BeerLeague написа:Никой не иска да играя DPS. И защо да е иначе, след като може да се печели двойно повече опит като поддържащ(танк)?
Публикувано от Blizzard:... Проблемът е свързан с възможността за постоянен stun на враговете, който ще се стремим да премахнем в бъдещ пач.
Всъщност точно това е една от причините танковете в грифт да може да набавят максимално количество бонус опит, пренебрегвайки защитните характеристики. Без значение от промените, които правим по stun-уменията, целта ни ще е защитните свойства на екипировката да имат по-голямо значение. Това би уеднаквило вдигането на опит при танк и DPS.
(И в случай на пропуск, преди сме споменавали за постоянния stun в Tavern Talk. За момента Уайът спомена, че не сме съгласни с тези build-ове, така че ще ги променим.)
Източници:Публикувано от Blizzard:Ще се опитаме да предотвратим постоянен контрол на масите в предстоящия контент-пач, така че да се създаде по-голямо взаимодействие с чудовища в по-високите нива. И нещо повече, ще преоценим колко щети нанасят чудовища по играчите в подобна ситуация. Една от целите ни в следващ голям пач е да се осигурим по-консистентен усещане в грифт, като същевременно запазим стойността на защитните легендарни камъни.
XP discrepancy needs to be addressed
Never ending damage scaling