигурни сте забелязали, когато не работи! Като цяло повечето умения трябва да направят моментна снимка на състоянието на вашия герой в момента на използване на уменията си, освен ако няма основателна причина за обратното. Това ви позволява да ударите с Rend точно преди Wrath of the Berserker да изтече, задържайки бонуса за щети. Ударихте това чудовище наистина силно, нали? Rendне само snapshot-ва щетите към момента на употреба на дадено умение, позволявайки на опитни играчи да синхронизират момента на употреба, постигащ максимален ефект, а също е това, което очаквате да направи като механика - кървят много, защото сте ударили много силно! Ето и друг пример: вие не бихте искали да имате герой, оборудван с кама с много висока скорост на така, който да хвърли куп снаряди, а след това да премине към оръжие с по-висока щета за две ръце и изкуствено да повиши щетите им в момента на удар. Снарядите трябва да нанасят щетата, която героят е имал по времето на изстрелване. Те трябва да направят snapshot (моментна снимка).
Всичко това е направено с цел и необходимо за дизайна на Diablo III.
Това подвежда хората да мислят, че има глобален глобален проблем. Има огромна и важна разлика. Докато повечето умения трябва да snapshot-ват, някои умения и предмети, с дълги или постоянни ефекти, трябва да се актуализират непрекъснато. За да използваме аналогията от по-горе - понякога ключът за осветлението не работи и тогава наистина го забележите.
Дали умение е предмет на snapshotting, не е като да кажем дали е черно или бяло. Ако пусна 5 секунди Rend, очаквам да направи щети въз основа на силата на героя ми в момента на използване. Какво ще кажете за 12 секунди Haunt? Трябва ли се определя по време на пускане? Какво се случва, когато Haunt трае 5 минути? Rain of Vengeance snapshot-ва в момента, но какво ще стане, ако решим да направите легендарно, което прави Rain of Vengeance вечно? Не, ние няма да направим това, но ако сме, тогава вероятно ще искате да е работи така, че всеки Rain of Vengeance с екипирания предмет е актуализиран непрекъснато. Има някои умения, при които snapshot-ването е спорно и там е повратната точка, когато вече не искате snapshot заради негативното резултат, до който води. Огромни благодарности на тези, които забелязват подробни случаи (като Bane of the Stricken), където е необходима промяна.
Както можете да се убедите, дискусии за snapshotting не помагат, понеже съществуването му е важен елемент от дизайна на играта. Продължавайки да играете на PTR, ако попаднете на нов предмет или умение със странно поведение, моля да ни уведомите, когато за случаите, в които трябва да се актуализира, вместо да прави snapshot. Благодарим ви, че ни помагате да направим Пач 2.4 страхотен!
Примери:
Bane of the Stricken - актуализира се със скоростта на атаката, но не и със скоростта на атака на специфични умения (Bracers of the First Men). Това е нещо, което разследваме, но не обещаваме нищо, защото може да се основава на цялостната ви скорост на атака.
Iron Maiden - оправено в PTR Patch 1.
Uliana's с Power Pylon - предмет на разследване
Chantodo скорост на стек - предмет на разследване
Наръчник по snapshot*
Наръчник по snapshot*
*snapshot - моментна снимка
Re: Наръчник по snapshot*
Публикувано от Blizzard:Дрън, дрън, дрън. Има някакъв снапшот, ама що се получава не знаем.. Ще пратя на дивелоперите да разследват, ама си мисля че така трябва да работи в играта О.о
Ама някой предмети не трябва да работят така, МАЙ.... ама ще питам дивелоперите....
Re: Наръчник по snapshot*
thepeanut +1
Този човек трябва да бъде уволнен на секундата, или да му се даде награда за най-добро разтягане на локуми и празни приказки!Публикувано от Blizzard:Snapshotting е много основна механика...............в повечето време?????????
Като цяло повечето умения трябва да ............освен ако няма основателна причина за обратното????????
Всичко това е направено с цел............???????????
Дали умение е предмет на snapshotting, не е като да кажем дали е черно или бяло............???????????
Както можете да се убедите, дискусии за snapshotting не помагат - ТОВА МУ Е ЕДИНСТВЕНОТО СМИСЛЕНО ИЗРЕЧЕНИЕ.
Примери:
Iron Maiden - оправено
Uliana's - предмет на разследване???????????
Chantodo - предмет на разследване??????????
Re: Наръчник по snapshot*
Пичове, те не просто не разбират къде е проблема, но не разбират и КАКЪВ е той. Те просто не играят играта
Когато огън завали от небесата, човечеството ще пожъне това, което е посяло.
Re: Наръчник по snapshot*
Адаш, обаче ми харесва в официалния пост как почват да хранят лека полека цялата идея за снапшот. Добре че тоя бот писа нещо "официално" по темата, да го понахранят малко колко са зле.Orendist написа:Пичове, те не просто не разбират къде е проблема, но не разбират и КАКЪВ е той. Те просто не играят играта
Ще цитирам един отговор, който много ми хареса:
"LostSoul:
Snapshot just needs to go away. It's a broken idea that simply cannot work right. Damage multipliers are damage multipliers when I have them and not when I don't. I don't expect effects I don't have running to be active. That's irrational at best. When a buff wears off, that's it. Whatever it was doing is done and over. No lingering. No loitering. To put it bluntly, this 'mechanic' has created a thousand more problems than any positive effect it has ever contributed. Get rid of it entirely already. "