Контрол над масите и постоянен стън

Официални новини от Blizzard
Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2374
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Контрол над масите и постоянен стън

Мнение от Dimcho » 12 май 2015, 17:36

BeerLeague написа:Никой не иска да играя DPS. И защо да е иначе, след като може да се печели двойно повече опит като поддържащ(танк)?
Публикувано от Blizzard:... Проблемът е свързан с възможността за постоянен stun на враговете, който ще се стремим да премахнем в бъдещ пач.

Всъщност точно това е една от причините танковете в грифт да може да набавят максимално количество бонус опит, пренебрегвайки защитните характеристики. Без значение от промените, които правим по stun-уменията, целта ни ще е защитните свойства на екипировката да имат по-голямо значение. Това би уеднаквило вдигането на опит при танк и DPS.

(И в случай на пропуск, преди сме споменавали за постоянния stun в Tavern Talk. За момента Уайът спомена, че не сме съгласни с тези build-ове, така че ще ги променим.)
Публикувано от Blizzard:Ще се опитаме да предотвратим постоянен контрол на масите в предстоящия контент-пач, така че да се създаде по-голямо взаимодействие с чудовища в по-високите нива. И нещо повече, ще преоценим колко щети нанасят чудовища по играчите в подобна ситуация. Една от целите ни в следващ голям пач е да се осигурим по-консистентен усещане в грифт, като същевременно запазим стойността на защитните легендарни камъни.
Източници:
XP discrepancy needs to be addressed
Never ending damage scaling

Потребителски аватар
Orendist
MVP
MVP
Мнения: 228
Местоположение: София
Клас: Монах
Контакти:

Re: Контрол над масите и постоянен стън

Мнение от Orendist » 12 май 2015, 23:32

Много хубаво, но им убягва един от главните проблеми в този случай - не е проблем да има перма стън билдове, проблем е, че само един-два класа могат да го прилагат. Трябва всеки клас да може да бъде support и всеки да може да е DPS. Не е приятно като единствената ти алтернатива в 4х парти да е танк или support. Аз лично нямам проблем да бъда съпорт с даден клас, но понякога искам да разнообразя и просто не става. Това не е WoW, класовете трябва да са завършени, т.е. да могат да заемат всички главни роли в партито.

Не е толкова сложно всеки клас да има solo dps build, party support build и party dps build. Вече в този ред на мисли да въвеждат повече разнообразие и играта може да потръгне.
Когато огън завали от небесата, човечеството ще пожъне това, което е посяло.

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2374
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Контрол над масите и постоянен стън

Мнение от Dimcho » 13 май 2015, 11:01

Да си support е ok, все някой трябва да пази dps-тата, но и писва. Вярно е, че може да се докара повече опит, а бонусът от pools може да издържи безпроблемно няколко рифта, но ако искаш да обличаш друг любим герой, можеш само да превключваш с него и да харчиш шардове. Не знам дали имат някаква идея "гениите" в Blizz как да балансират нещата, но явно се работи по въпроса.

Едно нещо ми направи по-голямо впечатление, казали са "in an upcoming content patch", а кой се класира за такъв, само те си знаят ...

Потребителски аватар
spoofer
Посетител
Посетител
Мнения: 30
Клас: Ловец на демони
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Контрол над масите и постоянен стън

Мнение от spoofer » 13 май 2015, 13:31

Съмнява ме. По-скоро реализират 1/6 от предложенията на комюнитито и се готвят да приберат парите на дръпнатите + нашите с евентуален експанжън. В последствие магазин и при нас.
Целия им ресурс е всички знаем къде, предвид случайното съвпадение на излизане на HS и едномесечния лаг в D3.

Потребителски аватар
Dimcho
Модератор
Модератор
Мнения: 2374
Местоположение: София
Клас: Варварин
Помощник: Тамплиер
Контакти:

Re: Контрол над масите и постоянен стън

Мнение от Dimcho » 13 май 2015, 14:39

1/6 - явно си оптимист :) Малко слушат хората, а в същото време си позволяват да правят глупави грешки, пускайки на live сървърите слабо тествани промени. Толкова много и стари бъгчета може да оправят с новия пач, пуснат сега на PTR, а са предвидили едва няколко от тях ...

Отговори